{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Jeg er en fucking dansker!!! {{forumTopicSubject}}

Dette er en historie fra det danske land, som omhandler
min personlige udvikling. Jeg er en normal fyr på næsten 22 år, har ofte været vellidt ligesom jeg kan lide andre mennesker, vokset op på landet, opdraget pænt og med indstillingen om ikke at have fordomme over for andre. Det blev der i den grad lavet om på i dag. Et vennepar, min kæreste og jeg havde haft en hyggelig dag i BonBonland. Vi kører sammen i min bil, og på vej hjem kommer en mørkeblå Vento bragende op bagfra, overhaler ham der kører bag mig, og er lige ved at ramme mig da han trækker ind. Ved dobbelttrukne linier overhaler han mig, og jeg reagerer (forkert) ved at give ham fingeren. Han gør såmænd abre gengæld, og jeg regner således dette er ude af verdenen.
Ved Næstved skal jeg dreje ind og have benzin på. Pludselig kommer Ventoen farende, og bremser 15 cm fra min højre bagskærm. Jeg stiger selvfølgelig ud af bilen, og ligeledes gør min kammerat. Ud af den mørkeblå Vento stiger en nydansker på omkring min alder ud, og går hen i mod mig. Han spørger hvad fanden jeg har gang i, og jeg siger til ham om han ikke skulle tage og køre pænt. Det var fuldstændig hjernedødt som han kørte. Han reagerer ved at kalde mig en masse ukvemsord, samtidig med han stiller sig helt op af mig. Jeg træder væk indtil jeg når min egen bil, hvorefter jeg skubber ham væk, og beder ham om at passe sig selv. Han går igen hen imod mig, spørger mig om jeg vidste hvem han var, og det måtte jeg jo så svare nej til. Herefter kom han med en lang række ukvemsord, og afslutter med en snotklat der rammer mig. Her var min kammerat ved at ryge i flæsket på ham, men jeg er ikke opdraget til at slås så holder ham tilbage. Herefter går han til bagenden af bilen og siger (jeg skal lige tjekke dit nummer, jeg sværger din bil er væk i morgen og din lejlighed er brændt). Herefter snotter han på bilen, og kører sin vej. Jeg ryster bare på hovedet, hvorefter han får øje på pigerne på bagsædet. Herefter siger han at han både knepper mig og mine kællinger. Jeg står bare og glor, og er helt målløs over at han er så dum at høre på. Det hele afslutter med at han kører sin vej, og jeg er glad for jeg ikke begyndte at slås med ham. Min kammerat og jeg kunne nok have banket ham, men nu er sagen meldt til politiet (desværre fik jeg skrevet hans nummerplader forkert ned), men hvis de hører om en mørkeblå Vento igen vil de lige kontakte mig.

Jeg støttede i sin tid Ferdinands (fra Machester United) ved at købe hans gummiarbånd, hvorved overskuddet går til bekæmpning af rascisme. Dette er nu lagt på hylden, og jeg sidder blot tilbage med en lidt dårlig smag i munden og tænker blot på om jeg er en fucking dansker?

Ps: Jeg håber ikke jeg støder andre nydanskere, for det er absolut ikke min hensigt. Jeg har masser af kammerater som også er nydanskere, men jeg må sige at være rystet over denne episode. Er der i øvrigt andre folk der har prøvet noget lignende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er en fucking dansker!!!
  • #1   29. jul 2005 Den vento der, er den meget sænket, for du har et problem vis den var.

• #2   29. jul 2005 sådan nogle møgsvin sku fanme sendes hjem.. og ¨få deres straf dernede!!.. Jeg hader sådan noget pis!

• #3   29. jul 2005 Men han kunne vel også have været en dansker? Altså, der findes jo også danskere som er total hjernedøde.

• #4   29. jul 2005 p-l-h>>> Nej, det var den ikke. Den var fuldstændig standard. Men jeg har ikke noget problem.. han skrev ikke min nummerplade ned, så jeg er sgu ikke så nervøs for ham.
    Lyder som om du kender noget til nogen?

• #5   29. jul 2005 hvorfor har han et problem, den perker er vel dum nok til at vise sig i nat, for så ryger han da først i spjældet.

• #6   29. jul 2005 Henrik M>>> Absolut, det er kun et tilfælde.. han sagde at jeg bare var en fucking dansker.

• #7   29. jul 2005 Ja kender folk i næstved, men vis den var standart tror jeg ikke du har noget af skulle værre nervøs for. Hmm han sagde ikke sit navn eller noget?

