{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Km-Tal
  • #1   24. sep 2011 hvorfor dog gøre sådan noget fis smiley

• #2   24. sep 2011 Spasser!

• #3   24. sep 2011 Så du kan snyde den stakkel der skal købe den bunke lort du kalder for en bil ? Tag dig sammen

• #4   24. sep 2011 Ja tag dig lige sammen, forstil dig hvis det var dig selv der skulle købe en bil, og sælgeren havde ændret km tal pga den havde kørt lidt for meget!
    vil du ikke blive skuffet hvis den havde kørt 350.000
    men på speedo stod der 122.000 ?
    tag dig sammen, eller smut ud af bg, sådan nogle som dig burde ikke få oprettet en profil!

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #5   24. sep 2011 Kan godt lide at folk straks tror man vil snyde, der er jo den mulighed at bilen har fået skiftet motor, hvor det er fuldt ud lovligt at stille tælleren tilbage, så længe man husker at informere om det

• #6   24. sep 2011 Berndt
    Man ændrer ikke km-tal, fordi den har fået skiftet motor. Færdig slut.

• #7   24. sep 2011 bay. helt enig

• #8   24. sep 2011 Det gør man til gengæld hvis ens speedometer er i stykker og man så køber et brugt. Det skal jo stilles om til det tidligere km tal.. eller oplyses ved handel.. så hvis i nu lige slapper af gutter.. jøsses

• #9   24. sep 2011 Der er godt nok mange, der får nyt speedometer i, hvis det udelukkende er folk med gode hensigter, der får stillet på tallet.

• #10   24. sep 2011 Slaaaaaaaap da af mand, flå lige hovedet af en uden at vide om han har ærlige intentioner? Kan jo være han har fået nyt speedometer i som der er sagt?

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #11   24. sep 2011 Hej, Jeg har ingen intentioner i at snyde nogen, det jeg for ærligt til.

Men jeg ville bare sætte den så den passet med den Motor der sidder i bilen, speedometeret havde kørt 330.000
    min bil har kørt 260.000 Det kan ikke være rigtig at alle der spørg herinde om noget med km-tallet at man så bliver disset...

En værre børnehave må jeg indrømme...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #12   24. sep 2011 Siiiiir V

Hvis du fra start havde skrevet hvorfor du ville sænke km-tallet, så havde folk sikkert taget det pænt...

Herinde tror alle det værste om en med det samme....

Fortsat do'weekend

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#13   24. sep 2011 Jamen, folk burde ikke rigtig gå op i hvad andre fortager sig,
    ingen er hellig.. smiley

desuden må der jo være nogen herinde der aner det..
    ellers skal jeg reposte..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #14   24. sep 2011 Siiiir hvis du vidste hvor mange biler der bliver fusket med herinde ville du osse forstå hvorfor mange svare som de gør. Men fint hvis du har oprigtige hensigter med det så er der jo ikke noget i vejen for det.
    Skriv km justering i Google og du får masser af links til firmaer og private der gør det.

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#15   24. sep 2011 Rasmus P hvad med at du selv tager og lukker..? du har jo åbenbart ikke forstået indlægget ordenligt, men det kunne være jeg skulle hjæloe dig og skære det ud i pap... JEG HAR IKKE SKIFTET MOTOR.. fat det, jeg har en defekt speedometer... er det så svært at tage ind i dit lille knold? du kan ligesom ikke sige at jeg har fået hjælp når de eneste der svare er idioter som dig? kraftedme..

• #16   24. sep 2011 du har "et" defekt speedometer. kan du få det ind i "din" knold

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#18   24. sep 2011 Det for sindsygt det her, det at rette stavefejl er for folk der nede og skrabe bunden af brønden, Det kan i godt gøre bedre drenge.. -.-

Martin: Du forstod pointen kan jeg se, du behøver ikke at rette stavefejl.

Rasmus: "Jamen siden du stadig ikke kan læse, stave eller forstå hvordan du får skruet dit stakkels nye speedo sammen, så lad mig citere noget der allerede er skrevet."

du da værre end en idiot. jeg skal ikke har skruet, limet, eller svejset en speedo sammen, jeg ville vide om nogen herinde evt kendte en der kunne sænke den til de X antal Km den originale motor havde,

Hvis du ikke lige fatter ovenstående så skal du bruge seriøs hjælp..

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#19   24. sep 2011 Martin: Jeg er it-supporter, <<<< Så du skal ikke belær mig i at bruge google..

Jeg spurgte om i "KENDTE" nogen der kunne gøre det billigt.. en bekendt, eller noget.. ikke en random gut, dem er der masser af..

Kommentér på:
Km-Tal

Annonce