{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang syn?
  • #1   8. maj 2011 1 ja
    2. nej
    3 ja!
    4 ville sige ja

• #2   8. maj 2011 ang. punkt 4, så skal dine forlygter have en mindste højde fra jorden, men om underlæben har noget at sige skal jeg ikke kunne ku sige

• #3   8. maj 2011 Så længe den ikke forurener mere og larmer mere end end et vist antal DB mere end originalt, så kan du sagtens. Du må bare ikke fjerne følere osv, for det kan monteres.

Der er ikke minimuns højde til underlæben, kun til under lygter, både tåge og alm.

Rattet skal nok ikke side lige, men det er da rarest er det ikke smiley

Så længe ET er rigtigt, og de ikke går på skærmene, så kan du godt få dem synet

• #4   8. maj 2011 Min50cm til bund af lygterne smiley kan ikke lige huske hvad det er ved tågelygter

• #5   8. maj 2011 Bjørn ramte plet

• #6   8. maj 2011 takker, selvfølgelig er det rarest rattet sidder lige, ved bare ikke om jeg når at få den sporet inden syn

• #7   8. maj 2011 Angående det filter der så skal du skifte det til originalt. De gange jeg har ville syne en bil med "sports" filter har jeg skulle skifte til orginalt før det har kunne lade sig gøre

• #8   8. maj 2011 Den skal kører lige ud til syn, om rattet sidder skævt går de ikke op i, min er ihvertfald synet med skævt rat

50cm fra jorden til lygten, 25cm til tågelygten og minimum 15cm til det laveste punkt under bilen, forbro, bundkar osv.

Fælgene må du så længe de ikke overskrider den originale rulle omkreds og de ikke stikker udenfor skærmene. Dækkene må ikke være strukken pga. sikkerheden i dækket

K&N filter må den synes med så længe filteret sidder fast, og ikke forurener for meget. Nogen sidder det skal ligge nede i den originale kasse, men min er synet med rørføring og uden filterkasse.

Kommentér på:
spørgsmål ang syn?

Annonce