{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang syn
  • #1   17. jan 2010 Hvis det er calibraen du tænker på med badboy, så nej, dørhåndtag kan de vist ikke sige så meget til...;-))

• #2   17. jan 2010 du kan i hvertfald ikke syne den med badboy så meget ved jeg

• #3   17. jan 2010 løsningen er at køre ud til en hugger og få en grim hjelm sætte den på og få den synet

• #4   17. jan 2010 man kan godt syne med badboy det må bare ikke dække for selve lyset blink osv. og hvad der nu sidder i forlygten

• #5   17. jan 2010 Jesper M

Det er rigtigt men hvis det er calibraen i hans profil.. SÅ NEJ... ;-))

• #6   17. jan 2010 det er det men ddet dækker ikke over selve køre lyset.og blink er også meget tydelige...

men syntes i jeg skal tage chancen og køre til syn med den mandag

• #7   17. jan 2010 Benjamin Ø ja prøv at kører til syn med den altså den kan højst blive kaldt til omsyn og det koster 100 kr nogle syns mænd ved jow godt at den hjelm bliver smidt på igen når bilen er synet

• #8   17. jan 2010 vil jeg prøve hehe har lavet alt rust osv er kun bange for det med motor hjelm og håndtag

• #9   17. jan 2010 håndtag burde de ikke kunne sige noget til da det ikke er ulovligt smiley ellers må du snakke godt med dem smiley der jo så mange andre som får synet tunet biler som yder mange flere hk end de må så mon ikke du kan snakke dig igennem det smiley

• #10   17. jan 2010 Lån da en anden hjelm hos en hugger evt. så er du sikker.. du er næsten sikker på at dumpe pga badboy smiley Dørene er ikke noget problem. bare de kan åbnes... smiley

• #11   17. jan 2010 Er folk helt sikre på, at den går igennem syn uden dørhåndtag? Vil da mene det er noget knald at køre galt, sidde bevidstløs, og så kan falck ikke åbne ens dør udefra?

Med alle de regler vi har i DK, så undrer det mig at lige netop det, skulle være lovligt smiley

• #12   17. jan 2010 Prox,

Igen hvis det er calibraen, så er det sgu da dækket for meget til...

Dan C

Falck har altså klippeværktøj, og det er sjældent at en bil der er krøllet faktisk kan åbne dørene......

Men ja der er sikkert regler om det...;-)))

• #13   17. jan 2010 heidi M: hehe og noget vildt klippeværktøj iøvrigt... men de prøver jo gerne lige om døren kan åbnes først, da det som regel er lidt hurtigere. Kan sgu ikke forestille mig, at det er lovligt at fjerne udvendige håndtag, men eftersom der er så mange der har gjort det, så må man jo næsten gå udfra, at det ikke giver problemer til syn ihvertfald smiley

• #14   17. jan 2010 Kender falck folk, og de har seriøs klipeværktøj, og de bruger det bare lige for at pointere det...;-))

De har jo også en kile de kan sætte ind i døråbningen og brække døren om med hydrulik, de skal jo ikke passe på de biler de reder folk ud af....
    Lambo døre kan jo også godkendes og de vil være endnu sværer at fåå op end almindelige døre ved den mindste skævhed....

• #15   17. jan 2010 Rune: hehe, er ikke sikker på, at man kan lave lidt præcis forudsigelse af, hvad der sker med sideruderne... Der er for mange faktorer.
    Tjaa, men nu f.eks. biler der selv låser dørene - det er jo kun lovligt, hvis de selv låser op igen ved uheld... det burde jo være fløjtende ligegyldigt så, da bilen jo bare klippes op alligevel? smiley

Synes sgu det virker mærkeligt, med alle de regler vi ellers har; kan ikke se logikken i det... Men fuck it, så længe det går igennem syn, så er det jo nok fint... smiley

Kommentér på:
spørgsmål ang syn

Annonce