{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse købere
  • #1   16. mar 2013 ja desværre da vi har mange useriøse fjolser herinde!
    og spilder en sælgers tid og giver sælgeren glæde fordi der kommer en køber men så dukker de bare ik op og ødelægger glæden!

• #2   16. mar 2013 Det gælder for alle ting man sælger brugt, en masse henvendelser, og ingen reele interesserede.

• #3   16. mar 2013 ja bliver det svager mere og mere på mode det der med folk bare bliver væk pisse træls når man lavet en aftale med folk og de bliver væk ..

• #4   16. mar 2013 lad vær med at sælge noget her inde ?

• #5   16. mar 2013 Sådan har det altid været. Ikke noget nyt der smiley

Det må man ligesom tage med hvis man ønsker at sælge noget!

Nogle købere er også blevet skræmt af den omtale i TV og aviser med sælgere der snyde.

Så bare en lille fodfejl fra sælger, så springer de fra. Og uden at sige noget. For de skal sq ikke snydes!

• #6   16. mar 2013 derfor min vong b liver solgt ti lforhander eller hugger (selvom den er alt for god til det) nå jeg skifter bil næste gang. gider ikke stå med skabbud. blive brændt af og spilde min tid på det.

• #7   16. mar 2013 Og HVIS de så ringer igen og det faktis blir til noget... Så er du bare ikke hjemme når de kommer... smiley Det er så sjovt... Især hvis de kommer langt væk fra...

Så er det nemlig pludseligt dig der er dum i deres øjne smiley

• #8   16. mar 2013 pisse irreterende ,men der er ligeså mange useriøs sælger , med enten deres BYD pris , eller de tager mere for deres brugte end man kan købe det af ny , bare fordi de ikke fatter at ting falder i pris hele tiden osse nye ting.

• #9   16. mar 2013 Jeg HADER at vente på en "køber" der aldrig kommer... ØV ! smiley

• #10   16. mar 2013 Jeg har lært af erfaring, at det hjælper hvis man tager sine forbehold. Både her på BG og DBA. Mine bedste råd er:
    - Når man opretter en annonce, så fravælg kommentare. Derved sorterer man en god portion useriøse henvendelser fra.
    - Skriv i annoncen at man ikke ønsker SMS-henvendelser. Skulle folk vælge at skrive alligevel, så lad være med at svar. Er folk interesserede, så er de også villige til at ringe op.
    - Aftal med køber at de lige ringer en time før de ankommer så man kan finde tingene frem. Så ved man idet mindste at de er på vej.

På den måde får man skåret en stor del af tumperne fra. Selvfølgelig vil der stadig være nogle imellem som stadig skider på en. Ét er at de vælger at springe fra, men hvis de ikke giver besked om det så er det bare til at blive hidsig af.

• #12   16. mar 2013 LilleDan skrev: "- Aftal med køber at de lige ringer en time før de ankommer så man kan finde tingene frem. Så ved man idet mindste at de er på vej."

Det er nok det bedste råd der er givet endnu!
    Og dækker både køber OG sælger smiley

• #13   16. mar 2013 Det er self ikke iorden, at blive væk. Men har også et par gange oplevet det modsatte, at man står og skal til at afsted, måske allerede er på vej, og så skriver sælger ligepludseligt at han ikke vil sælge alligevel, eller vil have mere end aftalt. Det er sku lige så meget til grin.

• #14   16. mar 2013 Ja det er sjovt - for jeg har generelt ikke selv haft problemer med netop det - men okay - har som ofest også være køberen i den rollefordeling.

Jeg plejer, som Onkel Per siger lige at melde jeg er på vej, eller evt. kører hjemmefra nu - så er chancen for at møde der ikke bliver til noget, trodsalt det mindre.

Kommentér på:
Useriøse købere

Annonce