{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Problemer med kølervæsken {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har alleredet skrevet ind en gang men jeg har fundet ud af lidt mere siden sidst..
I de sidste 2 måneder har jeg ikke kunne få min motor rigtig varm, ligeså snart jeg kørte 80 eller mere løb min måler helt ned på det laveste og selv når jeg kørte i byen hvor den viste at min motor var "mellemvarm" kunne jeg ikke få varme i kabinen.

Men problemet er at min kølervæske simpelthen forsvinder i løbet af kort tid nu, og derefter bliver min motor tilfølgelig for varm. Jeg kan ikke hører eller se nogle steder hvor væsken skulle løbe ud. Det skete efter en 200km køretur, hvor ligepludselig blev motoren alt for varm. Jeg åbnede kølerhjelmen og så at der kom en røg/damp op fra kølervæsken, samtidigt kunne man hører og mærke på beholderen at væsken kogte. Heldigvis var det lige ved siden af hvor jeg bor så jeg fik kørt den stille hjem. Jeg målte olien og der var stort set ikke noget på, nu har jeg så fyldt på både med olie og kølervæske. Min kabine begynder så småt at kunne varmes op igen og jeg har kørt ca. 3 x 10min turer uden min olie har faldet nogen af gangene, men derimod min kølervæske er helt nede på minimum efter vær tur.

Så kort fortalt nogen der ved hvor min kølervæske bliver af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med kølervæsken
Kommentér på:
Problemer med kølervæsken

Annonce