{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Stor besparelse ved forsikrings skift. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lige været ude og snakke med et andet forsikringsselvskab , og til min store overraskelse har jeg sparet en del ved lige at sætte en halv time af i kalenderen, jeg har kun ansvar med del kasko , indbo og ulykkesforsikring. men efter mit møde idag fik jeg fuld Kasko med vejhjælp i hele europa og elektronik forsikring med oven i hatten og alligevel blev min forsikring 4000 kr billigere om året + jeg får noget tilbage hvert år ,

Hvor tit søger i andre tilbud hos andre selvskaber, og hvad får jer til at skifte, er det kr og øre eller har deres service os noget og sige??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor besparelse ved forsikrings skift.
  • #1   5. feb 2013 Søger en til to gange om året.

• #2   5. feb 2013 Jeg er lige ved at skifte til Nykredit hvor jeg sparer 9000 alene på min bilforsikring ved så at få ulykke og indbo med i. Så sparer i alt 6000 for at få 3 forsikringer.

• #3   5. feb 2013 Det vigtiste for mig er selvfølgelig prisen, og HVAD de dækker.. service finder du jo først rigtig ud af når der sker en skade smiley

Jeg har skiftet forsikring mange gange, typisk ved køb af ny bil, da det har kunne betale sig hver gang næsten smiley

• #4   5. feb 2013 Ja jeg hoppede også på Nykredit, dels fordi de tilbød et møde og fordi vi havde optaget et stort lån til bla. huskøb hos dem så der sku en indboforsikring mm til.
    Sparede 2500 om året på min ulykesforsikring og fik min bil forsikring til 1000kr mindre, men nu med kasko istedet for ansvar smiley
    Service er hip som hap, da det som regel ikke er din egen forsikring der skal betale, men et andet selskab når en eller anden drøner ind i DIG.
    Og om så det er samme selskab er de PISSE ligeglade med modpart smiley
    Har nemlig til daglig med forsikringsskader at gøre og hvor der er modpart/forbehold er det ligemeget om deres service er guldrandet, så er de ligeglad med dig og din bil smiley

• #5   5. feb 2013 Jeg ringer rundt 1 gang om året. for at få forsikringen billigere.. men vælger kun store firmaer.. gider ikke og være i et lille lorte firma og så går de konkurs og det ene og det andet, det orker jeg bare ikke.

• #6   5. feb 2013 Søger aldrig, for jeg ved, der ikke er nogle andre selskaber der kan gøre det billigere med samme betingelser som jeg har nu.

Har tjenestemændenes forsikring.

• #7   5. feb 2013 Claus
    Det har min far os. Og når de andre ringer, og han siger det. Så plejer de bare at ønske ham en go dag smiley

Jeg søger næsten aldrig. Der er ingen der kan være med på forsikring af motorcykel. Så bliver i gf

• #8   5. feb 2013 Claus. Havde jeg også før. Men top danmark var meget billigere. smiley

• #9   5. feb 2013 har heller ikke søgt for nylig,for jeg VED at jeg ikke kan blive billigere forsikret

• #11   5. feb 2013 Simon når du er over 27 så tror jeg ikke topdk kan følge med mere.

Topdk er over 50% dyre for mig, med dårligere betingelser, og så er der også selvrisiko på deres dækninger, jeg har 0kr på alt.

• #12   5. feb 2013 folk ser altid kun på prisen, men hvad får de.? man skal lige samligne pris og kvalitet også.

jeg troede også jeg var godt forsikret, til en go pris... men nej, der var en hel del der ik dækkede, når man gik det efter.

men fedt man kan spare penge, hvis man får samme produkt, eller bedre dækket til samme penge

• #13   5. feb 2013 vi har lige skiftet til tryg, med stor glæde... det blev ikke billigere men 1000 kr. dyre om året. til gengæld kunne de klare ALLE mine ønsker, (kunne det gamle ikke), de hopper og danser for mig. De 2 gange vi har haft brug for dækning har der intet været. Ved den sidste gang lavede de en fejl og efter jeg skrev en mail til dem om det fik jeg først et afslag på at der ikke var sket en fejl, lige indtil næste dag hvor der kom en meget beklagendene mail for de havde jo lavet en fejl, pengene var tilrådighed med det samme (de havde allerede overført dem inden de skrev mailen faktisk). så alt i alt er jeg super tilfreds med dem og kan kun anbefale dem.

