KØB ikke dette.... {{forumTopicSubject}}
http://mrperfect.dk/vag-specifikke/18-obdii-vag-diagnose-og-fejlkodelaeser-123.html
Jeg købte en, og man kan ikke læse fejl med den med mindre man køber den fulde version af softwaren til 99$ på ross-tech.c o m
Jeg gjorde forhandleren opmærksom på at de vildlede deres kunder i forhold til at man troede at den var plug and play og intet andet skulle købes...
-----------------------------------------------------------------
email dialog
From: Kenneth Larsen [mailto:kededk@yahoo.dk]
Sent: 21. april 2012 12:04
To: Kundeservice
Subject: [MrPerfect.dk] Meddelelse fra kontaktformular
Besked fra din shop MrPerfect.dk
E-mail-adresse: kededk@yahoo.dk
Ordre id: 4826
Vareid: 18
Besked: Jeres salg af overnævnte vare, mener jeg er i strid med købeloven.
Man for en klar fornemmelse af at man køber et produkt man kan sætte til sin bil og derefter udlæse evt. fejl/diagnose på bilen.
Hvilket man også kan, hvis man betlaler 99$ til firmaet Ross-Tech for deres fulde version af softwaren.
Hvilket gør at jeg ingen nytte har ud af den vare jeg har købt hos jer.
SVAR
Hej Kenneth.
Som vi skriver i produktbeskrivelsen kan man hente en gratis shareware version af VCDS Lite.
Det vi leverer er hardwaren – til en meget lav pris.
Vi er på ingen måde ude på at snyde folk.
Vi vil af samme grund nu gøre det endnu tydeligere at der ikke medfølger software til de 199 kr.
Bare send den retur til:
Mr Perfect
v/BD Trading
Vestersig 90
6052 Viuf
Sammen med en kopi af fakturaen og kort beskrivelse af at du ønsker pengene retur.
Så refunderer vi beløbet til dit betalingskort.
Med Venlig Hilsen
MrPerfect.dk
Brian Dam
From: Kenneth Larsen [mailto:kededk@yahoo.dk]
Sent: 21. april 2012 12:04
To: Kundeservice
Subject: [MrPerfect.dk] Meddelelse fra kontaktformular
Besked fra din shop MrPerfect.dk
E-mail-adresse: kededk@yahoo.dk
Ordre id: 4826
Vareid: 18
Besked: Jeres salg af overnævnte vare, mener jeg er i strid med købeloven.
Man for en klar fornemmelse af at man køber et produkt man kan sætte til sin bil og derefter udlæse evt. fejl/diagnose på bilen.
Hvilket man også kan, hvis man betlaler 99$ til firmaet Ross-Tech for deres fulde version af softwaren.
Hvilket gør at jeg ingen nytte har ud af den vare jeg har købt hos jer.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Du kan nu godt download gratisprogrammer og få denne til at virke på den tester...
Måske du skulle have sendt dem en mail inden du købte testeren for at få bekræftet om den kunne køre lige netop på din bil, og selvfølgelig også softwharen....
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.093
Det er vel logik at man ikke får dette produkt for 199kr?
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 137 Svar: 1.368
at du har misforstået det ?
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 880
aug 2008
Hvad fanden er det lige for en sammenligning at komme med...
Nic_tec knepper jo også folk i r.....
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 607
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 5.253
sep 2003
Følger: 23 Følgere: 24 Biler: 10 Emner: 152 Svar: 753
sep 2003
det blev først tilføjet efter jeg havde sendt en klage til dem.. som han også skriver i sit svar til mig
så inden da stod der kun:
Passer til VW, Audi, Seat, Skoda.
Giver mulighed for at udlæse fejlkoder, se aktuelle værdier m.v.
Kan benyttes med VAG-COM 409.1 software.
Protokoller: ISO9141-2 or ISO14230-4 (KWP2000).
Kan ikke benyttes til nyere VW, Audi, Seat, Skoda (efter 2006) med CAN-OBD.
Tilsluttes til PC/bærbar via USB.
Leveres med Dansk guide til installation.
Kompatibel med VCDS-Lite software, shareware version kan gratis hentes på deres hjemmeside.
Kabletlængde: 1,2m.
jan 2004
aug 2008
Sender PM
aug 2008
Tvivler nu på at man forventer andet end at kunne læse og slette fejlkoder ud til den pris...
Den du linker til kan jo en del mere end det, men er jo stadig heller ikke en original teter, men en licensbetingen kopi....
(Da de jo skriver at den kan det samme som den ORIGINALE )
jan 2004
Nu er det jo de færreste private der køber en komplet maskine fra vw til hjemmebrug. Men når man køber ved Netech får man et kabel og software som kan stort set det samme og man kan opdatere og få support og mange værksteder bruger ham til at levere kabel og licens for at få support og fordi man ved det virker så. Jeg har selv købt mit der og er godt tilfreds. Jeg har ingen betænkninger ved at smide pcen på andres biler fordi jeg ved det virker. har haft besøg af et par stykker som har roddet med kopi kabler som er endt i sikringerne er sprunget og biler som ikke har haft lys bag efter. Men er jo op til folk selv hvad de vægler. jeg har købt et rigtigt VCDS med licens og tager lidt små penge for at hjælpe andre fordi jeg ved at den tester jeg bruger virker og ikke laver skade på bilerne.
aug 2008
Der er jo heller ikke meget formål i at man som privat amatør tror man bare kan gå ind og rode i bilens opsætning og det er der sammenhængen falder fra hinanden....
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 213
sep 2003
Jeg har en abs fejl på min passat, og når jeg søger bilen igennem for fejl med vdcs lite siger den at jeg skal registrere mig før jeg kan se yderligere informationer, hvilket så koster 99$.
Hvis jeg f.eks søger på airbag som ikke har fejl, søger den fint igennem og siger at der ingen fejl er...
KØB ikke dette....