{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse købere!!
  • #1   11. jun 2011 Ja...Velkommen til bilgalleri.dk

• #2   11. jun 2011 Sådan er det med alt herinde.

Prøv evt at sælge et andet sted, det har jeg bedre erfaring med smiley

D.

• #3   11. jun 2011 Jamen det er lige det, det er købere for bl.a den blå avis jeg snakker om :s

• #4   11. jun 2011 Og syntes virkeligt det er at pisse på mig og min bil, når man opfører sig sådan! Det er ikke en gammel havegrill jeg sælger, det er min første bil, mit kæreste eje..

• #5   11. jun 2011 Ja dem er der desværre en del af. Jeg smider også snart min på bilbasen eller dba

• #6   11. jun 2011 Nu burde i da også snart vide det eftersom det bliver postet på Bilgalleri hver time. Det er dybt userieøst herinde det ved vi alle vel? Man skal også bare vide at vælger man at sælge sin bil herinde må man tage det med at folk er userieøse. Ellers må man lade vær

• #7   11. jun 2011 Start med at ligge den med at det er din første bil og kæreste eje bag dig. Det gør dig blind. På BG med den og vær aktiv i salget. Find potentielle købere og kontakt dem selv. Skid hul i om der er en der siger han kommer med pengene i morgen, hvis du har en der står med dem nu. Bare husk at gør folk det klart at den sælges til den første med kontanter. Folk holder ikke altid en aftale, så lad være med at stol på dem. Giv altid besked om at den er solgt så folk ikke kører forgæves. Hvis de er rigtigt interesserede så skal de nok komme med det samme.

Gode billeder og masser af tekst. Ikke noget med "flere oplysninger i min profil" Alt skal stå i annoncen. Jo nemmere og mere seriøst det virker jo større chance for salg.

• #8   11. jun 2011 Personligt når jeg handler bil, så accepterer jeg ikke bud uden folk har set bilen. Det regner jeg som useriøst, da jeg ikke mener man kan byde på noget man ikke har set i virkeligheden. Derudover så regner jeg også folk, som ikke kan tage sig sammen til at ringe til mig ligeledes for useriøse.
    Det er mere eller mindre sådan et standard filter jeg opererer med.

Men smid den nu til salg et ordenligt sted til at starte med.

• #9   11. jun 2011 Har smidt den tilsalg på den blå avis? det er vel et ordentligt sted?

• #10   11. jun 2011 Har det som bufas siger

Man skal bare afskaffe besked systemet, sæt et telefon nummer på, og så må folk ringe hvis de vil komme og se den og byde... det er alt det besked og sms lort der har gjort det så nemt bare at skrive noget uden at mene det

• #11   11. jun 2011 Jeg havde min på bilbasen, og der kom også nogle helt latterlige mails (om man ville sælge til ca halvdelen af hvad man havde forlangt fx)

Havde den ligeledes her på bilgalleri, og der fik jeg også mange underlige bud. Det ene bud omhandlede sågar xx antal kr og en middag smiley
    Men bare vær konsekvent og tålmodig. Jeg havde min på i 3 uger, og den blev solgt til fuld pris.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #12   11. jun 2011 Er jeg den eneste der er træt af folk der opretter emner over de ikke kan sælge deres bil smiley

Buhu ! Tag dog en kiks. Bliver jeres biler ikke solgt er det enten fordi de er fyldt med fejl eller sat alt for højt i pris.

Kommentér på:
Useriøse købere!!

Annonce