• #15   5. feb 2013 Doktor x nu er det for mig vi taler.
    Hvor meget vil du satse på det....?

Købstadernes er 60% dyre med dårligere dækning.
    LB 40% med dårligere dækning.

• #17   5. feb 2013 Jeg har haft 3 sælgere ude ved mig ink TJM. Det eneste de har sagt er at de anbefaler jeg beholder Top Danmark. De kan ikke forstå jeg har fået så god en pris.

Ja selvrisikoen gik fra 0 til 5000 kr. Men det er jo bare lidt over 1-1/2 år så er de sparet hjem igen. Så ofte regner jeg ikke med at få indbrud.

Også er jeg gået fra en max grænse på 450.000 på indbo til ingen loft ved Top Danmark. Så det er altså ikke alt der er værre selvom det er billigere.

TJM ringer så også til mig igen når jeg bliver 27. Så må vi jo se om jeg vil skifte tilbage. smiley

• #18   5. feb 2013 Simon
    Andre selskaber er også på vej med sumløs indbo.

• #19   5. feb 2013 Bilforsikringen i sig selv er utrolig irrelevant... det handler om dine samlede forsikringsudgifter. Kan jo godt være at du ved det ene forsikringsselskab kan spare 3k på din bilforsikring, men hvis du med de andre forsikringer kommer til at betale mere end 3k, så har du jo stadig gjort en dårlig forretning.

Når det er sagt, så er der vel ikke mange her i DK der betaler over 3500kr i bilforsikring?

• #20   5. feb 2013 3500kr er da højt sat ikke KMJ.

• #21   5. feb 2013 ikke over 3500!?!!...

Vi betaler 6120 pr. bil om året!... inkl. fuld kasko, vejhjælp glasskade osv osv.
    Hvis jeg ville køre ren ansvar så ville det koste ca. 2500 pr. bil

• #22   5. feb 2013 Hos hvilket forsikringsselskab kan du få det billigere? smiley

• #23   5. feb 2013 Jeg giver 3300kr for min focus med fri km vejhjælp 0kr i selvrisiko. Kasko.
    Konens twingo 1700 kr med samme dækning.

• #24   5. feb 2013 Claus-m.... Det må jeg nok sige, der kan jeg sq ikke være med!

Men hos hvem er det eller er det fordi din kone eller dig selv er i forsikringsbranchen?

• #25   5. feb 2013 Tjenestemændenes
    Jeg er

• #26   5. feb 2013 Claus m, nu det jo heller ikke fordi det er de største/hurtigste/dyreste biler du kører rundt i..

• #27   5. feb 2013 Hvis du finder en bil, så kan jeg fortælle dig hvad jeg skal give for den.

• #28   5. feb 2013 Toyota supra 3,0 turbo
    bmw e39 528i steptr.

Men ja nu det jo ikke alle der er tjenestemænd, men min far er det, men det var mere det med at 3500 var højt sat??

• #29   5. feb 2013 Jeg har nu tegnet flere kunder over fra Tjenestemændenes, LB og tilsvarende niche-/brancheselskaber.

Ligeledes kan man ud til kunder, der har de selskaber som rygtes at være notorisk dyre, men hvor de har det til en overraskende lav pris.

Generelt er det svært at finde et mønster på hvad folk betaler, ud fra hvilket selskab de har. Muligvis har de enkelte selskaber ændret vilkår eller beregningsmetode undervejs, hvem ved. Nogle selskaber kører også med (til tider forholdsvis store) rabatter som den enkelte assurandør kan tildele, hvilket naturligvis også kan spille ind.

• #30   5. feb 2013 1-2 gange om året + ved vært bil skift.
    skifter til ETU da det bliver 1800billiger og 500kr dyre i selvrisiko. gå fra 4800 til 3000 så vi er næsten der nede hvor der er råd til at begynde at studere og ikke havde super mange vagter diverse steder for at få det til at løbe rundt. mangler dog en billiger bil overvejer kraftigt at skifte til en 406 2.0 HDI´er

Kommentér på:
Stor besparelse ved forsikrings skift.

Annonce