{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.004 visninger | Oprettet:

Ridser Vaskehal {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg har været så uheldig at vaske min bil på ok tanken i rønnede i dag.. og lige som jeg var kommet hjem kunne jeg se at bilen ser ud som om den er vasket med SANDPAPIR... Har så været oppe på tanken igen og fik en med ud og kikke på bilen som sagde at jeg skulle komme på mandag og tale med chefen.. er der nogen der ved hvad jeg skal gøre nu om jeg skal vente til mandag eller jeg skal gøre noget nu..
håber i kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridser Vaskehal
  • #1   28. jan 2011 vil anbefale at du venter til mandag og snakker med chefen og så lader være med at køre i den hvis du kan komme til det

• #2   28. jan 2011 Det kan da ikke være deres problem at du ikke orker og vaske den i hånden, det er os lidt svært at bevise det er dem, men det kan jo være du er heldig

• #3   28. jan 2011 En vask i vaskehal er under eget ansvar.

• #4   28. jan 2011 bear, den skal sgu da ikke blive ridset i en vaskehal, men Anton sådan noget skal man se efter inden man forlader stedet , det er man nødt til når man bruger vaskehal.

• #5   28. jan 2011 Hehe smiley det er rigtig nok, jeg siger det jo ikke fordi jeg ikke håber det for dig, men du kan risikere han siger sådan... Meget sjældent jeg kører i vaskehal. Jeg plejer altid og gøre det i regnvejr, så er der kke noget kalk dagen efter smiley

• #6   28. jan 2011 vasker min i vaskehald pt . men om sommeren så det i hånden det meget normalt en bil få lidt ridser i en vaske hald med tiden...

• #7   28. jan 2011 det kan jo være ser har været noget galt med vaskehallen event manglende vand

• #8   28. jan 2011 hej alle sammen tak for jeres mennigner og råd.. har sku tænkt lidt på at køre der op i morgen og se om jeg kan fange en som har lige har vasket sin bil så jeg kan se om den også har taget skade..

• #9   28. jan 2011 Casper Pedersen - V8 sælges! -
    nej det er det sku ikke.. det er deres ansvar den ikke laver skader på bilen. de dækker hvis side spejle eks bliver slået i stykker osv. dog dækker de ikke Eftermonteret udstyr...

• #10   28. jan 2011 Rasmus Botoft. Helt ind i sindet .
    vasl ALDRIG bilen med svamp. slet ikke i disse tider.

salt erkrystaller og de bliver sidene på svampen. hvor en blød børste har bedre evne til at løfte det op....

har altid troet man skulle vaske med svamp og det gjorde jeg første sæson jeg havde bilen.. men efter den sæson begynde jeg med børste, og det har altså hjulpet på både at jeg ikke skulle pollere bilen så tit og det er letter at gøre den ren..

der ud over har jeg heller ikke oplevet at vaskehallerne skader bilen mere end så meget andet...

• #11   28. jan 2011 Hej Anton.
    Jeg arbejder selv hos FDM, så håber jeg selv ved hvad jeg taler om smiley

Mange tankstationer fraskriver sig ansvar hvilket også er ok.

På den anden side kan de ikke stille en facilitet som de tager penge for tilrådighed, men som ikke virker efter hensigten.

Selvom tankens forsikring nægter at dække, så vil du stadig have et krav, hvis ridserne er mere end almindelige vaskeridser.

Skriv din påstand på skrift og aflever, så er der intet tvivl på den konto. Tag evt. billeder og lign.

• #12   28. jan 2011 Har lige haft en ven forbi som ved en masse om maling og lak han siger at det ser ud som om der har været noget syre i vandet for laken er mange stæder helt væk og belækningen på mine dør håndtag er på det nærmeste smeltet. smiley

• #14   28. jan 2011 kan du ikke tage nogle billed og smide ind

• #15   29. jan 2011 vask aldrig med svamp og børster hvis du vil undgå vaskeridser

• #16   29. jan 2011 enig med jt
    det er ikke den bedste løsning

Kommentér på:
Ridser Vaskehal

Annonce