{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet af politi..
  • #1   26. apr 2009 nej den bliver sendt til dig smiley men der kan godt gå et stykke tid ...

• #2   26. apr 2009 Utroligt de bliver ved med at glemme de forlæg. Som udgangspunkt er bøden faktisk ugyldig hvis ikke du får forlægget :S

• #3   26. apr 2009 Øv, havde ellers håbet jeg var sluppet uden noget (:

• #4   26. apr 2009 hehe, har fået et par stykker og har aldrig nogensinde fået bøden med det samme.. den kommer tidligst 2 uger efter - og senest ( mit voldsomme tilfælde 6 måneder efter :- ))

• #5   26. apr 2009 Jeg blev bustet for 7 mdr. siden nu, og har stadig ikke fået bøden. Jeg ved dog at bøden/forseelsen ER registreret hos politiet, men af en eller anden grund har jeg aldrig modtaget selve bøden. Jeg fatter minus :-S

• #6   26. apr 2009 har faktisk lig et spørgesmål til det med at politiet bar gennemsøger alt!

for et stykke tid siden blev jeg stoppet tilfældigt af politiet .. de spurgte om alle mulige ting, om jeg havde drukket osv. svarede nej, så jeg skulle blæse. den hva på nul! og så hva det som om de ellers bar skulle knalde mig på noget .. så de gik hele lortet igennem, alle papire skulle de har osv osv .. og så gennemsøgte de hele bilen .. !! lig fra mine smøger til under reservehjullet! :s de fandt ingen ting, men alligevel fik jeg en advarse?? :s ved så ikk lig hvad den hva for men fik den bar .. ?

mit spørgesmål er så bar! må de overhovedet bar rode ens bil igennem uden en tilladelse. og nu mener jeg ikk bar kigge ind af vinduet! men at pille sæder, reservehjul osv op for at kigge uden en tilladelse??

• #7   26. apr 2009 De der forlæg der, hva er der med dem? Jeg står nemlig til en stor bøde.. men har ikke fået en skid?

• #8   26. apr 2009 Anne: det hva jeg ikk lig klar over den dag jeg blev stoppet, hva måske os lidt flabbet den dag, for satan jeg stod og grinte da de gik igang med at lede... men fatter stadig ikk hvorfor jeg skulle ha den advarsel?? de sagde at jeg havde kørt uhasaderet (staves?) men kom kun stille og roligt trillende. og da jeg spurgte efter hvordan jeg lig skulle ha kørt sådan ville de ikk svare fik bar at vide at jeg skulle køre igen eller ville jeg blive kaldt til syn med mine bagruder som er fuldt ud lovlige!!!

• #9   26. apr 2009 Att. Koch : Det er PRÆCIST fjolser som dig, som gør at panserne har attitude overfor alle os andre. Når du skal stå og være dumsmart og grine flabet, så er der ved gud INTET at sige til hvis de bliver pissed !

Christ mand en klaphat !

<b>PAPPI

• #10   26. apr 2009 pappi... Styr lige dine hormoner... Det er ikke ulovligt at grine

• #11   26. apr 2009 Anne Lee, de behøver ikke ransagelses kendelse for at ransage en bil.. er præcis enig med pappi, nu er jeg blevet taget MANGE gange efterhånden, og jeg har aldrig oplevet andet end venlig betjening og god service for den nette sum af 500 kr omgang..

• #12   26. apr 2009 - Den har jeg også tit stusset over, min bil bliver gennemruder HVER gang, er blevet kropsvisiteret mange gange også, men de finder aldrig noget, mener nemlig også jeg har min ret til at sige nej når de vil rode bilen igennem? Har tit stusset over jeg kan blive stoppet mange gange i løbet af en aften, eller nat ( tror dog de går den igennem om natten for at se om jeg er ude og lave narrestreger, som jeg ikke er, har intet at skjule overfor dem men det er pisse irriterende ikk kan køre hjem fra konen eller en kammerat om aften uden at skulle hives ud og kropsvisiteres) :s ?

• #13   26. apr 2009 Pappi
    slap dog af mand. politiet er sgu da mennesker der kan kende forskel på dumsmarte og de venlige. så hvis de puster sig op overfor dig så har de måske en grund til det. jeg bliver meget ofte stoppet og tager det med et smil. der er intet at udsætte på bilen, men de ved jo godt hvilke mennesker jeg omgås så derfor kigger de jævnligt i min bil. det jo mit vælg hvem jeg har som venner, men må også tage følgerne af det selv om det da kan være irreterende

• #14   26. apr 2009 hehe jeg har ellers altid troet det var pga. hættetrøjen de var så vilde med at kigge biler igennem høhø - men kan sku heller ik andet end at grine af det, medmindre de finder noget selvføldig haha :D:D

• #15   26. apr 2009 hvis politiet har det de kalder begrundet mistanke må de faktisk splitte din bil ad...de skal dog naturlig vis samle lortet igen hvis de ikke finder noget...

• #16   26. apr 2009 Anne og Koch, det er usa man ikke må noget uden en dommerkendelse, politiet må benytte sig af noget som hedder begrundet mistanke, altså har de mistanke til stoffer eller våben i bilen eller huset, al ulovlig aktivitet, så må de gerne..

• #17   26. apr 2009 Jeg bliver satme også stoppet tit, uden at have været speciel opmærksomt udfordrende, og jeg har kun en gang oplevet en lidt sur betjent.

