{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Told Afgift
  • #1   2. apr 2014 Du kan sagtens få afgift på bilen igen den skal bare toldsynes.

• #2   2. apr 2014 Den skal vidst Være solgt til udlandet, inden du ka få danske plader på igen.

• #3   2. apr 2014 Morten J sikker da noget fis. Bilen skal være solgt til udlandet for at man kan få afgiften retur. Sgu da ikke på en bil uden afgift. Når bilen står uden afgift er den jo netop kommet ud af det danske system altså solgt og trukket afgiften ud af den. Så det er ingen problemer at få lov at betale ny afgift på den bil.

• #4   2. apr 2014 sorry, har misforstået noget jeg har læst tidligere.

Genindførsel og indregistrering

Hvis køretøjet efterfølgende bliver indført her til landet og indregistreret efter færdselsloven, skal der på ny betales registreringsafgift. Se REGAL § 7b, stk. 6 om betaling af afgift, hvis køretøjet igen registreres i Danmark.

I givet fald beregnes afgiften på grundlag af køretøjets oprindelige nypris sammenholdt med handelsprisen på tidspunktet for indregistreringen.

• #5   2. apr 2014 Så vil det sige det godt kan lade sige gøre eller hvodan skal den her diskution forstået?? Er ikk helt med?? Bil har fået trukket afgiften og det er over et år siden. Tror ikk den er blevet solgt til udlandet. Den skulle gerne være i dk nu. Kan det så lade sig gøre og syne den også få den indregistreret og betale afgiften på ny igen??

• #6   2. apr 2014 hvis du læser hvad jeg har kopiret fra skats hjemmeside, så kan du godt.

• #7   2. apr 2014 okay fedt nok tak for hjælpen smiley
    så må jeg håbe de holder hva de siger ... de ikk altid til og regne med skat / Mafioso

Kommentér på:
Told Afgift

Annonce