{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

huller i vejen {{forumTopicSubject}}

jeg var så uheldig at køre i et hul i vejen i går, og selvfølgelig blev fælgen trykket lidt (skæv) så bilen hopper konstant.
jeg ringede til kommunen for at brokke mig, og for at høre om de ikke har en slags forsikring på det.
De mente dog ikke det kunne være deres problem.
er der nogen af jer der har været udsat for det samme?

Mvh. Ivan.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  huller i vejen
  • #1   8. okt 2008 Det er deres problem

Vi fik erstattet 3/4 fælge på min mors mercedes fordi et hul i deres vej gjorde en fælg skæv

• #2   8. okt 2008 altså 3 ud af 4 fælge (: vi fik 4 nye

• #3   8. okt 2008 Jo, det er kommunes probelm.. da jeg punkterede i skolevognen efter at have ramt et hul i vejen, fik han også et nyt dæk erstattet fra kommunen.

• #5   8. okt 2008 Jep... Min kammi fik et nyt fælg fordi ahn kørte ned i et hul.... på motorvejen ! ..

• #6   8. okt 2008 det viste jeg faktisk ikk.
    da jeg smaderede et dæk i et hul for et par år siden måtte jeg os selv betale..

• #7   8. okt 2008 Det er deres problem, men lad være med at sige hvor hullet er, indtil du har skrevet under på at du får erstattet fælgen. Jeg har op til flere gange før hørt, om folk der har ringet ind og brokket sig og fortalt hvor hullet er, og så har kommunen kørt ud og lappet hullet med det samme og så ringer de dagen efter og påstår at der ikke er noget hul. Og ingen hul = ingen erstatning.

• #8   8. okt 2008 Tag et billede af hullet / omgivelserne, så du har dokumentation. De skal betale..!

• #9   8. okt 2008 pis.. det skulle jeg have vidst. Har også slået et forhjul skævt fordi vejarbejderne ikke havde fyldt grus i et hul på 7cm :S

• #10   8. okt 2008 En lille opsang til jer alle (positivt ment) lige snart i er kommet galt afsted,altså kørt i et hul osv.,så skynd jer at tage et par billeder (de fleste af os har jo en mobi med kamera) for så er det dokumenteret og kommunen skal bevise at det IKKE er deres ansvar,jeg har selv en lille historie i den retning,jeg kom kørende rundt i en blød kurve og en dame drejer ud fra hajtænder og vi pander sammen (og det er hendes skyld og hun får også skylden) men i det sving var der nemlig noget meget højt og u-plejet græs i grøften og hele uheldet kunne være undgået hvis man havde kunnet se noget og underligt nok var der dagen efter slået græs i grøften/rabatten,så kommunen kan godt få fingeren ud når der er optræk til at de kan få næsen i klemme,så parolen i hele denne smøre er,tag billeder at det der har foresaget jeres skæve fælge/ødelagte dæk osv.

• #11   8. okt 2008 jeg skal have et større hukommelseskort når jeg kører rundt på djursland. Kan aldrig finde vej pga. at nærmest alle skilte er gemt bag græs, ukrudt o.l.
    Derudover er der rigtig mange steder i århus hvor hajtænderne er så godt som slidt væk så det er meget svært at se hvem der skal vige.

Men opsang er noteret smiley

• #12   8. okt 2008 mange tak for jeres svar. har hørt om flere der har fået erstatning, men det mente de ikke ppå struer kommune, men jeg vil prøve at vise dem et billede.

Kommentér på:
huller i vejen

Annonce