?Hvorfor altid de problemer med folk?? {{forumTopicSubject}}
Hvor for skal der altid være så mange problemer med folk så snart at de har solgt deres bil...?
Det er jo noget som har været oppe tusind vis af gange.. Hvorfor er det lige at Admin ikke snart gør noget ved sagen..
Jeg har så sent som i dag diskuteret med en som ikke vil slette sin bil fra BG..
Han er faktisk en velkendt person (eller hans bil er) blandt mange på BG..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30107
Citat:
"michael R"
hehe
så giver du min bil lav.
hehe og den ligger klart nr 1 endnu, selvom der er 3 Pug tabere der har givet mig det,
Lær og style biler inden i giver skod karaktere til andre..
Citat slut..
Hvorfor skal man have sådan en i hovedet fordi at man prøver at hjælpe med at rydde lidt op på galleriet..
Jeg har den mening, at dem som jeg lige kommer forbi som har solgt deres biler, de skal have en Lav stemme, for det ville jo være det samme som hvis jeg gik ind på Ferrari's hjemmeside og tog nogle billeder, og prøvede at blive optaget på BG, så ville jeg da under ingen omstændigheder kunne komme ind..
Hvorfor skal man så have lov til at have en af sine gamle biler på BG, hvis man ikke må sætte en ynglingsbil ind..?
Det kan godt være at nogen af jer synes at det er mig der er dum og høre på, men det er også helt iorden, for man har jeg alle forskellige synspunkter..
/Kim S
apr 2005
Følger: 42 Følgere: 35 Biler: 20 Emner: 205 Svar: 4.220
Ellers kunne man beholde et enkelt billede af sin gamle bil på sin profil som der er flere der gør. Synes det er ok...
maj 2004
Følger: 74 Følgere: 71 Biler: 7 Emner: 119 Svar: 1.223
/Kim S
okt 2003
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 136
Der jo nogle folk her inde som har flere 100 timer på deres bil, og ja at man så sælger bil " who cares"
maj 2004
God idé, det med ET billede af sin gamle bil..
Min bror er et godt eksempel..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30281
/Kim S
maj 2004
Der er alt for mange biler det tager plads på BG..
Så skal man jo næsten lave et BG for solgte og smadrede biler..
/Kim S
okt 2003
Tager for meget plads !!! tror nu nok at bilgalleriet har nok server plads.
Folk får bare en mulighed for at få inspiration og lign.
apr 2005
Bare min menig... Det er dog ikk noget jeg har et særligt problem med
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 161
maj 2004
Man har jo som før sagt alle forskellige synspunkter..
Men hvis man som ham i eksemplet skriver sådan noget til folk, så synes jeg sgu ikke han skulle være på galleriet..
Han skrev også til en anden.
Citat:
"michael R"
LOL
en af børnehave klasse drengenne,;)
fra hi-speed hva
trist at dit 1 tal ikke kan få min bil ned hva. den fedeste klovn
Citat slut..
Så synes jeg sgu at man går over stregen når man begynder at tale sådan..
/Kim S
maj 2004
Det bagger jeg sgu op..
/Kim S
jun 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 254
bare et forslag, hvis det generelle irritationsmoment er at folk kan have en højt bedømt bil de ikke ejer mere liggende?
okt 2003
Helt ærligt så betyder jo ikke noget, så længe man ikke volder nogle problemer...
apr 2004
Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Eksempelvis.. mánge solgte biler m.m... måske ligge billederne ind under den samme vogn??
apr 2005
Synes efterhånden at tonen er ret hård herinde... Citat fra Besvar inlæg boksen:
Bemærk: Misbrug eller stødende indlæg vil medføre anmeldelse til din internet-udbyder samt slettelse af indlægget.
Men måske folk ikke kan læse... Synes det er trist at fordi man kommer med en pæn hentydning til folk om at de evt. har en fejl i info om deres bil med hk eksempelvis ender det som regel med at man bliver svinet til og tit og truet med tæsk...
maj 2004
F.eks. hvis Tomaten blev solgt, så ville folk da også blive ellevilde hvis Smølfen ikke ville fjerne den..
Men derimod, hvis det er en bil der ligge i bunden af pointsystemet, så gør det ikke nogen noget..
Men det skal jo være ens for alle..
Min idé er at Admin/Webmasteren laver en knap man kan trykke på hvis ens bil er solgt eller smadret, sådan er den ikke er med i point systemet mere... Så har alle dem som stadig arbejder på deres biler, en større chance for at komme opad i systemet..
/Kim S
maj 2004
/Kim S
?Hvorfor altid de problemer med folk??