• #8   29. jul 2005 Lasse A, jamen det er du vel os. smiley Lissom han er en fucking kurder/tyrker/somalier osv.

Men et svin er et svin. Om det så er sort eller hvid er lige meget. Forskellen er ens, det er bare lyden der har en anden farve.

• #9   29. jul 2005 Nej, det gjorde han ikke. Han var rimelig slank-almindelig af bygning, 3-5 cm hår på hovedet, havde en pæn jakke på og sådan.... Tror ikke den var sænket, er der ellers nogle kendetegn på bilen?

• #10   29. jul 2005 Ik for at være prove, men som du skriver Lasse, så sagde han jo at du var en fucking dansker.
    Hvis du havde vendt den 180 grader og sagt at han bare var en fucking perker, SÅ tror jeg der var blevet FightNight.
    Nogen af dem skulle altså passe på deres racisme-snak, når de selv går rundt og kalder folk for "fucking danskere" og lignende, da det sq også er racisme overfor os. Så ved sq ik hvor meget racist man kan kalde os. De er sq da selv lige gode til at være racister...

• #11   29. jul 2005 Fuck et klamt svin

• #12   29. jul 2005 Nej, jeg har ingen ide om hvem det skulle værre, men vis du vil have det kan jeg lige prøve af finde ud af det i morgen, men har ingen ide om hvem der skulle kører en standart vento er invandre. Tror det er en han har lånt.

• #13   29. jul 2005 Nu er jeg igen blevet påmindet om grunden til at jeg er racist...

Det er sgu da noget mærkelig noget det der !!!

-Thomas

• #14   29. jul 2005 Hmm ved ikke helt hvad jeg skal sige til det.. Nadet end at jeg har aldrig hørt om danskere opfører sig sådan.. Nej er bestemt ikke racist.. Men seriøst... De burde altså tage sig lidt sammen nogen gange....

• #15   30. jul 2005 p-l-h>> Som sagt er jeg fredeligheden selv. Jeg har ingen interesse i at opsøge ham. Sket er sket, men jeg er rystet over det. Folk stod bare og gloede på os?
    Thomas O>>> På trods af episoden er jeg stadigvæk ikke racist, men du skal selvfølgelig have lov til din holdning :o)

• #16   30. jul 2005 det er sq helt i orden de er i landet og opføre sig pænt (de er jo gæster på ubestemt tid mange af dem) og har fået asyl. men netop fordi de det er dem der er gæster i danmark bør de sq også respektere andre mennesker! uh ha sådan et svin skulle bare kyles lige tilbage til det fattige land med krig og hungersnød hvor han kom fra! han burde fandme være taknemmelig for at hans forældre fik opholdstilladelse! jeg fatter slet ikke hvad der sker for sådan en gut!? har fandme lyst til at skyde sådan et svin! jeg ved bare at hvis JEG var blevet jaget væk fra dk pga. krig og alt muligt shit. og så f.eks tog til tyrkiet eller pakistan osv. så ville jeg da holde lidt mere lav profil og opføre mig pænt over for dem som boede i det land! damn håber politiet snupper ham!

• #17   30. jul 2005 Lasse - Dig og din ven gjorde det rigtige ved at holde jer i skindet...Respekt for det... smiley

Men man sidder alligevel og tænker: Fuck, hvor skulle han bare klaskes, og køres over 7-8 gange med hans egen lorte gryde...

Men håber da ikke du hører noget for det igen..

• #18   30. jul 2005 Altså i kender det vel alle sammen.. Vi fleste af os er ikke racister :_D HELDIGVIS.. For de kan sq godt være flinke.. Men stadigvæk når man hører sådan noget har bliver man sq lidt pissed off...

• #19   30. jul 2005 Lasse
    Jeg syntes sku det er flot du har kunne holde dig selv og din ven tilbage.
    Jeg kender hvertfald mange der ikke ville have reageret på samme måde som dig.

Men jeg syntes du skal gøre alt for finde ud af hvem det er så du kan melde vedkommende til politiet

• #20   30. jul 2005 NU kom jeg lige i tanke om noget. Tidligere i dag var der et indlæg om at folk bare står og glor når der sker noget.
    Det var vist også en bande nydanskere der var i gang med at lave ballade og så var der heldigvis en der turde sige noget.
    Har ik lige tid til at finde link, da jeg er for træt, men den er fra efter kl 13 i dag smiley

• #21   30. jul 2005 Har flere gange oplevet samme situationer med danskere.. om jeg bliver kaldt dumme svin eller fucking dansker er et fedt... ja jeg vil næsten mene at man skal grine lidt over det ordvalg.. viser jo bare inteligensen.

