{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

hr betjent {{forumTopicSubject}}

så var det min tur og blive stoppe af en betjent der havde en dårlig dag så bliver sendt til syn pga mit xenon jeg har et sten slag i min ene lygte kan den synes med det

og et andet spørgsmål er det er orginale r32 med xenon men har ikke lygtevaskere hvis jeg montere vaskere kan den så synes med det på

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hr betjent
  • #1   17. jan 2009 Du skal også have automatisk højdejustering af lygterne, så du ikke blænder folk... det er ikke nok bare at have lygterne..

  • #2   17. jan 2009 så skal du også lige montere automatisk lygtejustering med følere på for/bagakse for det kan godkendes.

  • #3   17. jan 2009 det sidder ikk i lygterne eller hva


  • #4   17. jan 2009 nej det gør det ikke.

  • #5   17. jan 2009 okay hva med det stenslag
    kan den synes med det


  • #6   17. jan 2009 Claus. det er nu kun på bagbro'en det skal monteres....

    du skal have endet lygte glas på elelr en anden lygte self alt efter hvorstor sten slgaget er men sidder det lige midt i lygten så er det ny på da det kan forstyrre billedet på lyset


  • #7   17. jan 2009 Normalt kan du ikke få den synet med stenslag..

  • #8   17. jan 2009 ik hvis det generer lyskejlen eller dugger i lygten,og det er dyrt at få lygteregulering og spuler på

  • #9   17. jan 2009 Ketil =SBL= L: he he rolig nu bilen miste rikke sin iddentitet bare fordi man sætter en læder kabine i var noget andet hvis han havde lagt en vr6 motor i sin 1,8'er sammen med bremser og undervogn så er det jo ombygget til en vr6

  • #10   17. jan 2009 man kan da ikke få en bøde for at smide læderkabine i sin bil... det er da vist en røver..

  • #11   17. jan 2009 lygte spuler er ikek det stoere problem og montere men til lygte reguleringen og xenon lyset der er canbus styring i så det skal kobles til elelr så skal du have en boks på der laver det digitale signal om til et analog signal


  • #12   17. jan 2009 Ærgeligt. Det er så skide irriterende sådan noget.
    Men hvorfor har betjenten en dårlig dag fordi han udføre sit arb??


  • #13   17. jan 2009 A talkative baby bøden er jeg nu ligeglad med har bare ikke tid til og lave den til syn og det der pis der høre med men loven der jo til at blive bøjet en gang imellem

  • #14   17. jan 2009 hehe er sq egenligt ikke ret mange folk der køre lovligt selv en alm familie far køre på nedslidte dæk eller defekt lys på sin bil hvis den ikke forurener for meget med et knækket udstødning eller defekt komponent i en motor styring

  • #15   17. jan 2009 nu er det jo ikke fordi bilen er livsfarlig og køre rundt i DJ men danmark der fuck.t med alle deres regler

  • #16   17. jan 2009 Ketil..
    Da har jeg samme mening.. smiley



  • #17   17. jan 2009 Christian Member Of The Bling Society .
    Jeg ved ikke med dig men min bil er fuldt lovlig. Og der er så vidt jeg ved ingen fejl og mangler på den som gør den ulovlig. Det eneste der kan opstå tvivl om er lygterne på taget men der ligger en dispentation fra Politiet som er blevet givet i forbindelse med at jeg bruger bilen i mit arbejde. Og ikke kan undvære lyset.

    Mht emnet ja så er du jo udemærket godt klar over du ikke havde en lovlig bil. Altså en bil der ikke kan synes og som ikke overholder de regler der er stukket ud. Så hjem og lave bilen lovlig igen monter de ting der mangler for at gøre dit lys lovligt eller monter de gamle lygter igen og behold dem på... så er problemet løst og betjenten er jo sådan ansat af alle os skatteborgere til at fange lovovertrædere og denne gang var det dig...


  • #18   17. jan 2009 Glem nu alt om at få den synet med xenon. Uanset hvad du gør kan det aldrig blive godt nok. Medmindre du har en ny bil.
    Lygtevaskere og automatisk lygtenivellering skal på ja. Men det er ikke nok længere.
    Lygten skal også være godkendt til xenon. Og bilen skal være typegodkendt med xenon.
    Så tag nu bare det xenon ud, få bilen synet og monter det så igen bagefter!


  • #19   17. jan 2009
    Kenny [GOLF GTD 5000 kr] A >> Det er rigtigt hvad du skriver, men hvis han laver det nummer, og han så bliver stoppet igen, så står det stadig i politiets papirer, og så kan han få problemer, for så kan de teoretisk set bare tage pladerne med det samme.
    Det bliver ikke billigere anden gang.

    Så det bedste råd er nok bare at pille det af, og hvis man vil have xenon, så køb en bil der er født med det, eller i det mindste godkendt med det.


  • #20   17. jan 2009 Brian - Helt enig. Jeg gjorde det selv med min mondeo. Der røg det bare ud efter jeg kom til syn pga det. Og så gad jeg ikke det pjat mere.

  • #21   17. jan 2009 Du har pligt til at sørge for at din bilaltid kan gå igennem syn , dvs du skifter dine dæk før de bliver ulovlige , du laver dit bundkar når den spilder olie første gang , du får skiftet udstødningen før den knækker og du køber en bil med lovlig xenon sådu ikke blænder os gamle med nedsattte reflekser og dårligt nattesyn, sådan så vi ikke kører frontalt over i dig. vi bliver reddet af airbaggen , du bliver slået ihjel pga du har koblet airbaggen fra , da du hellere ville have et fedt læderrat osv

  • #22   17. jan 2009 Torbjørn nu med Autotransporter C
    HAHAHAHAHA
    Koblet airbagen fra... jeg blir redet af at min bil er af jern ig ikke plastik


  • #23   17. jan 2009 "Og bilen skal være typegodkendt med xenon" Det har jeg ikke set på en typegodkendelse endnu!
    Hvor står det?


Kommentér på:
hr betjent

Annonce