Jeg er til gengæld heller aldrig flabet eller lign. overfor dem, de har enhver ret til at stoppe mig og det har jeg det fint med, så ved jeg at de gør deres arbejde og den næste måske kan være en spritbilist eller lign.

Og de gange jeg har kørt for stærkt har de heller ikke været sure eller lign, og hvorfor skulle jeg være flabet? - det var mig der kørte for stærkt.. sådan er det bare..
    '
    Og som søsyg siger, hvis du nægter at samarbejde, bliver det bare mere besværligt for dig selv..

• #18   26. apr 2009 Jeg er helt enig.

• #19   26. apr 2009 slap dog af og lad dem gøre deres arbejde, det er det de er der for, man kan jo bare opføre sig ordenligt og lade vær med at sætte en masse ulovlig lort på vognen.. og generelt bare opføre sig normalt uden at himle op over ingenting.

• #20   26. apr 2009 politet skal bare se røven a min golf så bliver jeg stoppet og skal kropsvititeres og min bil bliver gennemrodet . men de er altid flinke smiley . men der er nok os en grund til de er sådan når man fik lavet noget lort engang smiley

• #21   26. apr 2009 Personligt er jeg ligeglad over hvorfor politiet stopper mig - hvor meget de tjekker osv. Men en episode blev jeg muggen over - Blev stoppet klokken 0:30 en nat .. va på vej hjem .. blev så holdt indtil siden af Hr. betjent som så skulle have mig til at puste, se kortet osv. alle de standard ting der! smiley

Nå Men han spørger så om jeg har noget i bilen jeg ikke har, hvilket jeg ikk ehar så svarer nej.

Han beder mig åbne bagagerummet, det gør jeg - og han spørger hvad jeg har i den sølv kuffert - jeg svarer det er en halv gammel bil, så det er værktøj og åbner op for betjentet så han ved selvsyn kan se det.

indtil videre er betjentet så flink så flink - men nu sker der noget - jeg bliver bedt om at sætte mig ind på bagsædet i patruljevognen men s de hiver hunden frem.

jeg tænker "nå ja, fair nok.." .. og de søger så i alt, alle leder og kanter - lader hunden snuse inde i bilen, hiver dørbeklædninger a .. og finder intet.

Og så kommer de hen(uden at have "samlet bilen" om man må sige) og ber mig køre.. :S

Jeg brugte så den næste dag på at rense bilen for hundehår - ville mene det var politiets opgave at få fjernet, eftersom de intet fandt, så at gennemsøgningen et eller andet sted var ubegrundet - har dog intet imod de tjekker mig, men gider simpelthen ikke sådan et svineri! smiley

ellers så lad dem gøre deres job .. smiley

• #22   26. apr 2009 Anne Lee N: De skal bare sigte dig for noget, så må de næsten alt smiley Når de så ikke finder det, trækker de sigtelsen tilbage

• #23   26. apr 2009 Synes det er sjovt at blive stoppet for er aldrig blevet taget for noget smiley Så har man noget at grine af bag efter. men har også prøvet det med at få tjekket hele bilen men det rører mig nu ikke. bare de rydder op efter sig.

Det eneste jeg har fået lidt af hører for var at de godt ville hører grunden til jeg havde 4 ekstra hjul med i min bmw, kunne så bare fortælle at jeg lige havde fået nye hjul på så det var derfor, hvilket dog var en lille hvid løgn, men fuck da det for de kan jo ikke tage en for at have brændt dæk af medmindre de har været på stedet og er helt sikker på det var det som han ville frem til.

• #24   26. apr 2009 Er man i en visitations zone feks. nørrebro eller chr.havn kan de gøre hvad de vil, også andholde dig for at løslade dig 15 min efter

• #25   26. apr 2009 Jeg har nu aldrig haft bøvl med politiet når jeg er blevet stoppet, de har altid været flinke eller neutrale.

Dog vil jeg sige, at politiet i Danmark generelt har et problem med deres sociale adfærd over for almindelige borgere, set i forhold til andre lande. De tror på en eller anden måde, at de bestemmer over os, og at vi på en eller anden måde er under dem, og det er forkert.

• #26   26. apr 2009 Har mødt meget forskellige slags politi. Nogen er pisseflinke og til at snakke med osv. Mens andre bare er skide flabet. Og når de er flabet bliver jeg det skulle også. Fuck en nar jeg blev stoppet af sidst.

• #27   26. apr 2009 Søsyg, hehe, jeg ved da godt at de ikke er de værste betjente der findes, og f.eks. i USA er de da nok lige så emsige, men generelt virker det som om, at de er mere serviceminded over for folk. Det virker som om de arbejder mere ud fra princippet: "To serve and protect", eller hvad det nu er der står på deres biler, og det ville da være synd at sige om de danske betjente smiley

• #28   26. apr 2009 Det er fordi at danske betjente er for forudintagede.. Det er jo også klart så meget som de bliver svinet til rundt omkring..
    Det bunder nok i de lave straffe vi har her i landet. Havde straffene været højere ville folk være lidt mere velopdragne i al almindelighed.I stedet pisser folk på hinanden og konsekvenserne deraf. - Det handler måske et sted om at lære folk at det ikke er sejt at svine hinanden til og opføre sig som røvhuller..

Kommentér på:
Stoppet af politi..

Annonce