• #22   30. jul 2005 Att: Postkassen.. Syns nu lige du overdriver lidt.. Ja de burde måske få et slag tæsk.. Meeeen At køre dem over mange gange er måske lige for meget!!!!

• #23   30. jul 2005 Skal du heler ikke, bare lad den slags mennesker værre. Det er hans problem fordi han bliver så sur. Men vis din bil holder et sted og han kommer forbi skal du nok ikke regne med af den er så fin mere. Det er problemmet med den slags mennesker. Men fuck ham, synes det er flot du kunne holde dig tilbage, det havde jeg ikke kunne gøre.

• #24   30. jul 2005 ja jeg er kun glad for at jeg har et alubat i bilen han sku lige ha prøvet på noget så ku han få lov til at smage på battet

• #25   30. jul 2005 men de skal fandme opføre sig ordentligt og respektere dem som oprindeligt bor i det her land! (det er sq da VORES hjem) så længe de er her har de bare at opføre sig normalt.. og hvis de vil blive er det da fint! hvis de bare integrerer sig og ikke skaber mere ballade end normale danskere!?

• #26   30. jul 2005 Brian R>> hehe grinern... har du ikke set man kan få dem med 35volt i? det skulle vist gøre sygt nas...? det virker som en stun gun når man slår mener jeg vist...!

• #27   30. jul 2005 Peder B hvor i al værden kan man købe sådan nogle

• #28   30. jul 2005 Peder B: HØRT..

• #29   30. jul 2005 så dem på nettet engang til en 500 lap... billigt nok engentligt! det må altså gøre galt ondt! både at få klaps af et aluminiums bat og samtidigt få stød...

• #30   30. jul 2005 Fatter ikke hvorfor der er nogle af dem der opfører sig sådan her i vores land.. Sådan havde de ALDRIG gjort i deres hjemland..

Respekt for at du kunne holde dig selv tibage Lasse A..

Håber at vedkommende får besøge af le panser, og denne sag er hurtigt ude af verdenen..

• #31   30. jul 2005 Thomas... Skulle man bare nøjes med at forme hans kølerhjelm efter hans hoved så?? *G*

Sov godt allesammen,. smiley

• #32   30. jul 2005 500 kr for klask OG stød det er sku da biligt:-)

• #33   30. jul 2005 Hvis han har lyst til at smadre min bil, så lad ham gøre det. Jeg har betalt den, og der er kasko på. Gør han det, ved jeg det er ham, og så vil jeg selvfølgelig gøre noget for at opsøge ham. Han er trods alt den eneste "fjende" jeg har.

I øvrigt synes jeg folk er gået lidt bort fra tanken med indlægget. Det er et tilfælde at det er en nydansker, næste gang er det måske en svensker?

• #34   30. jul 2005 Lasse A nej de bræker sig bare he he

• #35   30. jul 2005 Damn. Måske man skulle have fat i sådan et stun-bat i stedet for det andet gejl man har bag i bilen smiley

Nå - tilbage til topic.
    Hvis folk ikke kan opføre sig ordenligt, så har de fandme at blive indenfor hjemmets 4 vægge, så andre kan vise et godt eksempel. Vi kan ik have alt den ballade i dagens Danmark - ender sq med at vi kommer til at sagsøge alt og alle (lissom USA) og det kan vi sq ik have...

• #36   30. jul 2005 Lasse A>> jeg er pisseligeglad om det så er en grønlænder, russer, amerikaner eller israeler! så længe de er i et fremmede land som GÆST så har de at opføre sig pænt

• #37   30. jul 2005 Nej lasse det er ikke en svensker, det er gang på gang invandre, og det er sagt af en som er halvt fra bulgarien. Det er vær gang man er i byen det er dem der skal lave ballade. Men heldigvis er der en masse som er gode nok. Dem som ikke laver ballade er sku de flinkeste mennesker her på jorden.

• #38   30. jul 2005 Postkassen: Hehe *G* Nej nej... Men mener bare at der er jo ikke nogen grund til vi opfører os ligesom dem.. Er jo ligesom det du får det til at lyde som... Vi er danskere vi skal sq ikke leve op til dem med vold.. Vi kan snakke om det.. Det er det jeg vil frem til..

