{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Ang Supra uden afgift, pris ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Det er IKKE et spørgsmål om hvad afgiften er..

MEN.. jeg har en supra på hånden nu jeg muligvis ville bruge til videre salg..

Det er en Supra fra '94
den har kørt 98.000 km
Automatgear
Den er helt std.. 16" alu med nyere dæk
El ruder
El spejle
El stole
C-lås
ABS osv osv..

Men hvor meget ville sådan en kunne sælges for i DK uden afgift ? den er grå og std.. dvs ingen skørter og store vinger udover std vingen..

Håber i vil hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Supra uden afgift, pris ?
  • #2   28. jan 2009 nok rimeligt væsentlig hvilken motor der ligger i

• #3   28. jan 2009 N/A eller Turbo ?

• #4   28. jan 2009 her kan du se lidt udenlandske priser på supra...

http://www.pistonheads.co.uk/sales/list.asp?s=271

det kan sagtens betale sig selv at importere, man kan bla. finde fler supra'er uden turbo til omkring 20.000dkr

• #5   28. jan 2009 Hov glemte lige lidt data smiley hehe

Det er en Non turbo og højrestyret.. det var bare hvad man skulle forvente og lade den gå for i et byt i DK.. gider sq ikke sætte den til vild overpris som nogle andre, så det var nu bare hvad jeg kunne forvente (om jeg skal sige ja eller nej til den handel)

• #6   28. jan 2009 40 - 80k Kommer an på generel stand osv.

• #7   28. jan 2009 Jeg havde en tanke om en 65k ca i noget byt af en art.. er det rimelig.. den skulle være rimelig pæn, og skulle kunne leveres nysynet ved handel (hvilket jeg ikke kan bruge til noget da det ikke er i DK)

• #8   28. jan 2009 Set i forhold til de som bliver solgt i DK i øjeblikket uden afgift, ja så får du ikke 65K for den Supra mkiv du beskriver der!
    Følgende vil kunne fåes i dk, uden de store problemer, på nuværende tidspunkt: Pænt stylet mkiv fra 94-95, non-turbo(n/a model) km. 100 - 150K, automatgear, - rust, 18" alu osv. osv. vil kunne fåes for omkring 60K
    Som du beskriver den der, ville jeg personligt aldrig give en dag over 50K uden afgift!
    Det er nr. 2 mkiv jeg selv har nu, og med de priser som jeg kan føle via f.eks. UK/us og Japan, ja så er 65K ganske enkelt for meget!

• #9   28. jan 2009 *The Ramster * : Du behøver ikke virke så sur.. jeg siger jo ikke jeg VIL ha det for den.. jeg spørger bare om det ikke er en meget fair pris ? smiley

• #10   28. jan 2009 Haha. sorry hvis jeg virker sur, det er jeg bestemt ikke! Kan faktisk godt se det nu du siger/skriver det, at min måde at skrive på, virker lidt sur - det er jeg bestemt ikke og hensigten var heller ikke derhenad! :0)

Hvorom alting er, så er priserne i bund på alle bilmærker ligenu! Snakken om priserne på Supra`er var i aften også oppe at vende på et af de internationale Supra mkiv sites og som en gut her også ganske rigtig skrev(han var godt nok fra UK, men alligevel!), så kan det være svært at forklare hvorfor man skulle give 7-10K britiske pund for en bil der er 15 år gammel, når man kan få en 2 år gammel Mercer for det samme!
    Problematikken er den samme herhjemme, blot med lidt andre fortegn - Selv om jeg stadig godt kan komme med mange gode grunde til at købe en Supra - Det er jo en Toyota, så når merceren er død og begravet, så kører Supraen sikkert stadig! hehe :0)

• #11   28. jan 2009 *The Ramster * : Det går skam nok.. det lød bare vildt måden du skrev det på smiley

Supraen ville jeg kun anskaffe mig til videre salg da han vil tage min vectra og en sjat penge i bytte.. dvs jeg kan trække afgiften ud af vectra også.. men så bare få Supraen hjem og rulle lidt rundt i den på prøveplader og så sælge hende igen.. ikke fordi jeg skal tjene det vilde, men bare mere for at prøve og eje en supra.. og det ang prisen er nu mere for at sætte tal på hvor meget jeg skal tilbyde manden oveni smiley håber du/i forstår smiley

Kommentér på:
Ang Supra uden afgift, pris ?

Annonce