Afgift - Told & skat Import - brugt {{forumTopicSubject}}
Hey
har over længere tid søgt på nettet .
Jeg har undersøgt det tyske marked og kan se man kan få en væsentligt bedre bil for pengene.
men det er jo ikke bare at kører derned og købe den første og den bedste. Derfor har jeg os prøvet at læse mig frem.
men Hver gang jeg prøver at finde ud af hvad afgiften er på den valgte bil, så har folk i forumer og debatter altid givet et link til told og skat.
problemet er, jeg kan ikke se de tal og biler, som de har på told og skat. af en eller anden grund, kommer jeg automatisk ud til start sidden. når jeg ville åbne det link(s) til afgiften på de forskellige biler.
Er der nogle der kan hjælpe mig
som måske har haft samme problem, så jeg kan komme ind og se hvad told og skat, har ment, hvad afgiften skulle være på den valgte bil.
eller ved i ca hvad afgiften ville være på den her.
F.esk http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b3dic3g3mjpc
i er os velkommen til at skrive. hvad ulemper en bmw 3.0d har og fordele. bare Skriv alt jeres viden ned
På forhånd tak
ps. ved godt nogle siger at man skal gange prisen med 3. men sådan er det jo ikke med en golf 4 fra 2002 fra tyskland. der skulle afgiften på en golf 4 være omkring 40-75 tusind.
og ved os godt at bilen skal være 8 år. også slipper man for at betale afgift på alt tilbehør
Mvh Simon H.L
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.052
apr 2003
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 3.010
En kammerat hentede en 530d touring fra 2001 på samme tid som jeg hentede min TT, og han endte med at betale væsentligt mere i afgift end mig.
Du kommer ikke til at betale mere end de koster herhjemme, men du kommer muligvis ikke til at tjene penge på det.
apr 2003
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 5 Emner: 11 Svar: 18
altid godt med gode råd!
Rasmus - Nu med TT 225 - tak for Svarende
Fik du et Firma til at ordne noget papir osv for dig, så du ikke blev snydt ?
Og hentede du ved en privat sælger ?
- Ja kan godt se prisen bliver det samme. men km tal er meget lavere og som du selv siger. udstyret er noget helt andet
- Har selv en audi a3 tdi - Kører rigtig godt
men altid spændene med noget nyt og måske en større Flyder!
- Men er da ked af hører de Ruster. troede jeg de var holdt op med i den alder
Mvh Simon
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 1.539
http://modep.toldskat.dk/
apr 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 270 Svar: 675
Jeg har haft en Bmw 330d steptronic fra 2002, med 184 hk, jeg har aldrig haft problemer med den og ikke hørt at den skulle ruste, min havde altid kørt i dk og havde ikke et gram rust og det eneste pava den havde fået var i 04.
Jeg savner kvalitets indtrykket, kabinen var som ny og bilen gik fantastisk godt, lyden bliver man afhængig af, jeg har lige solgt min Opel og sammenligner du de 2, så hmm nej de kan ikke sammenlignes overhovedet, kan kun sige køøøøøøøøøøøøøøb, det gjorde jeg hvis jeg havde pengene
apr 2003
Jeg købte min ved en forhandler og min kammerat købte sin privat. Vi gjorde det på samme dag. Han er dog tidligere automekaniker og kunne se og mærke hvis der var noget galt og jeg kan tysk og er også vant til at handle med biler. Da vi kom hjem, var det at få bilen til syn og toldsyn, og så ud på afgiftskontoret (hos SKAT). Du bliver ikke snydt som privatperson hos SKAT, men du kan have mulighed for at klage over den afgift du har fået stillet hvis du er utilfreds. Så tager de det op til vurdering igen...
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 5 Emner: 11 Svar: 18
har prøvet virkede ikke.
undersøger lidt i det. har nok fået en eller anden dum blocker
Thomas J
Det var godt at hører at mine drømme til den bil er gode nok
- men hvor langt havde din gået ? ( altså BMW'en)
Rasmus - Nu med TT 225 -
Okay, synes bare jeg havde læst at man ikke skulle købe hos private i tyskland. men kommer virkelig os anden på hvem man køber af ^^
- ja erfaringer er det bedste man kan have med. godt at hører det ikke er så besværgeligt som folk, for det til at lyde som om
Mange tak for de gode svar, er glad for dem
Afgift - Told & skat Import - brugt