• #39   30. jul 2005 Fuck man! Hvis han havde snottet på mig, så havde jeg fandme klasket hans næse!

men respekt for dig, at du holdt dig i skindet. Det er nok det mest fornuftige alligevel.

• #40   30. jul 2005 Combat-Kim .>> hehe så hvis han bruger næsen så ryger hans næse? hehe hvad så hvis han havde pisset på bilen?

• #41   30. jul 2005 Oh ja RESPEKT til dig LASSE A... Syns satme det er godt du ikke gør noget vildt stort ud af det selv... Du er sq cool...

• #42   30. jul 2005 nydansker eller dansker samfunet bliver mere og mere voleligt og det er sku trist

• #43   30. jul 2005 nu er det fleste ny dansker født i landet, så synes jeg ikke lige man kan kalde dem for gæst eller hva...

• #44   30. jul 2005 Brian R>> Du har ret.. Men respekt til Lasse for at slappe af..

M G>> Ja du siger noget.. Mener personlig selv at hvis de er født i DK så er de dansker.. Uanset rligon.. Er jo i princippet ikke værre end Jehova.. (bare som et eksempel)

• #45   30. jul 2005 Peder B.. så havde jeg også brækket hans næse, hehe smiley eller havde jeg væltet ham mens han pissede, så han kunne pisse ud over sig selv. det må da være pinligt for sådan en "hård" type.. hehe

• #46   30. jul 2005 Lassa hvem har du i øvrigt købt bilen af?

• #47   30. jul 2005 Thomas M>> Mange tak skal du have. Som du siger gider jeg ikke gøre noget stort ud af det, pga føgende årsager::

Punkt 1. Jeg fik snakket med en fremmed
    Punkt 2: Min bil fik opmærksomhed
    Punkt 3. Mine "kællinger" var lækre nok til at blive kneppet
    Punkt 4. JEG er lækker nok til at blive kneppet (selv en mand tænder på mig)

• #48   30. jul 2005 p-l-h>>> En der hedder Jimmi..... kender du ham? en skide fin fyr!

• #49   30. jul 2005 Nope kender ham ikke. Men der kører en bil her i næstved som ligner din på en prik,heh.

• #50   30. jul 2005 Lasse >> That's the spirit.. Du er sq cool... Vil også helst selv undgå salgsmål.. Og synes faktisk det er "cool" du finder dig i at blive "spyttet" på.. Viser jo bare hvem der er mest moden...

• #51   30. jul 2005 Okay, sjovt... Jeg har nu været i Næstved et par gange for min søster bor der. Måske er det bare mig?

• #52   30. jul 2005 Hehe, nej det er en invandre. Men de ligner bare hinaden på en prik, meget sjov faktisk,hehe.

• #53   30. jul 2005 Nu vil jeg da så ikke håbe han får smadret sin bil fordi jeg har været "uheldig"....
    Men generelt er der mange lig min, men som altid er det detaljerne der gør det.

• #54   30. jul 2005 Det er en lidt pinlig situation for mig når jeg selv er "nydansker"... Som der er skrevet flere gange, er det lige meget om det er en Thomas, eller Muhammed der gør det, det er ikk rigtigt... Det kan godt være der er mange episoder som her, hvor det er nydansker, men jeg mener, der mindst er lige så mangen episoder hvor det er dansker der er syg i bolden. Det jeg mener er at det har ikk noget med om det er en "Ny- eller Gammeldansker", det er opdragelsen og mangel på kontakt mellem forældere og børn(unge).. nu lyder jeg som et eller anden pædegog, men fuck det, du har i mine øjne gjort det rigtige...

• #55   30. jul 2005 Jeg kan kun sige en ting til dig Lasse A, jeg har fuld respect for dig og din ven for at have holdt jer tilbage i den situiation....Og til ham har jeg bare en ting at sige, Få dig et liv....
    Er selv ny dansker og kan af og til være mega racistisk, mod andre nydansker, og dansker der vil være ny danske. Da jeg møder selv muren nogen gang hvis jeg ska i byen eller ude og more mig med mine kammis...Jeg er så typen selv som ikke er bange for at ta fat i dem og sige at de nok lige ska ta en slapper....specialt de der små møg unger der tror at fordi deres store bror er kriminele så kan de nemlig tillade sig alt.....Det lyder sku nok lidt meget fuck'd, men folk der ikke kan styrre sig burde blive sendt hjem, så de kan se hvor godt de havde det i Dk.....Tro mig de vil græde til dages dage ende, fordi at det vile gå op for dem hva for noget shit de har lavet og hva hvilket frihed de er gået glip af....

