{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse bud
  • #1   8. mar 2010 Velkommen til BG:DK

• #2   8. mar 2010 Sådan er det. Jeg plejer at sige først til mølle når jeg har ting til salg herinde. Har ikke en aftale med nogen personer om salg før jeg står med kontanterne i hånden.

• #3   8. mar 2010 Børnegalleri :b ..

• #4   8. mar 2010 ja kender det alt for godt, sælger superbiler og er du klar over hvor mange der gerne vil købe........

jeg snakker uafbrudt med mennesker der vil købe hele foretningen men når det kommer til stykket er det 1% der er seriøs

• #5   8. mar 2010 forresten fin golf ..

• #6   8. mar 2010 Man holder ikke noget til nogen..
    Man sælger til den første der kommer med pengene..
    Længere er den vel egentlig ikke.

• #7   8. mar 2010 intet er solgt før der har været en med pengene... man skal ALDRIG afvise nogle der vil købe de ting man har til salg... det ku jo være at man holdt på varen til en der ikke ville ha den alligevel... men det lærer man hurtigt... jeg gider heller ikke at blive hjemme og vente på en evt køber skal komme... har jeg gjort et par gange og har spildt en hel dag på det... så må de sku bare komme når jeg er hjemme og har tid..

• #8   8. mar 2010 så må folk satme os stramme op omkring deres 1234 priser , i ved jo hva i vil have så skriv det dog !! ..

• #9   8. mar 2010 Det er ikke fordi jeg holder noget, jeg venter på pengeoverførsel før jeg sender, og uden den i hånden kan jeg jo ikke finde en anden køber uden at blive meldt til politiet og blive truet osv.

Folk vil have telefon nummer og adresse og skostørrelse, for hvad nu hvis JEG ikke overholder min aftale ??

Er så pisse træt, men det er ikke en tude-tråd det her, jeg lægger seriøst om til noget debat som jeg HÅBER Bg-admins vil participere lidt i, for der er et problem..

Spiller blot en bold op

• #10   8. mar 2010 Det der med pengeoverførsel.. pengene går jo ind på kontoen dagen efter.. så det er ik ret lang tid man skal vente... men man kan jo også bare vælge at man ikke vil sende tingene.. så er man fri for at vente på en pengeoverførsel..

• #11   8. mar 2010 tja finans krise, + nogle keder sig, og bruger annoncen, som et offentligt tjat rum, he he, , men rigtigt nok, alle ska bare lige have solgt deres egen først, , det skriver de først ved besked 16, he he... nå men hygge 1 herfra mvh hc

• #12   8. mar 2010 kong gulerod-

Jeg vil af princip ikke dele min adresse ud, så jeg sælger alle mine varer leveret...

jeg syntes bare at det er ærgeligt for det ligger så meget potentiale i markedet herinde, til at det er synd der ikke bliver implementeret paypal f.eks ?

• #13   8. mar 2010 syntes o det er træls manm skal bruge tid på at skrive hvad prisen er i stdet for at skrive det
    og så får man en mega høj pris.

skriver folk giv et bud får man pis i hovedt bare pga at ens bud er for lavt !

• #14   8. mar 2010 tja sad sidste weekend og ventede på 4 der skulle hente dele de ville købe og som de havde pruttet ned i pris men de kom bare aldrig...

• #15   8. mar 2010 Ja har jeg oplevet mange gange. Tror ikke på noget mere før den dag den er solgt.

Var feks en der vil bytte med hans Audi A3 til 80.000 kr og + 30.000 kr for Skylinen. Hva fanden tror han selv :S

Hvorfor er det så svært lige at ta telefonen eller skrive hvis man ikke vil ha bilen alligevel. Så man ikke skal gå og vente på køberen hele dagen.

Tror bare der er mange der lever i en drømmeverden. Desværre.

• #16   8. mar 2010 Vee>>> man kan jo bare mødes et sted i nærheden.. sådan gør jeg som regel.. og når man har vedkommende i telefonen og de er på vej... så er der jo ik noget ivejen for lige at køre en kort tur for at mødes..

• #17   8. mar 2010 Kan heller ikke forstå folk der sidder og forhandler prisen på nettet uden at se den given vare først... !!!!

• #18   8. mar 2010 ENIG !!

Kommentér på:
Useriøse bud

Annonce