{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

huller i vejen {{forumTopicSubject}}

hejsa drenge og piger.. i dag er en lortedag. rammer et hul i asfalten , hvorved at begge mine 17" alu i højre side får et ordenlig tryk og desuden ødelægger karkassen på forhjulet = punktering.

er der nogen herinde som evt har fået penge fra kommunen (ejer af vejen) ved sådan et uheld.. der var ingen skilte ller lign som oplyser om huller i vejen... rep er minimum 4000 for dæk og fælge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  huller i vejen
  • #1   10. apr 2016 Tag billede af hullet, helst med mål og send det ind.

• #2   10. apr 2016 har været igennem samme tur , her var det dog en "kant" på tværs af vejen de havde glemt at markere da de skulle lægge ny asfalt , og det var mørkt så fik ikke set kanten i tide og kørte de 50 kmt de skiltede med pga vejarbejde , den smadrede 2x19 tommer fælge plus dæk og nogle ting i styrtøjet , ringede herefter til forsikring og de sagde jeg skulle have fat i vejvæsenet eller hva faen de hedder , dem ringede jeg så til dagen efter og fortalte hva der var sket . kort og godt endte det med jeg selv betalte ca 10k for at fikse min bil da jeg ikke havde "beviser" på at det var sket der på den strækning.

Så sker der en skade pga maglende skiltning og eller dårlig vej, så bliv på stedet og ring , og tage billeder af stedet og "resultatet" ellers kan du minus gøre ..

• #4   10. apr 2016 Jeg fik betalt en alufælg og et nyt dæk, samt en sporing.
    Efter jeg kørte i et hul. Jeg tog et billede med en 1/2 liters i hullet, så de kunne vurdere størrelsen.

Det var forøvrigt kommunen jeg sloges med, men det lykkedes til sidst tror det løb op i 7000kr

• #5   10. apr 2016 Ring til vejdirektoratets kontor og oplys sted og fortæl hvad der er sket. Det er dem som der har pligt til at Sørre for at de danske veje er iorden. Det er netop en af grundene til at vi betaler afgift på vores biler. Jeg har prøvet det samme og jeg fik et nyt dæk og fik lavet min fælg på deres regning, og ca 2 dage efter var der ikk hul i vejen mere. smiley

• #6   10. apr 2016 husk at få checket sporing/styretøj

• #7   11. apr 2016 Der er desværre ikke mange steder i det offentlige hvor der er åben om søndagen. Meb snakker med dem i dag

• #8   14. apr 2016 nå. status er at jeg kunne få 1500-. skaderne er beregnet til ca 2800.- opret x2 plus 1 dæk.. så det er bedre end ingenting

• #9   15. apr 2016 Er det kommunens vejafd. du har kontaktet?

I mine øjne er det enten eller. Hvis de erkender dine hjul og dæk er ødelagte så er det jo at betale hele regningen og ikke en del-kulance.

• #10   15. apr 2016 Fik af vide at det var park og vej. 1500 er bedre end 0-. Når fælge er af ældre dato

Kommentér på:
huller i vejen

Annonce