Mvh.
    Ali with Tha LowRider

Ps. I må sku lige bære over med at der mangler , og . i nogen steder er sku lige lidt for meget smadret til at tænke...

• #56   30. jul 2005 Lasse A

du har en SYG humor smiley c" )

- men det' jo rigtig nok

• #57   30. jul 2005 Altan Ü>> Ja det er det jeg mener... Siger bare at nogen indvandre/danskre/nydanskere whatever skal opføre sig ordentlig..

• #58   30. jul 2005 alireza A>> jeps lige præcis! tror nemlig også det er der det "avler" videre at ens storebror har lavet noget skidt og så skal man også lige selv og så ved ens kammerater hvem ens storebror er osv.....

• #59   30. jul 2005 Synes der ligger alt for meget focus på indvandre i denne diskussion.. Når man går i byen er det sku som regel danskere der skaber problemer.. for indvandrene for som regel ikke engang lov at komme ind..

• #60   30. jul 2005 alireza A>> Ja de ser sikkert op til sine brødre mere end vi gør...

• #61   30. jul 2005 Altan>>> Synes ikke du skal være pinlig berørt af det her... Du kender ham nok ikke, og hvorfor skal du stå til ansvar for hans handlinger?

Alireza A>>> Jeg forstår dine frustratoner, så som når diskoteker afviser pga. det postnummer man bor i? (for så er det jo ikke racisme) Et eller andet sted, kan JEG ikke undgå at blive lidt "pinlig" berørt af disse situationer. Det er igen de få der ødelægger det for flertallet!!

• #62   30. jul 2005 alireza A du lyder til at vær en af de "gode" nydansker og det er da rat at se/høre/læse at du har noget i mellem ørne.. hvis du fåstår

• #63   30. jul 2005 Jakob - lige præcis. Der er sindsygt mange bondesparkere der kun tager i byen for at slås.
    Men jeg er også enige med mange af jer andre - Dk har sgu taget en træls drejning de sidste 5-10 år - både med indvandrere, men så sandelig også for flere af os oprindelige danskere.

• #64   30. jul 2005 hvis mine forældre havde flygtet fra danmark til hvad skal vi sige bosnien? da jeg endnu ikke var født og jeg var vokset op der så ville jeg da stadig have følt mig dansk! og jeg ville da holde mere lav profil end jeg ville i danmark! jeg ville da helt klart respektere de mennesker som boede i det land og det er der rigtigt mange nydanskere der ikke gør! langt fra alle sammen men det er sq lidt ærgerligt at de 10% skal ødelægge det! bare se de der latterlige "bander" der snakkede i tv2 om at komme og indtage sjælland, fyn og jylland!? hvem fanden tror de de er`???!! de kommer da bare til jylland!!!! sådan bør man nok OVERHOVEDET ikke opføre sig i et fremmed land! de taler fandme som om de ejer det...

• #65   30. jul 2005 Lasse A: håber du finde hans rigtig nr så du meld det til polite for sådan folk de skal bare ud af danmark....Og alt de ting som han sagde til dig det var bare snak han tør sku ik og gøre noget kun kun snak

• #66   30. jul 2005 Peder B>>> Det var jo en misforståelse... de snakkede om musik, mens produceren af indslaget havde tolket det som en bande (tror nok det var sådan)

• #67   30. jul 2005 Ja det er rigtig at mange folk siger at det lige så tit er danskere der laver balladen. Men hvis man lige tænker over det så er der jo i Danmark også nogle flere danskere end udlændinge.

Hvis det bare er hver anden gang det er en udlænding der laver en voldsepisode eller anden kriminalitet så er det da også alt for ofte, hvis I forstår...

Altså jeg mener at hvis man tager 10 tilfældige mennesker i DK så stammer 3 af dem fra udlandet. Så er det jo også alt for galt at det oftest er dem der laver balladen-----> der må jo være en sammenhæng mellem kriminalitet og udlændinge.

det er jo sort på hvidt, hvis man lige tænker over det.

• #68   30. jul 2005 Lasse A>> haha tror jeg bestemt ikke.... hvorfor siger de så at de vil udrydde rockerne (som de for min skyld gerne må) og overtage deres handler med narko osv.??! hehe musik? næppe!

