1.529 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "km tal"
Spolet km tal
Har købt en bil, som er importeret til Danmark i 2019. Dengang ved 140.000 km. Nu har bilen gået 160.000 km på speedometer. Sagen er den, at vi nu er i gang med en større motorreparation (som normal...
Har købt en bil, som er importeret til Danmark i 2019. Dengang ved 140.000 km. Nu har bilen gået 160.000 km på speedometer. Sagen er den, at vi nu er i gang med en større motorreparation (som normal...
Skrevet af: T S T - 22. feb 2021
Passat km tal...
Hej med jer. Har set på en passat 1.4 TSI fra 2018 som har kørt 163.000 km på 2 år, tænkte om det ikke er risikabelt, den har godt nok været til alle eftersyn hos VW og sælges med 100 punkts tjek ...
Hej med jer. Har set på en passat 1.4 TSI fra 2018 som har kørt 163.000 km på 2 år, tænkte om det ikke er risikabelt, den har godt nok været til alle eftersyn hos VW og sælges med 100 punkts tjek ...
Skrevet af: Brian P - 31. jan 2021
Km-Tal
Hej, Nogen der kender nogen i københavnsområde der kan sæne kmtallet? forholdsvis billigt?
Hej, Nogen der kender nogen i københavnsområde der kan sæne kmtallet? forholdsvis billigt?
Skrevet af: V - 24. sep 2011
Spar penge på din forsikring
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 206
det ændre da på km. status;);)
Skriv pb ved interesse????
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.900
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 62 Svar: 1.577
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.330
jul 2007
Det svarer lidt til at gå ud fra at en voksen mand der tilfældigvis er i svømmehallen når der er børne svømning også pr. automatik må være pædofil. Eller at en der har mange sedler på sig har arbejdet sort.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 21 Svar: 871
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 3.112
er det ikke logisk når man tænker på hvor mange der rent faktisk ikke har rent mel i posen?
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.493
jul 2007
Det er vammelt og vidner kun om egne mindreværdskomplekser.
sep 2011
spørg du ikke en smule dumt? min påstand er blevet bakket op utallige gange i medierne, det er jo ikke fisket op af en eller anden tilfældig hat..
måden ts lagde spørgsmålet op ser sq da en smule underligt ud, om det så er helt legitimt er så en anden sag. tager kun mit udgangspunkt i hans oprindelige spørgsmål.
desuden burde det ikke komme som en overraskelse at mistanken kommer eller ej, sådan er samfundet jo bare.
jul 2007
Men er det ikke træls at leve udfra en tankegang om at andre ikke har rent mel i posen? Altså hvorfor bruge kræfter på det?
Du dømmer ham simpelthen udfra måden han skriver på. Well - big news, vi formulerer os forskelligt alle sammen. Bevares, han har ikke brugt en smiley som man skal og han har ikke skrevet hvilken bil det er, hvorfor det skal ændres eller om det skal skrues frem eller tilbage. Lad os bare dømme ham. Sikke en svindler.
sep 2011
stoler ikke blindt på nogen udover familie og nære venner, så ja er vel mistænkelig anlagt.. er mistænkelig indtil modsatte er bevist og nej betyder ikke at ts nu skal bevise noget for mig.
det er ment ud fra hvis jeg får noget lavet eller får noget fortalt som vedkommer mig.
jul 2007
"stoler ikke blindt på nogen udover familie og nære venner, så ja er vel mistænkelig anlagt.. "
Må være et trist liv at gå sådan med mistanke om andre menneskers handlinger man intet ved om. Kan hverken være rart eller sundt.
jul 2007
Men det fortæller meget godt om dit intelligensniveau at du bruger et ord du ikke selv forstår. En rigtig taber.. Tror jeg vil døbe dig "Kong Pøbel".
okt 2014
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 35
men ladet ligger så sådan jeg har købt tysk bil og skiftede motor over i min den danske
derfor skal der skues er der en der kan det ja eller nej bilen er audi a4 b6 130 hk tdi årg 03
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.063
om det er frem eller tilbage giver ikke mening.
bilen har kørt det den har.
har motor kørt kortere, så skriv det i Servicebogen, at motor er skiftet ved det km bilen har kørt.
og at motor har kørt eks antal km, da den blev lagt i.
evt Tag billeder af dokumentation til sener brug.
det andet er rigtigt.
og hvor langt har bilen kørt. for har den kørt 3-400.000km er det næsten ligegyldigt og juster km
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Hvis du en dag står og skal sælge, vil folk nok kigge synsrapporter og undre sig over km tallet
Nogle sider vil endda "advare" om der kan være problem med km tallet
Hvis du laver ordentligt dokumentation, kan du ved salg fremhæve km tal og skrive tal motor har kørt. Sælger du og har skruet, skal du til og forklare den anden vej rundt at speedo passer med motor, og karossen har gået mere
Hvis ikke mange reelt vælger slet ikke og henvende sig efter og have set synsrapporterne
Vil du bare have skruet, så tog det små 10 sekunder på google
http://www.km-justering.dk
apr 2018
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
Der er jo meget etik og moral blandet ind i det, for ingen vil snydes ved køb af en bil med ændret km tal. Det er nok derfor de "fjendske" kommentarer kommer frem.
Når det er pga motorskifte, så ville det bedste være at skifte tandrem osv når motoren alligevel er ude, og så ellers skrive i bilens servicebog at ved xxx km er motoren udskiftet, nye motors km er xxx km. Præcis som en bruger allerede har skrevet. Udover det, burde det kunne klares på et mærkeværksted som en anden bruger skrev. Andre metoder vil der kunne såes tvivl om og det kan ende med en masse bøvl i en evt handel.
sep 2011
der står i lovgivningen at det skal nævnes ved salg at der er lavet km justering. ville enhver nævne der er ærlig.
apr 2018
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.614
Man oplyser heller ikke hvorfor en dør skal males hvis det er den slags arbejde man efterspørger..
HVIS man ikke havde rent mel i posen, så ville man jo ikke ligefrem reklamere med det, og skrive.
Hej, jeg er er stor idiot der ønsker at snyde de potentielle købere til min bil, vil i hjælpe mig med at spole km tallet tilbage..
Næ man ville nok bare lyve og påstå at det skal ændres af legitime årsager...
Når det er sagt, så synes jeg det er ÅNDSVAGT at rette km til bare fordi man har skiftet motor, døren har jo ikke kørt mindre af den grund.. men det er jo lovligt nok, bare det bliver oplyst evt. ved servicebog og lignende...
km tal