{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte bremser.
  • Rene G
    Rene G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følgere: 20 Emner: 18 Svar: 757
    #1   7. jun 2010 Hvor meget skal du skifte og har du prøvet det før?

  • #2   7. jun 2010 Man har da alle dage brugt koberfedt, men mange bruger slet ikke noget mere... så det er "vist" hips om haps....

  • #3   7. jun 2010 ja du skal bruge siliconefedt, bruger dog selv kobberfedt hvis jeg ikke har andet ved hånden.

  • #4   7. jun 2010 Kobberfedt er noget pis til bremseglidere!! det bliver jo stift med tiden, det er et ABSOLUT NO GO!!!

    Du skal bruge varmebestandig silicone fedt


  • #5   7. jun 2010 Okay.. Hørte bare noget andet, mener det var alufedt de snakkede om... Jah har prøvet det før, der brugte jeg også kobberfedt... Men nu hørte jeg bare lige det andet dengang, og de frarådet at bruge kobberfedt...

  • #6   7. jun 2010 Siliconefedt er til glidere, da kobberfedt æder gummiet...

    Til klodserne kan man bruge kobberfedt men som skrevet tidligere så er der mange der slet ikke bruger noget, men jeg syntes nu det er godt med lidt kobberfedt der hvor klodsene skal glide i bremseågen, da de ellers kan ruste fast..
    Bag på klodserne er en smagssag, men før i tiden fik de ofte en ordentlig omgang bab på klodesene, men idag er der sket meget med klodser, så der er det ikke så nødvendigt, men der kan det jo også æde gummiet ved stemplet...

    Men ja mange holdninger.... ;-))


  • #7   7. jun 2010 Det er næsten en religionskrig mellem smøremidler, og det findes ikke noget entydigt svar...

  • #8   7. jun 2010 Da jeg skiftede bremser fik gliderne lige en omgang siliconefedt, også smurte jeg kobberfed på der hvor klodsene skal glide, da de ellers kan ruste fast..

Kommentér på:
Skifte bremser.

Annonce