{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

manglende varer fra bilstyling.dk {{forumTopicSubject}}

jeg bestilte d. 14/10 -08 varer for ca 3200,- fra bilstyling.dk jeg hørte intet og d. 22 sendte jeg firmaet en mail efter forgæves at have ringet til deres telefonsvarer i 2 dage. fik svar tilbage efter 4 dage om at varerne kom hjem til dem d. 28, og at de ville blive afsendt fra dem efterfølgende. nu har vi så d. 13 og jeg har stadig intet hørt, har jævnligt efter d 28 sendt dem mails og fax som der ikke bliver reageret på. desværre kan man kun købe varer på siden ved bankovverførsel så pengene er betalt og dette har jeg fået bekræftet i en mail d. 22 fra dem. jeg har bedt dem retunere pengene da jeg ikke kan vente længere men der sker intet. har nogen herfra prøvet ligende fra bilstyling.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  manglende varer fra bilstyling.dk
  • #1   13. nov 2008 de er gået konkurs.

• #2   13. nov 2008 Kender en som bestilte nogle lygter der... Der gik 4 uger... Synes det er latterligt...

Hvis man ikk får sine vare, så bar afsted til Tv2 smiley smiley

• #3   13. nov 2008 jimmi j hvor ved du det fra? de skriver på deres siide at de er ved at etablere nyt værksted og udstilling.

• #4   13. nov 2008 Jimmi - er du sikker på at Bilstyling.dk er gået konkurs ? Forveksler du dem ikke med Styling.dk ?

• #5   13. nov 2008 sorry det kan enlig godt være at det er styling.dk sorry. min fejl

• #6   13. nov 2008 du er vist en værre en jimmi. mit hjerte røg lige en tur op i halsen smiley

• #7   13. nov 2008 sorry rune. men kan sku aldrig kende forskel på de to firma navne

• #8   13. nov 2008 har lige søgt på google og det lader til at det er det samme for alle andre sur røv så må jeg sgu til fyn.

• #9   13. nov 2008 bestildte os bodykit for ca 6 mån siden... der gik 9 uger før jeg modtog det... hvor han sagde de ikk havde modtaget det endnu ,var så sur. at jeg kørte der over, og nærmest truede ham med.. avis osv.. sagde min far var raporter på bt så det ville ikk være noget prøblem,,.

tro det eller ej.. fik mit body kit dagen efter. leveret af ham selv.. det der var mest til grin. var at det passede slet ikk på min bil... smiley men det kom det til efter han førte 2000 tilbage til min konto. og så var det glemt smiley

igen igen HANDEL ALDRIG DER...

• #10   13. nov 2008 mente det nok også. tror bare at jeg holder mig til carlab.dk

• #11   13. nov 2008 Har han hævet pengene fra din konto før han har afsendt de bestilte vare?

styling.dk har da ny ejer nu?

• #12   13. nov 2008 jeg har bestilt fra dem før uden problemer, så jeg regnede med at det var i orden. man kan desværre kun betale med bankoverførsel.

• #13   13. nov 2008 Styling.dk har ikke fået en ny ejer....

Domænet er købt af Pladebixen, korrekt, men de har intet med det gamle Styling.dk firma at gøre.... de har blot købt domænet...

• #14   13. nov 2008 styling.dk og bilstyling.dk er ikke det samme eller tager jeg fejl?

• #15   13. nov 2008 Styling.dk og Bilstyling.dk er ikke det samme!

• #16   13. nov 2008 nej det mente jeg nok. selvom man skulle tro det smiley

• #17   13. nov 2008 Rune - hvorfor skulle man tro det ?

Pga navneligheden ?

Der er sikkert +100 sites i DK der hedder noget med 'Styling' smiley

• #18   13. nov 2008 Ja det er der formentlig fordi der er så mange "jeg har lige lyst til at starte et firma" handel nu ved nogle der har en butik også, så ved man da at der ligger lidt bag og ikke bare er et weekend projekt.. Bare mit råd..

