{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Forsikring Kan man godt ? {{forumTopicSubject}}

Hej mig og min vens bror snakkede lige om forsikring.

Vis nu jeg sætter min fars bil i mit navn og min i bil i hans, så kan jeg vel stadig køre rundt i min bil hverdag ikk ?

kan man evt sætte min bil i min fars navn men med jeg som bruger, kan jeg så stadig spare år op i til elitebillist??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring Kan man godt ?
  • #1   8. feb 2011 Prøv at høre jeres forsikringsselskab.

• #2   8. feb 2011 du kan godt sætte din bil i hans med dig som bruger, men forsikringen bliver stadig lidt høj så, fordi den udregnes ud fra dig mener jeg, men skal den så ikke ind reg's i hans navn ?

hvis det overhovedet kan betale sig

• #3   8. feb 2011 Kunne man i gamle dage ;=)

De fleste forsikringer har en tårn høj selv risiko hvis ikke det er bruger
    dvs mand og kone der kør i den... eller hvis det er unge under 25 der laver skaden..

Vi har 3200kr i selvrisiko.. men den stiger til 8000kr hvis det er sønnemand

• #4   8. feb 2011 det der er aldrig nogen god ide, køb hellere et lig og forsikre den i 3 år, så kan du efterfølgende få bedre priser.

• #5   8. feb 2011 han kigge forsjov på en a3 med mig som bruger, med den mindste ansvar skulle han gi 8500 men spare jeg så stadig op til elitebillist ?

• #7   8. feb 2011 ja hvis du står som bruger så opsparer du anciennitet. Og prisen på forsikringen udregnes efter at du er bruger.

• #9   8. feb 2011 Præcis sanne!

Det er nemlig også min plan smiley

• #10   8. feb 2011 olivier N - husk på at hvis du kører galt stiger både din og din fars præmie

• #11   8. feb 2011 Ring til dit forsikrings selvskab.

Min far er assurandør, og vi har tit haft snakke med forskellige muligheder da jeg var ung. Prøv dog aldrig til at fuske dit til en billig præmie.

Da laver du lort i den, står det for din egen regning. Og et uheld med flere biler osv koster nemt 1 million. Og det er dælme mange penge at betale.

Plus flere forsikrings selvskaber har faktisk folk ansat til at kontrollere folk med bla biler om ejer bruger bilen eller om sønnen køre i den konstant. Det kan give TÅRN høje bøder samt fælgsel da det er dokument falsk.

Bare så er du advaret. Derfor ring til dit forsikrings selvskab. De er de eneste der kan svare dig på det

• #14   8. feb 2011 Få dig dog din egen forsikring, i stedet for at det fusk der. Det er godt nok useriøst.

• #15   8. feb 2011 sanne bundgas . - det er jo forskelligt fra selskab til selskab

• #18   8. feb 2011 det er hverken ulovligt eller fusk så længe han står som bruger. Så står det jo netop i papirerne at det er ham der kører i bilen. Og forsikringen beregnes ud fra det.

• #19   8. feb 2011 min lillesøster har også haft det på den måde. Hun lånte min fars bil fast og så blev hun skrevet på som bruger netop for at gøre det lovligt.

• #20   8. feb 2011 Sanne Bundgas..

GI den nu lidt lidt MINDRE bundgas.

Skriver jeg nogle steder det er ulovligt ? NEJ
    Skriver jeg nogle steder at det manden vil gøre er farligt eller forkert? NEJ.

Så gør mig lige den tjeneste at læs det jeg skriver igen. Inden du kommer med belærende kommentar

Som jeg skriver så er de eneste der kan svare manden på hans spørgsmål hans forsikrings selvskab. Ingen andre. Hellere ikke dig eller for den sag min far som er assurandør. Da det er forskelligt fra selvskab til selvskab.

Og det burte du som konsulent også vide.

• #23   8. feb 2011 Det var dog utrolig Sanne..

Du vil bare ikke forstå.. Det jeg skriver i mit indlæg er han skal være HELT sikker på det han laver er OK med forsikrings selvskabet. Da jo ellers er det dokument falsk og straffes.

Go vind herfra smiley

Kommentér på:
Forsikring Kan man godt ?

Annonce