{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Indbrud i min bil i nat. {{forumTopicSubject}}

Så skete det. Fuck hvor er det latterligt mand.
jeg kom ud til bilen i morges, satte mig ind, ingen ting at se ovre i føre siden, så skulle jeg til at starte bilen, da jeg stikker nøglen i, ser jeg at der mangler min radio, samt at hele min midterkonsol er brækket op. Og den er helt smadret, store ridser efter en skruetrækker eller sådan noget. Lagde godt nok også godt mærke til at den ikke var låst. Så kommer jeg om på den anden side af bilen, her er der et lille hul på nok 0.5 * 0.5 cm, på den måde har de åbenbart fået bilen op.
For satan da hvor føler man afmagt, har seriøst lyst til at køre land og rige rundt indtil jeg finder den som har gjort det. Og udsætte ham for alverdens lidelser!!! For fanden da.....

Da jeg så snakkede med politiet bad de om s/n på radio osv, men er det bare til hvis de finder radioen et eller andet sted..

Og hvad gør de egentlig ved det, vel ikke så meget de kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i min bil i nat.
  • #1   30. jun 2005 Fuck nogle spassere... Håber du finder dem og smadre dem...!!!

  • #2   30. jun 2005 Det er fanme noget pis sådan noget..jeg har da heldigvis 7-9-13 ikke været udsat for sådan noget endnu!

  • #3   30. jun 2005 et skal lige siges at det lille hul der, sad lige ved låsen i selve døren. Kan det virkelig passe man kan få en bil låst op på den måde?
    Syntes godt nok det er lamt........


  • #5   30. jun 2005 ja anders på nogle biler skal der ik mere til kener en der er politimand og har siger det er meget nomalt de gør sådan vis det er prof folk der har lavet det

  • #6   30. jun 2005 men lad nu være med at ligge billeder ind af det så andre også kan se hvordan de skal gøre

  • #7   30. jun 2005 Jebs, det med billeder havde jeg godt nok tænkt på, også derfor jeg ikke har lagt dem ind nogle steder. Men syntes da det er nok af et sikkerheds brud der er i eks pug 206 så.
    Men det er garanteret en eller anden polsk bande eller sådan noget lame noget, som har nakket det. garanteret over alle bjerge, syntes bare det er utroligt de har kunne gøre det så lydløst, mine de gamle ligger lige inde på den anden side af muren nærmest, og de har ikke hørt noget som helt.
    Men nok også derfor de har lavet hullet, så de er fri for at smadre ruder, lamer nok mere..

    Men Argh hvis man da bare kunne gøre noget....


  • #8   30. jun 2005 Det var dælme surt...

    Håber også han bliver fanget...


  • #9   30. jun 2005 Lamt at der er nogle folk her i verden der gør livet mindre fedt ved at stjæle andre folks ting. Det er ærgeligt! Og ja bank dem fuldstændig!



  • #10   30. jun 2005 Det sku surt sådan noget.. men jeg er sku glad for jeg har alarm og startspærer... min alarm/central lås er smart nok... Når jeg låser bilen så kan man ik åbne den bare ved at smadre ruden og låse den op... for det kan man nemlig ik... så hvis tyven skal nak noget.. så skal de komme ind af vinduet eller brækkedøren op... Så ved i det tyve smiley Men ta lige mulighed nr1 ind af ruden.. den er billigere end i brækker heler døren op smiley

  • #11   30. jun 2005 Som sagt tideligere.. Det er fandme sørgeligt at disse indlæg kommer hver morgen..

    Endnu værre bliver det når en af os bliver dømt for mord eller vold fordi vi er så pissed og får amok hvis vi opdager nogen ved vores bil.


  • #12   30. jun 2005 Er her ikke en som kender et sted hvor man kan købe pug ting, jeg mangler en ny dør, hvis den gamle ikke kan reddes, en ny bagkofanger, og en hel masse ting til interiør smiley

    Evt, en hugger eller sådan noget.


  • #13   30. jun 2005 Helst heromkring midtjylland, viborg område. Også en hjemmeside hvor man kan søge på ting.

    Så er i sq flinke smiley


  • #14   30. jun 2005 www.dataophug.dk

  • #15   30. jun 2005 jeg har en kammerat, der prøvede lige det samme med hans 206ér sidste år i Herning, der var lige lavet et mini hul ved siden af låsen i passaeserdøren, så var der ellers ødelagt plast midterkonsol osv, for at stjæle en radio til 2500 smiley Flot.. fatter ikke sådan noget..

  • #16   30. jun 2005 Hmm Claus, jeg bor ikke særlig langt væk fra herning, kunne godt nok godt minde om samme fremgangs måde.
    Min radio ga jeg 4000 for smiley Og de er bare "røget ud af døren" nu..

    Jeg skal ha en mega bil alarm i nu. Hvad for en ville i vælge og hvorfor?


  • #18   30. jun 2005 Havde du ikke alarm i din bil?

  • #19   30. jun 2005 bare et lille kamera, der kunne sidde. der hvor man holder skulle da kunne skræmme dem lidt væk..

    Prøvede det selv for et halvt år siden.. men de ødelagde hildivis ikke mere en en lille rude.. også selvfølgelig det ice jeg havde i.

    Men fat mod Anders du har jo forsikring til sådan noget.


Kommentér på:
Indbrud i min bil i nat.

Annonce