• #69   30. jul 2005 hmm jesper hvorfor gør du så meget ud af du er homo?

• #70   30. jul 2005 Jesper - der er da ingen tvivl om at meget kriminalitet er et udspring af bl.a. ghettodannelser, forældres opdragelse og en alt forkert integration i dk.

• #71   30. jul 2005 For at se hvordan folk reagerer...

• #72   30. jul 2005 Peter B>>> Griner du af mig? smiley
    http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=303139

• #73   30. jul 2005 Jesper E tror desværre ikke du opnår så meget ved det... (ik lige her i hvertfald..) jeg er i hvertfald bedøvende ligeglad om du er bøsse eller hetero eller munk fra østrig i cølibat!?

• #74   30. jul 2005 Peder B: Det ender også altid med at deres storbrøder skyld i at deres mindre søskende kommer ind og side, eller gøre deres forældres ære ødelagt....

Thomas M: Tro mig det gøre de for det er sku det jeg får vide hvis jeg blander mig for meget i deres smart ass stil i byen....

Lasse A: Det problem har jeg heldigvis ikke meget af hvis jeg går i byen i den by jeg altid har været i men hvis jeg kommer uden for de kanter ska jeg sku altid vise et eller andet Id eller får at vide det er en lukket fest selvom at der er en kæmpe plakkat med Skumparty ved døren....

Brian R: Tak for det...hehehe

• #75   30. jul 2005 Sikken spasser. Han skulle ha et par på skalden.

• #76   30. jul 2005 Mener også at vi har alt for meget tilstrømning at indvandrere til landet.

Går man ned i byen en lørdag aften og der står en flok indvandrere er man da pisse bange. Jeg er da i hvertfald...

Mange råber ad en og hvis bare man svarer lidt igen ender man med at få tekst. Sådan har jeg aldrig oplevet det med danskere.

Desuden får indvandrer familier altid en 5 - 6 unger... Hvis vi fortsætter med at tage flere ind ender det sgu med at vi bliver fremmede i vores eget hjem.......

Selvfølgelig er der indvandrere der opfører sig ordentlig. Respekt for det... Har bare personlig haft for mange dårlige oplevelser med dem !!!!!!!

• #77   30. jul 2005 lasse a>> nå okay men hvorfor så sige sådan noget til at starte med? tror du ikke selv de mente det til at starte med og så bare indså at det kunne de nok ikke alligevel og så blev det lige til en undskyldning om musik? hehe hvorfor ellers sige at de havde masser af våben og de havde vst nok alledere baldret et vindue hos nogle rockere? det gør man da ikke normalt i et band/orkester eller hvad de nu er vel?!

• #78   30. jul 2005 Forleden var der en tråd, hvor en masse ytrede at de hader bøsse og en masse andet crap hvis jeg ikke tager meget fejl.. BG kan været forfærdeligt nogen gange..

Peder: "hvis mine forældre havde flygtet fra danmark til hvad skal vi sige bosnien? da jeg endnu ikke var født og jeg var vokset op der så ville jeg da stadig have følt mig dansk! og jeg ville da holde mere lav profil end jeg ville i danmark! jeg ville da helt klart respektere de mennesker som boede i det land og det er der rigtigt mange nydanskere der ikke gør! langt fra alle sammen men det er sq lidt ærgerligt at de 10% skal ødelægge det! bare se de der latterlige "bander" der snakkede i tv2 om at komme og indtage sjælland, fyn og jylland!? hvem fanden tror de de er`???!! de kommer da bare til jylland!!!! sådan bør man nok OVERHOVEDET ikke opføre sig i et fremmed land! de taler fandme som om de ejer det..."

>>>> Tror slet ikke du kan sætte dig ind i hvordan det er.. Det nemt at sidde nu og spille klog og smart.

• #79   30. jul 2005 tekst ---> tæsk.. Selvfølgelig. He he

• #80   30. jul 2005 alireza A>> Ja du har nok ret.. Og synes det er for dumt..

• #81   30. jul 2005 det jeg mener er at jeg aldrig ville opføre mig som ham i ventoen eller lign. i et "fremmed" land...

• #82   30. jul 2005 selv tak alireza A

• #83   30. jul 2005 Det erefterhånden ved at være fucked up at man ikke kan gå ned af gaden i SIT EGET LAND uden at en flot "perkere" (den slags udlængdinge der syntes det er sejt at være den type, samt selv bruger udtrykket) og råber ludder og møg so efter ens kæreste... jeg var ikke racist engang, men det er jeg vel efterhånden blevet.. hurra.. og hvems skyld er det..

