{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.095 visninger | Oprettet:

Ny Bil - Leasing? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have ny bil, og gider ikke have en brugt til 30.000, og alternativet for at undgå at betale 200.000, er privatleasing. Jeg har max 2500 per måned, kan godt trække den lidt, og hvad er regler hvis den skal stå i de gamles navn? Gider ikke betale forsikring og ansvar for en 18-21 årig. Eller kan leasing stå i mit navn, og forsikringer i mine forældres?

Helt andet spørgsmål er hvilken bil, har set meget på den nye Citroen DS3, den bliver sat til leasing for 1995 per måned, hvilket er meget billigt i mine øjne, ellers andre forslag til gode leasing biler, den må GERNE være på gule/papegøje plader.

tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Bil - Leasing?
  • #1   15. mar 2011 Har du gjort dig nogle overvejelser omkring kørselsbehov (antal km pr. år) Du skal være opmærksom på, at der nok kun er ca. 15.000 km pr. år medregnet i de kr. 1995,- pr. måned. Derudover betales der typisk en høj km takst for det overskydende.

Derudover skal du være opmærksom på, at der skal udbetales en "sjat" penge inden du for lov at lease den.

Der har efterhånden været en del udregninger, som visr at leasing er en smule dyrere end at købe faretøjet selv. Men om det er tilfældet her, skal jeg ikke kunne sige.

• #2   15. mar 2011 Men den nye Citroen DS3 er sgu ellers meget lækker smiley

• #3   15. mar 2011 ord som gider ikke og så den med forsikring i de gamles navn få mig til at tænke. snotforkælede møgunge... men mange mærker har et fedt tilbud med forsirkign... min kami fik sin chevolet kalos for 3000 om år´et i kasko de første 3 år... ikke galt..

• #4   15. mar 2011 Det er fordi jeg får 3 års forsikring i studenter gave, så det ville være nemmere hvis de bare betalte på den måde, bilen skal bruges til at køre på job (5km hver vej)

Men hvordan er det med at lease en med papegøje plader?
    Ved godt leasing generelt er lidt dyere ved køb af biler under 2xx-000 dkk, men det er eneste mulighed, har ikke 250.000 kontant til den.

• #5   15. mar 2011 Hvis du skal have forsikring i dine forældres navn skal du stå som bruger af bilen, og så koster det det samme som hvis du selv har tegnet forsikringen. Så det er der ingen fidus i. Og hvis du dermod ik siger du er bruger af den og der sker noget og forsikringen finder ud af det er du på røven

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #6   15. mar 2011 Forstår sku ikke du hellere vil smide 90.000 kr ud af vinduet over de næste 3 år for at kunne køre 5 km på arbejde !

• #7   15. mar 2011 jeg kunne aldrig finde på at smide 250.000 på en ny bil... kunne finde på at kæbe en brugt bil til de penge men en helt ny nej tak... bare de mit navn kommer på reg.atesten så falder den jo sygt meget i værdig.. smiley

og til 5km om dagen ja så kan man få en jævn fed vogn for det din udbetaling ville være og spare 2500 oå ind til man har penge nok til noget nyt... efter 3 år er det jo alligevel 90.000. det en god udbetaling til en ny bil...

• Dorthe N
    Dorthe N Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #8   16. sep 2014 Kan jeg godt lease en bil i mit navn men lade en anden være bruger

Kommentér på:
Ny Bil - Leasing?

Annonce