{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle alka kunder.
  • #1   25. sep 2009 eller slet nummerpladen? smiley

• #2   25. sep 2009 De har lige opsagt min forsikring pga der stod den var chippet... men hva fanden jeg har heller aldrig haft ringer forsikringsselskab end dem...

• #3   25. sep 2009 Steffen. Det er det samme som lige er sket for mig.

• #4   25. sep 2009 hold hold hold.. så længe der ikke er nr plader, kan de jo ikke gøre en skid.. hvad skulle de iøvrigtg gøre, ringe dig op, og spørge om det er rigtigt?? ikke kritik af dig, men kig nu lige på det du skriver igen og tænk over realismen idet.. de kan jo ikke gøre noiget ved det, før du bliver stoppet eller er invol¨veret i et trafikuheld fx

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #5   25. sep 2009 Tjaaa sådan kan det jo gå, at man bliver smidt på porten når man ikke fortæller sit forsikringsselskab sandheden..... Vær du nu bare glad for, at de ikke opdagede det ifm. en skade.

I stedet for at opfordre til dumheder, så lavet i stedet for en tråd om, at folk skal huske og fortælle rigtige antal HK inden de tegner forsikring.

• #6   25. sep 2009 Der er rigtig mange alka kunder der lige har fået et brev. hvor der står at pga oplysninger fra bilgalleri.dk er der nok dokumentation for din bil er tunet til vi har valgt at opsige din forsikring om 1 uge.

• #7   25. sep 2009 Anders L: jeg har lige haft indbrud i min bil og så meldte jeg det selvfølgelig til forsikring... så opdagede jeg hvor ringe service de har og at min forsikring lige ville stige med godt 7000kr over to år pga det.. så var nu på udkig efter anden forsikringsselvskab...

• #8   25. sep 2009 opgiv dog den rigtige data til dit forsikrings selvskab...

• #9   25. sep 2009 JEG OPLYSTE AT DEN HAVDE CHIP. og det bliver jeg kaldet for 7 måneder efter forsikringet er tegnet.

• #10   25. sep 2009 så er det smart at betale den smule extra, og så have fastlåst præmie.. så ingen præmietab eller stigning ved skade indbrud osv

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

#11   25. sep 2009 # karbu S

Hvad har det med denne tråd at gøre?

• #12   25. sep 2009 Top danmark kan sku bare opsige mit forsikring hvis de mener at 280hk er for meget til en gammel sur nissan. Som jeg betaler alt for meget til i forvejen smiley

Det er også kun forøgesle på 110hk.

sletter ikke min nummerplade af den grund.

Synes det er langt ude. Hvis jeg kommer ud for et uheld og de vil teste min vogn. laver jeg et hul i bundkarret så det ser ud som noget der er sket i et uheld, og lader den køre uden olie. se hvor mange hk den smider jern mod jern inde i blokken smiley

• #13   25. sep 2009 alka har da altid været et pisse elendigt selskab

• #14   25. sep 2009 hvis man har orden i sagerne er det jo ikke problem.

• #15   25. sep 2009 hvad hvis der står i profilen den er std i motor og under hk men at man har en annonce hvor det står hvad der lavet ved den og at den hat 190 hk? gør de noget ved det? smiley

• #16   25. sep 2009 tryg ringede og gav mig tilbud på alle mine forsikringer forleden...

de kunne garrantere mig at jeg kom af med færre penge end nu..

jamen okay tænkte jeg de skal da ha lov, sagde til dem at bil forsikring er den primære da jeg tit skifter bil og det altid er BMW

det var INGEN problem og at jeg var elite billist nu, og aldrig havde gjort brug af mine forsikringer gjorde det endnu billigere..

jaja den er go min bil forsikring kostede 8500 hos dem, hvor jeg gir 4900 nu m. fuld kasko + friskade.

Villa forsikring 3800 kr, hvor jeg giver 2750 kr nu.

generelt var de 1000 kr dyrre i gennemsnit

eneste positive var en udvidet hunde forsikring kostede 1300 kr, hvor jeg nu gir 1700 kr..

sagde også de var ligeså elendige og latterlige som altid, og jeg ikke sku bruge deres useriøse tilbud til noget...

• #17   25. sep 2009 eller hvaså hvis du køre i en 1.0 3 cyl charade med std motor, og oplyst til 2000 HK så blir du bonet for Hårdt.

• #18   25. sep 2009 Nøj, d.v.s ALT der står på bilgalleri er sandt...

Hvis alka tror det, skal jeg da nok holde mig langt fra dem i fremtiden :-), for de aner da intet om hvad der sker udenfor smiley

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

#19   25. sep 2009 # R. B

Når du skriver din "Volkswagen Bus / Caravelle T3" fra 1989 har 83 HK mon så Alka godt ved det er en stærk overdrivelse ;o)

• #20   25. sep 2009 haha , nej nej retter det lige til 183hk, husk på, alt der står på bilgalleri.dk er jo 100% sandt og kan bruges mod dig i retten.....eller noget smiley

• #21   25. sep 2009 Der er nogen, der lever i en drømmeverden! Hehe.

"Hvis jeg kommer ud for et uheld og de vil teste min vogn. laver jeg et hul i bundkarret så det ser ud som noget der er sket i et uheld, og lader den køre uden olie. se hvor mange hk den smider jern mod jern inde i blokken :P"

Yeah right! Haha smiley

• #22   25. sep 2009 Min bror havde Alka og havde fået en skade som han anmeldte til Alka. så totalskadede de bilen og inddragede den... de ville så kun give ham 15.000 kr og der skulle så trækkes 4000 kr i selvrisiko og selvom han gav indsigelser og ville have mere da bilen klart var mere hver og man ikke engang kan få en bil magen til til 15.000 kr så var det bare nytteløst... kan det virkelig være rigtig at sådan et skod forsikringsselskab bare kan forvalte tingene som de selv mener... så lever de da slet ikke op til deres forsikring...

Kommentér på:
Til alle alka kunder.

Annonce