{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Snydt eller hvad? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg byttede for to uger siden min Civic til en Manta (+fælge, ekstra motor og andre små ting) d. 18 Okt

Da jeg byttede med manden spurgte jeg om jeg kunne komme og hente delene næste Lørdag d. 25 Okt og han sagde ja du ringer bare.

Så i løbet af ugen mellem den 18 og den 25 prøvede jeg at snakke med manden, hvor han så torsdag og da sagde han så at han alligevel ikke havde tid i weekenden - jeg spurgte ham om han ikke bare lige kunne vise sin far hvilket dele det handlede om så han bare kunne give dem til mig. MEN NEJ..

Så fik jeg så fat i ham omkring Onsdag d. 28 Okt. og fik så spurgt om jeg kunne komme forbi og hente delene lørdag eller søndag.
Han sagde så at han ikke kunne lørdag men Søndag. Okay, så sagde jeg så til ham at jeg ville komme omkring middag Søndag, og han sagde ja, jeg skulle bare sige til når jeg var ved at være der.

Godt så, endelig fik jeg en dato.

Jeg prøver så om lørdagen 1.Nov at ringe til ham om aftenen, men der tager han ikke telefonen, så jeg tænker nok på at det var fordi at han var i byen..

Så om Søndagen 2. Nov låner jeg en trailer og kører til Silkeborg sammen med 2 af mine venner, vi kører tideligt så vi kan være der omkring middag som aftalt, så jeg ringer til ham første gang omkring klokken 10:00, men han svarede ikke.

Det endte så med at jeg var i silkeborg omkring 11:30 og var der til 13:30 hvor jeg prøvede på at kontakte manden der havde mine dele liggende, prøver at finde en adresse igennem min den gamle bil - det viser sig så stadig at han ikke har fået omregistreret bilen, selvom han sagde han ville gøre det den 20Okt.

Jeg har holdt mine aftaler hvad angår omreg. osv.

Men altså er jeg blevet snydt eller gider han bare ikke af med tingene eller hvad?

I løbet af den tid mellem jeg skulle op til ham den første lørdag og lørdagen 1. Nov så jeg også han havde haft nogle dele til salg, bla. den motor som han sagde jeg ville få med..


Jeg vil gerne høre jeres syn på sagden, derfor har jeg udfyldt det så godt så muligt, og jeg har ikke taget nogle navne med ind i det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt eller hvad?
Kommentér på:
Snydt eller hvad?

Annonce