Useriøs sælger på bg!! {{forumTopicSubject}}
Godmorgen bg
Sys lige jeg ville dele det her med jer
Jeg har gennem en uges tid skrevet på en bil herinde
Og sms med sælger af på pågældende bil
Vi blev enige om en pris og jeg skrev at jeg ku hente den samme dag,men så SMS han ikke tilbage .
Igår skrev jeg så til ham "vil du sælge din bil eller skal jeg lede efter en anden"
Han svare ja og ringer til mig med det samme og spørger om vi ikke kunne mødes på en tank i nærheden af hvor vi begge bor
Og det skulle være om en time ca
Jeg siger jov og mig og konen ræser derud ogafventer
Da jeg har siddet og gloet i halvanden time uden stallede hverken besvare opkald SMS ,kører jeg forgæves hjem
Også er det jeg tænker ! Hvad fanden forgår der
Han ringer og ber om at mødes da han vil sælge sin bil
Men hvorfor dukker han så ikke op eller ringer ???
Så der spildte jeg min tid endnu en gang :-)))
Nå
Men ha en fantastisk weekend bg
Måtte li ud med det
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
sep 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 259
Sys bare det er sælgers interrese der halter her
Håber han brænder inde med sin bil :-))
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
At folk ikke reskekterer en nej til bytte, prutter om prisen før de har set varen og generalt ikke holder aftaler pisser mig sindsygt meget af.
Så er der også mange der ikke lige tager sig tid til at læse annoncen, eller tråden til/med spørgsmål og svar fra køber/sælger, det er fandme også useriøst, ofte står folks "dumme" spørgsmål besvaret der....
KÆMPE SUK, og god weekend til jer seriøse mennesker derude
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.248
nogen der gider og oversætte til nogenlunde dansk?
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.477
Er godt og grundig træt af at modtage sms fra folk der vil købe fælge og så spørger passer de på en pug
Når det er fælge i 4x100 for satan nu må folk da snart lige lære at undersøge hva hulmål deres bil bruger
Skulle lige ud med det har nu haft besøg af ret mange der køre 4x108 og sms det skal vi ikke begynde at tælle
Tak
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 636
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Men ja folk er useriøse og det er ikke kun herinde.....
Det er om om folk er bange for personlig kontakt og heller vil skrive i tråde og sms´e itedet for at møde op og e det man køber, og hvis sælger ikke er intereeret i det, jeg så må de hænge på deres lort, og finde en anden køber..
Om man er privat sælger eller ej, så må man da servicere folk og give de oplysninger de nu gerne vil have, for køberen er jo en kunde.....
Bare dem der ikke sætter et telefon nummer på deres annonce og ikke udfylder alle data på dere bil, fælge, radio osv. osv. gider jeg ikke selv at handle med....
Det er da det mindste de kan gøre for at sælge deres ting....
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
nov 2007
Følger: 55 Følgere: 57 Biler: 10 Emner: 135 Svar: 971
mar 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 1.064
Dem der spørger om det passer på deres bil er svaret altid: Med den rette tilpasning JA.
Der er alt for mange useriøse, så måske er det ikke dumt at nogle undlader muligheden for at skrive kommentarer i annoncer. Men så igen, det er jo nemt lige at smide et hurtigt spørgsmål. Dem der rent faktisk vil købe skal sgu nok kontakte en.
jan 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 119 Svar: 1.913
1. Man RINGER til folk og tager en snak om den vare man er interesseret i
2. Man aftaler at mødes
3. Man køber eller tager hjem uden.
Hvor svært kan det være..
Det må være den dér "jeg gemmer mig bag min pc/sms" kultur der har taget overhånd. Det er pludseligt blevet helt normalt at skrive sms til folk (f.eks mig) midt om natten med latterlige underbud.
Jeg har dog oplevet en del gode handler her på BG, så helt slemt er det ikke. Jeg syntes dog især det er de helt unge der er lidt dårlige til at ringe.
Personligt tager jeg det ikke så tungt mere, i min verden er den rette køber ham der laver en holdbar aftale og i øvrigt står med pengene i hånden
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 6 Svar: 88
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.636
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.203
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 40 Svar: 169
jul 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 174
Havde nogle helt nye 20" fælge til salg til 8500 kr
Kørt en uge og kostede 14000 kr ved forhandleren
Så kommer der bud på 4000 5000 kr droppede at sælge dem og satte dem på konens Passat
Useriøs sælger på bg!!