Til dem der laver dens slags pis siger jeg bare: opfør jeg ordenligt eller pis af...
    hvis vi var gæst i et fremmede land og en anden kultur, så tror jeg nok vi var gået lidt mere stille med dørene...

Tænk på hvor meget i ville gå amok hvis i kom hele familen og der stod en flok danskere og råbte sorte so efter jeres søstre.. .. ikke sjovt? nej vel, tænk over det..

• #84   30. jul 2005 Peder B>>> Tror også de fik kolde fødder, men jeg er desværre ikke så klog! Hvorfor skulle jeg sidde og lære vektorer i rumemt på gymnasiet, når jeg ikke engang kan koge et æg? Jeg dør af sult, men jeg kan dælme det det med matematikken.

• #85   30. jul 2005 Sikke en idiot....

• #86   30. jul 2005 jep

• #87   30. jul 2005 jeg hader det udlændinge der laver den slags ting, og jeg hader det dansker der viser mig fingeren osv.. er racist for sådan nogle typer folk, det gælder både DANSKER og UDLÆNDINGE!!!

• #88   30. jul 2005 M G>>> Er det uanset om du har gjort nogle ting, som ikke er så smart? F.eks. er ved at køre en anden traffikant i grøften? Jeg er som regel klar over når jeg har kvajet mig, og i disse tilfælde må jeg tage ballen, tævene, fingeren, sparket eller andet...

• #89   30. jul 2005 Lige meget om han er dansk eller 2.g... Hvis der var en der spyttede mig i hovedet ville jeg slå ham i reflex uden så meget og overveje det - Det er nedværdingene og klamt. !!!

• #90   30. jul 2005 nej når der er nogen fjolser der kører mærkelig og når man advare idioten med lys eller noget så får man fingeren eller andet.. og når man står et sted og en glor mærkelig på mig måske pga hår farven....
    der er mange ting i det....

• #91   30. jul 2005 mikkel b>> hehe kan faktisk godt forstå dig... det er faktisk ret nedværdigende for lasse... især når damen ser på! hmmm i orden du finder dig i meget lasse så som skældsord osv. men ved spyttet burde du nok have hamret ham i jorden eller pudset din ven på ham...

• #92   30. jul 2005 M G>>> Så forstår jeg dig bedre...... men nu har du selv bragt det på banen jo: hvad hårfarve har du?

• #93   30. jul 2005 Kim H - Men du ville hellere spyttes i hovedet ```?

• #94   30. jul 2005 Peder B - Det vil jeg ikke nu og kommer heller aldrig til og finde mig i, så vil jeg hellere tage de slag det måske senere ville resultere i. Men spytte på mig om damen er der eller ej. Fuck hende smiley Det er sku ikke iorden....

• #95   30. jul 2005 Kim & Peder>>> Min pige var jo lidt skræmt af situationen, og jeg sagde faktisk til ham at han da gerne måtte prøve hvis han troede han havde en chance.
    Er det rimelig at retunere hans spytklat med en knytnæve, når damen ser på? Måske, men jeg har ikke brug for at demonstrere min styrke. Vi har kommet sammen i 3 år, så hun kender mig fuldstændigt. Om det så er nedladende at blive ramt af en spytklat? Synes mere det må være nedladende for ham at skabe sig åndsvag foran 15 personer på tankstation.

• #96   30. jul 2005 Lasse A

Sort og er tyrker.. og gad godt at bo i mit dejlige land med masser af oplevelser osv....
    Men er født her så ser om jeg ikke kan snart flytte hjem til min dejlige flotte fædre land... men ikke mere snak om det.. det er ikke det vi sku diskutere om hehe...
    GODNAT til alle!!

• #97   30. jul 2005 Lasse.A

"fucking dansker",
    "Fuck til din egen land din perker"
    "Fuckning kebabæder"
    "Skide Kartoffel" og tja jeg kan blive ved. Er selv hmm ja udlændning og disse ord forekommer mig meget sjove i min kreds. Her i byen har vi blandede grupper og alt fungerer fint man skal bare lige falde ind så kører det automatisk, så disse ord skal man ikke gøre meget ud af synes jeg. Hvis dette er tilfældet burde jeg kalde 90% af mine dansker venner for racister, og jeg burde være sendt hjem igen pga fornærmelser hehe men nej det gør man jo ikke. Dette siger jeg hvad det angår vennekreds.

