{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

James F
James F
Tilmeldt:
5. feb 2009
Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258

omdrejningstæller hakker lidt i C {{forumTopicSubject}}

omdrejningstæller hakker lidt i tomgang .
Det er ikke hver gang men den gør det tit .
Mest når jeg holder fx i krydset .
Hva kan det være ? nogle som kan hjælpe lidt ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omdrejningstæller hakker lidt i C
  • #1   19. jan 2011 Hvilken bil?
    Hvordan hakker, altså står og hopper meget lidt?

    På min opc ka den stå og hoppe meget lidt. Dette er ganske normalt, da den er meget følsom og motoren ikke ligger 100% fast på et omdrejningstal.


  • James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #2   19. jan 2011 det en leon 1,8 T .
    Altså det meget lidt . man kan bare mærke nogle gange den næsten ryger helt ned . men det meget lidt den gør det . nogle gange mærker man det ikk der kan man bare se at den svinger lidt hehe


  • James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #3   19. jan 2011 altså omdrejningatælleren .

  • #4   19. jan 2011 Altså de små udsving som ikke kan mærkes ville jeg ikke tænke så meget over, da det kan være et følsomheds spørgsmål, altså at den læser meget små udsving. Jeg kan huske der var et klip af det på et tidspunkt, med en Opel Astra OPC mener jeg det var.
    Men hvis du lige frem kan mærke at den svinger i omdr. ville jeg nok overveje om der er noget galt, nu har jeg ikke nogen erfaring indefor de der 1.8T maskiner der, men jeg ville nok prøve og kigge tomgangsregulator, tændrør, tændkabler(hvis den har det) osv.


  • James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #5   20. jan 2011 jaa det ku være et følsomheds problem . eller hvis jeg drejer rattet mens den står stille laver den det os .

  • #6   20. jan 2011 Det med den gør det, når du drejer, er fordi der kommer stor belastning på din servo, du vil sikkert os ku se det hvis du sætter et stort elforbrug på, på én gang:)

Kommentér på:
omdrejningstæller hakker lidt i C

Annonce