Efterlysninger for stjålet biler {{forumTopicSubject}}
Vil du hjælpe dine medmennesker som har fået stjålet deres bil? Eller vil du forsætte med dine skyklapper og bare leve i din egen lille verden, end til du selv står i situationen?
Nu er gruppen oprettet, hvor det er muligt for dem der har fået stjålet deres bil at oprette en efterlysning.
Gruppen bliver hårdt styret, så du ikke støder på indlæg med titlerne ”HEY”, ”HJÆÆÆÆLP”, ”Min PGO er stjålet” og andre ligegyldige titler som ikke bringer budskabet ud med det samme..
I overskriften anbefales der, at man skriver: hvad er stjålet og hvor i Danmark, så de rigtige kan klikke ind og bidrage med deres viden..
Men tilmed dig linket nedenunder og vær med til et seriøs efterlysninger, hvor der KUN er plads til efterlysninger.. www.bilgalleri.dk/grupper/stjlnebilerefterlysningerofficiel
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 87 Svar: 223
1: Fordi her drukner efterlysninger i alt mulig "lort".. Benny på 17år som lige har fået fat i 7000,- som spørger hvilken bil han får mest ud af sine penge for..
2: Efterlysningerne forsvinder ikke efter 3-4 timer til side 2 som her = Vil være på forsiden i en MEGET lægere periode og dermed folk der ikke sidder herinde hver dag, vil også kunne læse efterlysningen.
3: En gruppe efterlysning vil ramme personer der gerne vil gøre en indsats, men som ikke gider og sidde på "generelt forum" hver dag.
4: Ved en gruppe efterlysning, kan vi uden hjælp fra bg admins sørge for at det er seriøse indlæg med nødvendige faks.
Der er allerede en gruppe oprettet som ligner denne jeg linker til, men det er den langt fra fordi:
1: Her er det KUN biler der efterlyses.
2: Prøv en gang at læse de indlæg der ligger derinde, nu ridser jeg lige nogle overskrivfter op på de første 2 sider: www.gaderas.skrivunder.dk
SE HER! Køber har ikke omregistreret!!
straf for tyveri
SØGER BIL ! INGEN OMREG AF NY EJER !
hey
typisk
stjålne fælge i tinglev
Jeg savner min BLÅ BLÅ cykel....
nov 2005
Følger: 124 Følgere: 117 Biler: 18 Emner: 1 Svar: 36
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 87 Svar: 223
jan 2005