{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

hvorfor skal k,,,,altid prutte {{forumTopicSubject}}

satte min bil til salg igår aftes allerede til morges var der telefonstorm,og den første meget intresseret,jeg fortalte hvad der var galt straks ville han have den 2000 billigere AFVIST.næste var en udlænding han starter han vil gerne købe kommer om lidt efter den skal bare have den 1500 billigere AFVIST.og så var der lige dem der slet ikke forstod anoncen ikke synet skal synes her i februar,og et par stykker der troede det var en helt ny bil og dem jeg så ikke har hørt fra mere,rev anoncen ud 4 timer efter den blev sat i,så nu syner jeg den selv og så ryger prisen op.
VI SNAKKER OM EN BIL TIL 4500 og folk tror de kan få den gratis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal k,,,,altid prutte
  • #1   30. jan 2009 Det er vel meget normalt at prutte om prisen.. det hører med.. Meeen ikke rigtig når prisen er 4500,-

• #2   30. jan 2009 Sådan er det bare. Jeg prutter også om prisen på alting. Hvis sælger ikke vil gå ned, for han/hun lov bare lov til at beholde tingene, og så finder jeg det et andet sted. Du er selvfølgelig i din gode ret til at sige nej, og så er det jo op til køber at beslutte om han vil slå til eller ej.

• #3   30. jan 2009 og er i øvrigt enig med mr P

• #4   30. jan 2009 ja... sådan er det...

• #5   30. jan 2009 FAST PRIS

Kan ovenstående misforstås??

• #6   30. jan 2009 Jeg bliver lidt sur...... Når jeg har sat prisen, så er det det jeg vil have for varen, der er ikke plads til afslag. Men så er prisen jo også derefter.

Jeg sælger sommetider nogle fisk...... Og folk vil have dem leveret i hele landet uden merpris, det er simpelthen frækt.

Der var en der gerne ville købe 15, og vi skrev lidt sammen, det viser sig så at idioten regner med at få dem leveret i Ålborg (170km hver vej)

Der var også en lignede en i Esbjerg, og det er ca samme afstand.

Så var der en i Silkeborg (30 km) han ville så gerne betale for benzinen, der ville jeg så have 1,5 pr km hver vej. Os så blev han sur.... Hvad fanden havde han regnet med?at jeg ville køre gratis?

Det er sælgers marked, køber skal ikke komme og spille fandango!

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #7   30. jan 2009 Hvad så hvis der bliver budt 4.000 for den ikke fordi jeg gør det

• #8   30. jan 2009 generelt er bilerne herinde så vanvittigt højt sat i pris, folk må jo være helt sikre på at de er lakeret i guld som en anden så fint skriver.

kunne ALDRIG finde på at handle en bil uden at prutte med prisen... sådan er brugtmarkedet og sådan vil det altid være

• #9   30. jan 2009 Måske er grunden til at folk sætter prisen højt, netop at folk vil prutte. Og når der er givet lidt i afslag, så er prisen nede på noget sælgeren gerne vil acceptere alligevel. Og hvis køberen ikke prutter, jamen så er det bare lidt ekstra penge lige ned i foret.

• #10   30. jan 2009 Et er jo hvad man har sat bilen til, noget andet er hvad bilen rent faktisk er værd!

Jeg er også så træt af folk, som tror de kan få det samme tilbage for bilen, som de selv gav for 3-4-5 år siden...

• #11   30. jan 2009 Årh.. Prøvet før.. En fra KBH ringede.. En udlænding....... Han sagde at han skulle køre langt efter den. Så han ville høre min mindste pris. Så satte den 2000,- ned.

Så når han kommer begynder han fanme at prutte den 3000,- længere ned! Forbandet! Hader det!

• #12   30. jan 2009 prisen er prisen, tag dog ud og se på bilen..
    Derefter kan man prutte om prisen....

• #13   30. jan 2009 prøv nu at hør her venner vi behøver ikke ud i det med at svine folk ind jeg har snakket med en masse folk om den volvo alle siger at som den står nu sæt den til 6000 jeg siger pga finans og jeg ikke gider have 2 biler stående skal den bare væk men jeg vil sgu have 4500,der er 17"aluer med og cd anlæg det er sgu da næsten 4500 just kidding,princippet i det hele er en mekker eller gør det selv mand kunne sikkert syne den for 3-4000 og det er sat højt,der er lige solgt 2 på qxl den ene med defekt kobling eller gearkasse og så var det den gamle model til 5300 og den anden fulgte jeg så ikke,men der står en derinde nu synes juni mener den stod til 8000

• #14   30. jan 2009 kender alt til folk der tror bilen er guld værd,men syntes sgu ikke bilen er mindre end 4500 værd

Kommentér på:
hvorfor skal k,,,,altid prutte

Annonce