{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Fuck dig 'The Stig'... idiot da !!! {{forumTopicSubject}}

Som alle efterhånden ved, så var det racerkøreren Ben Collins, som udfyldte rollen 'The Stig' hos Top Gear.

Har netop siddet og set det første afsnit af det konkurrerende programs '5th gear' nye sæson, og guddødeme om ikke de har hyret Mr. Collins hos dem, som ny vært. Det er i og for sig fint nok for bevares, han er naturligvis fri til at vælge hvad han nu vil. Klart det er med en lidt underlig følelse i maven, da man jo 'kender' ham som The Stig.
Men her kommer så det klamme ! Kraftedeme om han så ikke disser TopGear for vildt.

Citat, Ben Collins :

'Yes, I can speak. And it is my pleasure to do so. I have spend to long trapped inside a stormtroopers outfit for my likings'

Fuck da den utaknemmelige klaphat. Uden TopGear var han blot endnu en ligegyldig racerkører. Så klamt at han lige skal spille smart på den måde. Dybt respektløst i mine øjne.

Er jeg helt galt på den ?

<b>PAPPI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck dig 'The Stig'... idiot da !!!
  • #1   12. okt 2010 troende det var schumarker der var the stig?? det var måske en af de gamle sesoner??

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #2   12. okt 2010 er helt enig Pappi

    men det ses jo tit, at når folk kommer i rampelyset glemmer de hvem der tændte lampen for dem

    han var jo nok ikke tvunget med pistol og analsex for at køre for topgear (må vi da håbe)


  • #3   12. okt 2010 Han disser jo ikke Topgear?
    Han siger bare at han rent faktisk er istand til at tale og at han syntes han havde brugt lang nok tid i dragten, det er vel en ærlig sag


  • #4   12. okt 2010 Overhovedet ikke.... Han har jo selv skrevet under på kontrakten. Han er bare et utaknemmeligt røvhul, fordi han kun kunne blive på topgear som the stig, istedet for med-vært.

  • #5   12. okt 2010 @Carsten : Det er den måde han siger det på, som om han har været utilfreds med det. Det er DET jeg syntes er fesent... ret unødvendigt at sige.

  • #7   12. okt 2010 Jeg er rygende enig i at han er en taber....

    Han er på røven økonomisk og valgte efter sigende selv at afsløre The Stig´s identitet.

    Har du link til afsnittet af 5th gear?


  • #8   12. okt 2010 Måske er manden træt af at være en figur. Som åbenbart bliver trynet hver gang der skulle deles flere løn kroner ud.

    Så mon ikke alle vil gå efter den stilling som giver flest penge på Kontoen.


  • #9   12. okt 2010 anders A

    schumarker har aldrig været the stig det hva en joke der blev lavet fordi den ferrari fxx hva hans og han selv ville køre den


  • #11   12. okt 2010 Føj, det er satme utaknemligt smiley

  • #12   12. okt 2010 Jeg kan ikke se problemet, hvorfor må han ikke skifte job som vi andre må?

    Og den udtalelse er jo ikke være end noget af det Clarkson har sagt om 5th Gear.


  • #13   12. okt 2010 Det skal så lige nævnes at han er ikke smuttet har BBC

    Det var BBC der fyrede Ben Collins fordi han havde nævnt i hans nye selv biografi at han var The Stig.
    Det var først efter han fik en fyreseddel han blev hyret af Channel 5 som har Fifth gear.

    Så jeg kan sq godt forstå han er lidt bitter på BBC og TopGear, ville jeg sq osse være hvis jeg havde fået en fyreseddel


  • #14   12. okt 2010 Jeg håber sku han har fået en mega bøde/retssag oven på afslørering af han var The Stig. Skide smart at publicere det i sin Selvbiografi.

    Fandme en dårlig måde at behandle dem på, der faktisk fik ham frem i rampelyset.
    Jeg har intet til overs for ham.


  • #15   12. okt 2010 hehe i siger hele tiden at det er BBC og TopGear der har hjulpet ham frem i rampelyset.
    Men det har været med skjult identitet??
    Hvor fedt er det at være i rampelyset hvis ingen aner hvem du er??
    Så er det jo intet værd.
    Den eneste måde han kunne få noget ud af det var at folk skulle vide hvem han er, og det gjorde han noget ved.

    Jeg kan sq godt forsstå at han gerne vil have lidt anerkendelse for sit arbejde.

    En hver af jer havde gjort det samme i hans situartion


  • #18   12. okt 2010 Ja det er da trist at The Stig ikke længere er i TopGear, men sådan er det jo bare. De finder nok på noget nyt igen. Gjorde de jo sidst, da den sorte Stig blev afsløret. Så kan nu ikke se at det er så slemt og synes egentlig det er fair nok, at Ben Collins gerne vil have flere penge ud af det og det kan han jo kun på en måde.
    Tror egentlig de fleste der sidder og skriver herinde, godt kunne finde på at skifte deres arbejdsplads ud med en anden hvor de skulle lave cirka det samme, men bare få det dobbelte i løn...


  • #19   12. okt 2010 | ///M VÎllaÎn |

    Præsis!


  • #21   12. okt 2010 Oh damn han lyder som en homo i den udsendelse... puhaaaaa.

    Men køre, det kan han.


  • #22   12. okt 2010 Digweed: Det kan du nu slet ikke sammeligne det du skriver, men fair nok. Men er der virkelig nogen herinde der kender den fulde historie, jeg gør ikke. Men selvfølgelig er det forkert at han bryder en kontrakt. Men jeg tror nu ikke at det kun er ham der har skyld i denne sag, for hvis han var det. Så er jeg ganske sikker på at det ville have fået større konsekvenser for ham end det har.
    Det er jo ikke sikkert at det kun er Ben der ikke har overholdt hans del af kontrakten.


  • #23   12. okt 2010 Lur mig om der ikke havde været en anden måde at løse problemet på, mere vil have mere, man ser kun det man vil se og hvis det så er er udsigt til flere penge.

    Giver pappi ret!


  • kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 419
    #24   12. okt 2010 | ///M VÎllaÎn | - Lad nu vær med at tro på alt der står i en såkaldt selv biografi eller hvad du læser rundt omkring på nettet smiley


    - Der har jo været flere Stigs så mon ikke de bare finder en ny? Plus jeg kan kun fryde mig ved at han har valgt et lorte program som 5'th gear smiley de når heldigvis ikke topgear til sokkeholderne


  • #26   12. okt 2010 PAPPI, eller andre med noget viden smiley

    Hvornår har man fået at vide at det var Ben Collins, der var The Stig? sagde de det i et af deres afsnit?


  • #27   12. okt 2010 Porsche Palle

    har helt ret the stig er en rolle figur alle kan være


  • kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 419
    #28   12. okt 2010 Nielsen . man fik det kun afvide via ben collins selvbiografi smiley

Kommentér på:
Fuck dig 'The Stig'... idiot da !!!

Annonce