{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Pas på, fup annonce (Golf 5 GTI) {{forumTopicSubject}}

Det handler om denne annonce.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/VW-Golf-2,0-5d.-GTi_ID535793.htm

Sagen er at bilen står til langt under 100.000 kr. af hvad den burde med det km. antal og udstyr.

Derfor tænkte jeg, det må da være en kanon handel, og kontakede derfor sælger.

Men som forventet er det selvfølgelig en fup annonce fra udlandet.

Her er den mail jeg modtog fra ham, da jeg spurgte om der var noget gal med bilen, siden den var så billig.

Hej, jeg er glad for at høre, at du er interesseret i at købe min bil. Min bil er i en fremragende condition.The maling på denne bil har ikke været alterred og er oprindelig
fra front til bagsiden er der ingen havari present.This bilens transmission forskydninger lide det netop forladt fabrikken. Motoren i denne bil kører glat som silk.It
necesseray har alt papirarbejdet: registreringsbevis i Denmark, teknisk kontrol. Jeg er placeret i London, UK og bilen er her hos mig. Jeg købte denne bil fra Danmark, men da
jeg flyttede her og forsøgte at registrere bilen her jeg indså, at omkostningerne var for højdepunkter og motivation for dette besluttede jeg mig for at sælge det, for denne
sag og besluttede at forsøge at sælge det i Danmark, hvor opnået det, og også fordi bilen er stadig registreret i Danmark. Tak for din tid og interesse, og jeg afventer et
svar fra dig hurtigst muligt. Hvis du er interesseret kan jeg skib du bilen og jeg vil sørge for en 5 dages inspektion periode. Jeg skal bruge dit fulde navn og adresse for at
finde en virksomhed for omkostninger til shipping det til Dem. Det vil være meget bedre for mig, hvis du taler engelsk, fordi jeg ikke taler dansk jeg bruge en oversætter til
at tale med dig. Venlig hilsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på, fup annonce (Golf 5 GTI)
Kommentér på:
Pas på, fup annonce (Golf 5 GTI)

Annonce