{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.366 visninger | Oprettet:

Klage over BilXperten!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 stk. tilgodebevis på henholdvis 899 kr. og 42 kr. Det er altså samlet 941 kr. Begge tilgodebevis er udstedt af BilXperten Holbæk.

På begge tilgodebevis står nederst med stort af det gælder til alle afdelinger og i ubegrænset tid! Derfor tager jeg det helt roligt, da jeg læser i avisen at Holbæk afdelingen lukker, da mine tilgodebevis jo gælder til alle afdelinger. Nu her finder jeg så tilgodebevisene frem, og ser at de er ved at "forsvinde" grundet af trykkemetoden. Jeg tager derfor fat i den nærmeste afdeling, som er BilXperten i Roskilde hvor jeg pr. mail høre om de kan lave 1 nyt tilgodebevis til mig nu de gamle er ved at forsvinde. Jeg får svar tilbage at det kan de ikke, da det ikke er udstedet i Roskilde, jeg kunne heller få lov til at indløse dem i butikken. Jeg bliver foreslået at kontakte Bilxpertens hovedsæde.
Dette gør jeg straks, og har mail kommunikation over flere dage med direktøren. Det ender ud med at direktøren ikke kan hjælpe mig, da han skriver at alle deres afdelinger er privat ejet. Dette selvom der står sort på hvidt på bonen at tilgodebeviset er gyldigt i ALLE afdelinger i UBEGRÆNSET tid.
Jeg finder det dybt uretfærdigt at jeg som forbruger, nu står med over 900 kr. tilgodebeviser og ikke kan bruge dem fordi én butik lukker i en kæde!?? Jeg som forburger kan jo kun forholde mig til hvad der står på bonen, og ikke gå ind i virksomhedens ejerforhold. Sagen vil derfor blive givet videre til forbrugerklagenævnet, det er bare irriterende at man skal gå den vej.

Jeg er dybt skuffet over Bilxpertens holdning og mangel på ansvar i denne sag..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over BilXperten!!!
Kommentér på:
Klage over BilXperten!!!

Annonce