• #19   13. nov 2008 Corolla SportsVan *
    Sorry for min manglende præcissering, det var også det jeg mente at det var domænet men fik ikke formuleret det ordentligt i min hast smiley

• #20   14. nov 2008 Christian - helt i orden.

Det er bare supervigtigt at man er 100% sikker på at man skriver det korrekte når man omtaler firmaer (og enkeltpersoner for den sags skyld). Det er jo ikke så fedt at et uskyldigt firma anklages for at have snydt nogen eller være gået konkurs...

På samme måde som du sikkert ville være rigtig træt af det hvis en bruger herinde kom til at skrive at du har snydt ham for for 1000 kr... og det så faktisk slet ikke var dig han mente fordi han havde skrevet et forkert navn smiley

• #21   14. nov 2008 nej fordi det lader til at begge firmaer har snydt folk. uden at jeg dog lige er gået i dybden med styling.dk sagen

• #22   14. nov 2008 Rune R
    Hvad de gamle ejere har gjort med deres firma kommer ik det nye firma ved husk det
    og jeg har ik snyt nogen så lad venligst være med at skrive det
    der er nye folk bag styling.dk og kommer til at køre på en anden måde
    har kun købt navn og fik med held købt den gamle opbygning af siden så vi kan beholde den gode pagerank fra google
    men har intet med de gamle ejere at gøre eller deres firma European Car Parts
    du kan læse om det her
    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=458484

• #23   14. nov 2008 nej nej.... jeg beskylder absolute ikke (det nye) styling.dk for at snyde folk. som jeg forstår det eksistere firmaet styling.dk slet ikke mere. pladebixen har overtaget domænet styling.dk da det jo helt sikkert vil være noget fokl søger på via google mv. det er en bilstyling er en gammel sag der er ude af verdenen, men det lader abenbart til at folk forveksler det med bilstyling.dk, som jeg skriver om. det jeg skriver tidligere om at begge firmaer har snydt folk skal forstås som det gamle styling. dk. jeg er ked af hvis dette kunne misforstås
    Mvh rune

• #24   3. dec 2008 ??

Jeg har vist også trådt i spinaten ! !

Mig og min kammerat bestilte xenon derfra for 5 - 6 uger siden !! ... Intet er kommet frem !!

Og vi kan overhoved SLET IKKE komme i kontakt med dem !!!!

De har dog svaret tilbage på EN enkelt mail, (vi har sendt 10 mail til dem!)

der skrev de at xenon leverandøren havde svigtet .. men blev lovet at xenonen nok kom frem !! ( blev lovet for 2 -3 uger siden)

Nogen der har hørt noget nyt ???

• #25   3. dec 2008 jeg har fået mine pegege tilbage efter 5 ugers tovtrækkeri bumpede dem med e-mails 20 stk om dagen eller noget til alle deres 3 mail adresser sendte dem derudover 2-5 fax om dagen og havde en kammerat til at besøge dem. så jeg tror de blev træt af mig til sidst. da min kammerat besøgte dem sidst skulle jeg bare have et eller andet med hjem, men det eneste de havde til golf 3 var et sæt lygter til omkring 4000,- og jeg ville sgu ikke smide flere penge efter dem. men besøg dem hvis du kan og hav dit konto nr med så de kan føre pengene tilbage og bed om en kvittering på det. de kan ikke skaffe delene så glem at få dem.

• #26   3. dec 2008 Jeg vil også gerne have penge retur !!

Men bor på Bornholm, og har aldrig været på Fyn, og kommer heller ikke til det, i den her forbindelse ....

de 2200 kr er så godt som tabt ??

Nogen der evt kan bakke mig og min kammerat op, hvis vi kan hive dem i TV2 ??

• #27   3. dec 2008 bare send dem e-mails hver dag om at i vil have pengene retur til sidst bliver de trætte af det. de svare højst tilbage hver 14 dag men bare bliv ved. jeg ville personligt politianmelde dem for bedrageri hvis jeg var dig og ikke har mulighed for at tage derhen og klippe fingrene af dem.

• #28   3. dec 2008 OK ...

Kommentér på:
manglende varer fra bilstyling.dk

Annonce