{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Hjælp til p-afgift {{forumTopicSubject}}

Godaften

Har i dag parkeret ved en Netto på Roskildevej.
Man må parkere en time ved brug af p skive.

Jeg går ind i Netto ca 17:55 og er tilbage 18:15. Har sat p-skiven til klokken 18. Da jeg kommer ud har jeg fået en p- afgift. Dobbelttjekkede med det samme p-skiven som stod på 18 og tjekkede derefter om jeg holder ind i en, som jeg selvfølgelig også gjorde. Hvordan fanden kan jeg så få en afgift? Der står på bøden jeg er observeret fra 17:45-17:55, der var jeg ikke engang ankommet endnu.

Nogle der har prøvet noget lignende?
Vil da selvfølgelig sende en klage ind. Det er i øvrigt City Parkeringsservice.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til p-afgift
  • #1   1. dec 2011 Har du også dobbeltjekket om det er dit registreringsnummer der står på den ?

• #2   1. dec 2011 De SKAL have foto som bevis ellers har de ingen sag, og det kan de jo ikke have i dit tilfælde foruden du har stillet den forkert smiley

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.405
    #3   1. dec 2011 man skal jo fremsætte sin parkeringsskive til først kommende kvarter, så hvis du har sat din skive til kl. 18,00 og de har startet deres obs-tid kl 17,45 så er der jo ikke så meget at tale om - du har hjort det du skulle.

så bare skriv til dem og bed om billeder af din overtrædelse, og de skal være dato og tidsmærket.

• #4   1. dec 2011 Har i netop dette minut skrevet fin mail til dem, med billeder af min bon fra Netto og billeder af den vedlagte afgift.

Har tjekket nummerplade og det passer desværre.

Kiggede på uret lige inden jeg gik ind i Netto, så ved med få minutter nøjagtighed, hvad det stod på.

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #5   1. dec 2011 jeg fik det på DSB parkering på hoved banegård , skulle bare hente min mors tasker , tog kun 3 min, så var der en sedel på ruden , jeg endte med at betale efter en lang diskussion .

• #6   1. dec 2011 mudi K er du sikker på det var 3 min. de skal observer din bil i minimum 4 min.

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #7   1. dec 2011 der gik der squ ikke mere end det , gik fra døren til spor 7 , han tog bare et billede og smed sedlen , jeg måtte engang snakke med ham , kørte væk med sin lorte mini bus , som jeg skulle overfalde ham . tro mig der går ikke mere end 3-4 min. til du få det.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

#8   1. dec 2011 hvis de private p-vagter ikke er på pladsen når du stiller din bil skal de obse den i 4 minutter, men er de på pladsen er det kun 3 minutter - og hvis du holder direkte ulovlig f.eks. på gul streg så er det 0 minutter

• #9   1. dec 2011 De skal observere i min. 4 min. det står i deres egne regler, det var engang i tv mener det var rabatten smiley

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

#10   1. dec 2011 er afdelingsbestyrelses fromand i vores boligafdeling, her har vi q-park til at rundere vores p-areal, og har reglerne på skrift på vores kontor grundet der har været en hel del ? fra beboerne om hvordan og hvorledes - så er 112% sikker i min sag :o)

• #11   1. dec 2011 Hvis du holder direkte ulovligt og ikke flytter bilen når han siger det, så kan p vagten give en bøde med det samme.

Kommentér på:
Hjælp til p-afgift

Annonce