{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

ALTEA VS TOURAN. {{forumTopicSubject}}

Hej bg
står skal til at bruge en gul plade bil,og vil af med min bil måske,jeg er på udkig efter endten altea eller touran, vilke det skal være kommer an på hva er bedst ang rust stumper osv,nu det mere eller mindre er samme bil.... vil godt have en med dsg gear i men er det noget som duer,skaj siges jeg skal bruge bilen,altså trailer osv...nogle som har gode og dårlige erfaringer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALTEA VS TOURAN.
  • #1   21. feb 2010 Jeg stod selv i valget for 4 måneder siden og det blev sgu en Altea...

    Nok mest pga. at Touranen er lidt dyrer og at kærsten synes Touranen er lidt mere kasse formet...

    Ulempen er dog at bagagerummet ikke er så stor som jjeg kunne have ønsket mig og der tror jeg Touranen er bedre...!!


  • #2   21. feb 2010 der er en del mere plads bag i en hvidpladet touran end en altea

  • #3   21. feb 2010 varerummet er nedsænket i en altea i forhold til en touran så den har ikke varrumsgulv og bagkofanger ud i et hvis du forstår. det gør det svært/dårligt hvis du feks en dag skal ha noget bag i som er så langt at du skal ha bagklappen oppe. så ligger det og vipper på bagkanten. det synes jeg er en rigtig dårlig ting på en gulplade bil. men hvis det jo nok hvad man bedst kan lig. kender bare en som er lidt træt af hans kant. for hulle er heller ikke så brædt i en altea når man har lukket bagklappen op. der er en touran jo en del breder. men hvis man ved man aldrig skal bruge bilen til at flytte store ting med kan det jo måske være lige meget

  • allan l
    allan l Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 5
    #4   21. feb 2010 men dsg gear er bare for fedt....

  • #5   21. feb 2010 Skal du have på gule eller hvide plader?

    Da jeg købte min så jeg pladsen bag sæderne i en altea og der var godt nok ikke meget plads i forhold til touranen.


  • #6   21. feb 2010 ja det er også lidt alteaen som fanger min opmærksomhed mest,også pga prisen....... men er der nogle som ved ulenper og børne sygdomme ved eventuelt en bestemt årgang ting man skal se efter ved
    1,9 tdi????
    2,0 tdi??? manuel gear,dsg gear??? bremser osv


  • #7   21. feb 2010 De første årgange af 2.0tdi æder topstykker til morgenmad siges der.

  • #8   21. feb 2010 det er ski fordi vi skal ha hus og skal til at flytte osv,og lidt lange ture indimellem... så er min nuværende bil ik et hit til det,eller er ked af at ødelægge den da jeg har passet den sådan,og de altea er ved at være billige med lidt km på bagen,derfor jeg ville høre til sygdomme?

  • #9   21. feb 2010 Hvorfor ikke kigge på en ford focus c-max? Den havde jeg valgt til hver en tid:)

  • #10   21. feb 2010 hvad skal din toledo koste hvis du skal sælge den?

  • #11   21. feb 2010 klaus,c-maxen er også rigtig flot,men har haft et par kammerater som har haft dem som firma bil eg de var evig og altid på værksted,og det rækker mit temperament ik til..... thomas p-det ved jeg ik måske vil jeg bytte den væk med en varevogn,jeg overvejer stadig.

  • #12   22. feb 2010 Det med værksted kender jeg så ikke noget til, havde min et halvt år, og det er den bedste bil jeg har haft til dato.. Og den var kun på værksted en gang for at få nyt blod smiley

  • #13   22. feb 2010 når okay... for min lillr bror er lidt på jagt efter sådan en som din

Kommentér på:
ALTEA VS TOURAN.

Annonce