dybt skuffet over politiet {{forumTopicSubject}}
Hej gutter. Ja så blev jeg dybt skuffet og sur på vores kære politi idag:).Jeg er ude og handle med min datter på 4 år og kærste i føtex, jeg ser godt da vi pakere på taget at der holder en mercedes som har motoren kørende, men tænker nu ikke mere over det, da vi så ca 30 min senere er færdig og kommer op til bilen, ja såholder den skam endnu med motor tændt og der undre jeg mig lidt, og da ingen andre reagere på det, så kigger jeg over til personen der sidder med hovdet bukket ned mod rattet, Det kunne jo være manden havde fået et slag tilfælde eller noget. Men der sidder han og sover med en bajer mellem sine ben og 2 flasker på gulvet.. Jeg kan ikke åben døren og kan intet kontakt få til manden og beslutter så at holde foran hans bil og ringer så til politiet og fortæller hvor vi er og at han er helt væk, De vil så sende en bil med det samme og takker for at jeg bliver der så han ikke køre. Da der så er gået ca 35 min er de stadigvæk ikke kommet og nu vågner manden op og vil gerne køre,,, Jeg prøver at tale med ham og synes ikke det er en god ide at han køre, men det rager ham en pind og da han så begynder at køre mod bilen, så vælger jeg at flytte mig da jeg har datter og kæreste med, men ringer så igen til politiet og de anbefaler mig lade ham køre da de ikke har resurser til at komme????.. What tænker jeg efter 40 min venten.. Jeg tilbyder at køre efter ham, men det hjælper ikke noget siger de da de ikke vil sende en bil ud... Hvad helved sker der lige??. Med tanke på alt der har været i tv om vanvids og druk kørsel, så vil de ikke komme.. Jeg prøver at gøre en forskeld og ikke lade stå til, som er så nemt og så er der ingen hjælp at få.. Ja jeg fatter det ikke og selvom jeg kørte lidt efter ham så mistede jeg ham senere da jeg holdte for rødt... Er det bare mig der føler mig til grin og intet forstår eller synes i ikke også at der er noget galt der???.. Jeg menner ikke selv jeg kunne have gjort andet, jeg vil ikke lege med datter og kæreste i bilen med sådan en fætter... Jeg er dybt skuffet og håber ikke han har gjort skade på nogen idag... Kom med jeres input. Har i oplevet noget af det samme eller synes jeg skulle have gjort mere?? God weekend gutter
sep 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 310
Det er da lige en historie til Ekstra Bladet - send det ind!
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 159
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 60 Biler: 12 Emner: 379 Svar: 2.864
Det ligner mere og mere et selvtægtssamfund hvor man er nødt til at tage sagen i egen hånd hvilket jeg synes er meget uheldigt..
Jeg synes iøvrigt du har handlet helt rigtigt og gjort din borgerpligt og bedømt situationen rigtigt.
Rune
sep 2008
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 86
apr 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
sep 2008
dec 2008
feb 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 101 Svar: 623
er ved at brække mig over det danske politi. :s
sep 2008
sep 2008
Er sku mere skuffet over danskere der ikke kan opfører sig ordentlig, for alle ved sku hvordan man skal opfører sig derude
mar 2007
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 748
og det er også det rigtige valg at "stoppe mens legen er god" især med barn og partner.
til EB med den historie!
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 999
ikke alene kan de være efter politiet.. efterfølgende kan de være efter regeringen pga. politiets nu alt for gamle undskyldning med at det er pga reformen..
jul 2004
Følger: 137 Følgere: 132 Biler: 1 Emner: 53 Svar: 1.089
Ja ind til EB med den da..
dec 2008
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 12 Emner: 48 Svar: 643
Det er røv og nøgler i din sitiatiion, men ja sådan er det, desværre når man prøver at gøre en god gerning,
maj 2007
Følger: 132 Følgere: 132 Biler: 16 Emner: 250 Svar: 1.332
Jeg forklarede dem at det var noget bilen var født med, og at der sad en helt almindelig 5 watts pære i nummerpladelygten som der sikkert også gjorde på deres patrulje vogn. Straks blev jeg bedt om at afmontere nummerplade lygten og vise dem at det var en normal pære. som sagt så gjort..
Da jeg så havde samlet det hele igen blev jeg bedt om at puste og spurgt om jeg havde kørekort de måtte se og om bilen var min.
Der efter sagde de at jeg ville få en bøde fordi jeg ikke havde lys nok på min nummerplade (husk at de stoppede mig fordi der var for meget lys) og efter at have mindet dem om at de lige havde stoppet mig fordi der var for meget lys i den slap jeg med en advarsel.
Da de så er på vej tilbage i deres bil lagde jeg mærke til noget, jeg fulgte efter for at snakke med dem.. og sagde til betjenten : Hej igen... nu stoppede i mig fordi jeg havde for meget og for lidt lys på men i mangler altså lys i hele venstre baglygte (Mondeo 3/4pære) så spurgte han om jeg skulle være næsvis og med på stationen hvortil jeg svarede at jeg bare ville være flink..uden at sige et ord rullede han vinduet op, satte blink og sirene på og kørte væk med hjulspind og fuld knald..
Mit spørgsmål er så : Hvad fanden tror de egentlig de er hva!?
Og syntes I at det er okay at modtage sådan en behandling??
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 1.144
Føler din fustration
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.093
har selv oplevet det samme i aalborg med et par venner. var først da vi sagde at vi selv ville gøre noget ved problemet at han ville sende en vogn.
jul 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Svar: 1
Du gjorde hva du ku og det var flot og synes det enormt elendig at de ikke magter at følge op på det ...
apr 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 664
mar 2006
Følger: 23 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 209 Svar: 1.534
okt 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 33 Svar: 361
Men jeg syntes du har handlet korrekt ! Jeg er selv medlem af en gruppe på facebook om at man skal stoppe især spiritus påvirkede personer der mener de skal kører !
Hilsen Anders..
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 162 Svar: 761
Det er godt at høre at nogle faktisk tager sig tid til bekymre sig for andre desværre blev du ikke taget seriøst af politiet. Man kan kun håbe ham der kørte ikke gjorde skade på andre på hans sprit tur hjem
Vi har alle oplevelser med politiet hvor man føler de bruger deres tid helt forkert.
Har selv stået i 20 min med dem pga jeg kiggede på klokken på min mobil ( den blev holdt op over rattet ) mens jeg kørte 40 kmt på en 2 sporet vej
Da jeg så fik en bøde for det bad jeg ham om at se på uret som gik forkert i den bil jeg kørte i hvilket han nægtede. Jeg forklarede ham jo at hvis han kiggede ville ham jo se han ingen sag havde men alligevel brugte han 20 min på at ævle om ting han ikke havde forstand på så som Næsten ulovlige dæk ??? kørsel i bil på gule plader (bilen var en 92 ) men det forstod han ikke og ville bare lige tage den med ind så jeg skulle betale skat af det. Da jeg så begyndte at tage min taske og mit barne sæde ud så han kunne da bare tage den skiftede han mening.
Da jeg oplyste ham om at der faktisk var mange mennesker i området omkring Istedgade der var kede af den åbenlyse handel med heroin og folk der fixer på gaden og i deres opgange var svaret at det var ikke deres opgave
Ja jeg tænkte mit og de 500 kr havde de brugt på breve, retsag og inddrivelse fra skat inden jeg betalte den bøde
Åhh ja glemte lige hans udtalelse om at jeg skulle være glad for jeg stod med min datter 2 år på armen for ellers ??
apr 2006
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 111
dybt skuffet over politiet