Noget andet er der med din episode. Har været udsat med noget lignende, gruppen kørte bare i en Audi A4 motorvej imellem Middelfart- Odense. Føreren blev skide irreteret over jeg overhalede ham og samme nummer, han kørte efter mig på tankstationen lige inden Odense. Ud af bilen stiger 2 fyre mens den tredje sidder i bilen. Men vi er flere hehe, dansker,araber,tyrker og mig smiley
    Hehe hvda gør man så???
    Jo man stuger ud af bilen og begynder at snakke hver sin sprog indtil der viser sig at den anden bil har en gut der snakker samme sprog.
    Det viser sig at de er gruppe araber. Ja de ser frygtindgydende ud men man kender jo tricket, se frygtindgydende ud. Efter en lille snak smutter vi allesammen og får os noget mad og bliver kammis.

Det jeg prøver at sige er alt det spytteri skal klares med samme midler,SPYT TILBAGE . Hvis han begynder at slå forsvarer du dig selv.Man skal ikke give efter for så er man dum lille "dansker" i deres øjne og dette gør dem til de "store" og meget hjerne har de ikke, mange af dem.
    Jeg er hellere ikke opdraget at slå, men kender du ikke dette: Den der er stille er den mest agressive smiley

Danmark har forandret sig siden jeg kom hertil og kan forstå mange af jer. Kan ikke tælle gange jeg har fat i mine venners små Tumper på diskoteker og gav dem en omgang lussinger, vidende at jeg fik ros af de fornuftige brødre dagen efter.

Til alle jer små racister hehe som i kalder jer. I er ikke racister bare unge med mening. Den skal man altid have men lad den ikke gå ud over andre for DER ER MANGE FLINKE 2G smiley
    Ingen er perfekt uanset HVEM DET ER.

Jeg er sgu glad for DK og der er ingen der kan bilde mig andet ind, boet her længere end mit eget land. DK er en velfungerende land som ikke ses ofte.
    Citat slut
    .

• #98   30. jul 2005 Det er sådan nogen som ham, der skulle have et spark i røven ud af landet her, og aldrig få lov til at komme tilbage igen..

• #99   30. jul 2005 M G er du ikke fra Århus af?

• #100   30. jul 2005 hvis man pandede ham en,havde han vel ringet efter
    sine venner og famillie

• #101   30. jul 2005 Kan D du er lige blevet min helt

• #102   30. jul 2005 ey

respekt til dig mester flot du kunne holde dig tilbage men shit hafer sårn noget pis

• #103   30. jul 2005 Må indrømme jeg ikke helt kan forstå du kunne styre dig i den situation, jeg ved ikke hvordan jeg selv ville have reageret i den situation, men en ting ved jeg, havde han f.eks smadret et eller andet på min bil, så havde han fået slag, det andet er til og leve med, men sku ikke hvis de smadrer ens bil....

• #104   30. jul 2005 Vil nu også sige at det med om man syntes at indvandre er flinke nok, eller ej kommer an på hvor i landet man bor..
    Her hvor jeg bor kender jeg 2 indvandre der er flinke nok, og nok aldrig ville komme ud i race-relateret slagsmål, men der er tilgængeld bander, som heller end gerne vil komme op og slås, for at føle sig frygtet.. Det er nok det der gør folk fra min by generalt har et dårligt syn på indvandre.. Det er efterhånden blevet sådan at man kun stoler på de indvandre man kender.. og det burde jo ikke være sådan..

Bor i Fredericia

• #105   30. jul 2005 Alireza

jo er fra århus smiley

• #106   30. jul 2005 hmm jeg er ikke dansker, og jeg snotter ikke folk i ansigtet, hør her drenge jeg er ligegglad om i ser mig som gæst i det her land eller hvad i ser mig som. men jeg har haft masser af problemmer med Dansker som opførte sig langt ude og som vil slås som råber masser af lort efter andre folk hmm hvis jeg skulle oprætte et inlæg om hvordan dasnker opføre sig på gaden ingang imellem ja så kan i vel godt se at der kom mange inlæg.
    og Lasse L- der vil altid være fjolser i denne verden, jeg kan godt forstå at du er sur og frustrered. men jeg vil behandle dig med respect hvis jeg mødte dig, selv om der er mange dansker jeg hader,

• #107   31. jul 2005 Kim H nej det giver nok ikke nogen mening for dig smiley

Kommentér på:
Jeg er en fucking dansker!!!

Annonce