{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

Forsikrings skift.. Hvad bør man spørge om?? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Har lige i øjeblikket IF forsikring, men overvejer at skifte da jeg har fået at vide af mange at de skulle være ret fucked..

Det er min 207er det drejer sig om og vil faktisk mest af alt vide om hvad jeg kan spørge selvskaberne om, om de dækker..

Tænker på sådan noget som
Stenslag i lak / rude
hærvæk
ekstra udstyr osv..??

altså de der små ting der faktisk har en forholdsvis stor betydning alligevel..

Og sådan noget med præmie niveau.. osv

Har aldrig prøvet at skifte forsikring (IF kom med da jeg købte bilen.. Stort set det eneste jeg kunne få til en fornuftig pris da jeg købte bilen, netop da de kørte en kampange fra peugeot med 0km biler og IF osv..) så er lidt blank med hvad jeg skal spørge om og hvordan man kan stille selvskaberne op imod hinanden på en overskuelig måde..

Håber nogle gider hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikrings skift.. Hvad bør man spørge om??
  • #1   12. feb 2012 Hvis du får en Go behandling, og du syntes din pris er fair hvorfor så skifte, fordi andre syntes det er et dårligt firma? smiley

Men svar til dit spørgsmål, så kan du spørge forsikrings selskaberne om alt, det er trods alt kun dem der kan give dig et præcist svar smiley

• #2   12. feb 2012 Rasmus. .:
    Har aldrig haft behov for min forsikring så ved i princippet ikke om de vil behandle mig godt eller ej smiley

Og har selv et par venner som fik problemer med eftermonteret udstyr og IF..
    Har hørt rigtig meget her inde også.. så tænkte lidt at jeg nok må kigge markedet igennem smiley Ikke sikkert jeg vil skifte, men tjekke smiley

• #3   12. feb 2012 Om de dækker hvis en under 25 år kører i din bil og laver en skade.

Om de dækker svige og smerte for dig som fører og eller dem du har med hvis uheldet sku være ude.

Om der selvrisiko på skader forsaget påkørsel af ræv eller rådyr osv

Husk der tit ikke andet end 200-300 kr til forskel på om man sætter den til at kører 15.000 eller 25.000 km om året så kan næsten være dumt kun at sætte den til 15.000 km for surt hvis man får kørt over og de så ikke dækker lige så godt..

Og ja der sku mange ting at spøger om.....når jo du kan osse spøger om din bil skal til peugeot eller om du må bruge den lokale mekanikker hvis du heller vil det hvis skaden sku være ude en dag

• #4   12. feb 2012 Lad dem spille dem ud mod hinanden, det er mit bedste råd.
    Det spændende finder du i vilkårene.

Tag din if-forsikrings police inkl. vilkår med til et selskab og tag en snak med dem, hvor de går i detaljer omkring dækning og forskelle.
    Få forsikringsselskabets tilbud med hjem og book et tilsvarende møde hos et par flere...

På f.eks. husforsikringer (for at tage et eksempel) er der stor forskel på hvad de enkelte forstår under "fuld erstatning". Nogle forsikringsselskaber afskriver på mursten´, andre gør ikke... Det samme vil gælde med biler...

• #5   12. feb 2012 Jeg har lige tegnet ansvarsforsikring hos IF,på en Peugeot 205. Den koster 2066kr om året.
    Tror ikke du finder ret meget biligere selvskab end IF. Men læs nu betingelserne igennem,og dækker den det du mener den skal,så behold dem da.

Kommentér på:
Forsikrings skift.. Hvad bør man spørge om??

Annonce