{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken af følgende 4 mdoeller?
  • #1   4. mar 2011 C2 VTS

• #2   4. mar 2011 enten corollaen eller peugeoten. peugeoten er den lille hurtige sjove bil, hvor corollaen er mere praktisk og driftsikker.

Citroen'en går i stykker for tit og bmwen er både sløv og lidt kikset i compact udgaven.

• #3   4. mar 2011 Gøjen går da ligeså meget i stykker som en C2 gør... og en corolla er stabil ja, men hold da op hvor er det en kedelig bil at kigge på.

BMW´en... tja den har baghjuls træk men med den bette motor så ved jeg ik lige hvor sjovt det er alligevel

så alt i alt.. vil jeg sige C2 VTS.... gøj 206 er og bliver altså for kedelig og normal i mine øjne.... er en C2 sikkert også, men synes bare dens design skiller sig mere ud fra mængden.

• #4   4. mar 2011 Corolla. Den kører rigtig godt, og har en frisk motor (1.6).

BMW´en er ulideligt grim i Compact-udgaven, og kabinen er kedelig.

206´eren og C2 er de sjove valg, men kvaliteten er horribel.

• #6   4. mar 2011 BMW'en er fed.. Godt med et anderledes design en gang imellem

• #7   4. mar 2011 Jeg hælde selv mest til BMW og C2 også..

BMW'en skla koste 99000 og har kørt 112000
    mens c2'eren koster 89000 og har kørt 28000

• #8   4. mar 2011 Richo J
    Må man spørge, hvorfor du har kigget på en BMW i Compact udgaven ??
    For jeg er selv til BMW, men på intet tidspunkt vil jeg vælge lige netop dén udgave.

• #9   4. mar 2011 Corolla eller 206 .. Kun baseret på design, for det med hvor meget de går i stykker er der ikke nogen der ved på forhand, da det afhænger af tidligere ejer og din vedligeholdelse af bil!! Så pak de kommentarere med hvilke der er driftsikre osv..

• #10   4. mar 2011 Jeg havde taget 206'eren
    Baseret på mange grunde, men nogle af dem er
    Design.
    Billig på mange måder
    og en super populær bil som har solgt godt smiley

• #11   4. mar 2011 Blue-cat >> Jamen af to grunde smiley
    For det første er den billig, den jeg ahr fundet her, og for det andet synes jeg compakten er super fed smiley

• #12   22. apr 2011 Helt klart bmw alt det andet er noget lort som ikke holder.. Det ved vi jo alle samme citroen har aldrig været en go bil pug er samme pakke som citroen.

Du mister pisse mange penge på de franske skod biler + delene er noget dyrre end tyske biler.

Hold dig til tysk ven .. Min erfaring.

Kommentér på:
Hvilken af følgende 4 mdoeller?

Annonce