{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Råd søges vedr passat 2.5 TDI {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal snarest ned og kigge på denne bil.:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/passat/25-tdi-150-trendline-variant/963779

Men jeg aner intet som helst om drivlinien på denne bil, mener bestemt at have hørt på et tidspunkt om at de er enormt følsomme disse motorer, og endvidere at gearkassen har svært ved at holde ....

Nogen som har en smule råd for hvad jeg skal være opmærksom på ved den her bilmode smiley

Mvh

Dan P.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd søges vedr passat 2.5 TDI
  • #1   31. maj 2012 Tror ikke der er så meget at frygte på den der, og kommer der noget, så det jo godt den er købt ved forhandler smiley

• #2   31. maj 2012 Topstykker og automatgearkasse er problem områder....

Ellers ik noget..

• #3   31. maj 2012 Har set flere der har kørt 400.000 +

Altid noget tandremmen er skiftet..det kan hurtigt blive dyrt på sådan en smiley

ellers har jeg ikke set nogle problemer med dem smiley

Den er sløv, men den har et fedt træk smiley

• #4   31. maj 2012 Det lyder godt, har også mest brug for moment, og så ikke mindst den dejlige lyd smiley

• #5   2. jun 2012 og så fik jeg lige at vide at man SKAL undersøge om den har fået skiftet knaster, men hvordan i alverden kan jeg se det, medmindre selvfølgelig det står i servicebogen.......

Hvordan kan jeg se på motoren hvilken motortype det er ??

Er det forresten samme motor der ligger i audi a4/a6 ??

• #6   3. jun 2012 Så fik vi set og ikke mindst prøvet bilen.....

Den kører SUVERÆNT, og jeg bliver sgu en smule fugtig i sloggi´en af den lyd....

Men men men efter et tjek på stelnummeret viser det sig at den ifølge synsrapporterne kun har kørt ca 7.000 km siden et syn i 2007, vel at mærke imens den har været indregistreret, så vi kørte hjem igen, turde ikke lige slå til, for det lyder da en kende mystisk......

Kommentér på:
Råd søges vedr passat 2.5 TDI

Annonce