{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye afgifter..... Igen !
  • #1   23. nov 2012 nu må de styre sig !!!
    hvis de vil have at vi skal køre i elbiler, som alligevel ikke virker optimalt i dk og ikke kan køre lange distangser... så tager jeg sku cyklen, som sikkert snart også skal betales vægt afgift på

• #2   23. nov 2012 Det er altså et skridt i den rigtige retning efter min mening.

• #3   23. nov 2012 Eller så må man købe en sød lille Lupo hvis man ikke har råd

• #4   23. nov 2012 De sagde i tv-avisen at de vil gøre elbiler billigere. Hvordan? Der er jo ingen afgift på elbiler i dag.

Men helt fint hvis afgiften kommer ned på sådanne biler som en Opel ampera osv. smiley

• #5   23. nov 2012 det er jo efterhånden helt galt. overvejer virkelig om det er det her land jeg vil bo i. kan jo ikk passe at for hver uge der går skal vi betale mere og mere til staten, vi er fandme da i forvejen nogen af dem der betaler mest i skat i hele verden.
    plus vi nok også er et af de dyrreste steder at købe biler..
    den er jo efterhånden helt gal !
    man burde sku efterhånden stille sig mod regeringen, men det er der jo desværre ingen dansker der har nosser nok til. der kunne vi sku lære noget af mellemøsten !

• #6   23. nov 2012 Thomas J
    Nu er det jo desværre ikke alle der har råd, til en lidt nyere bil som kører længere på litteren... det er sku ikke tit man ser en bil til under 15000 der kører mere end 15 på literen smiley

• #7   23. nov 2012 hvordan kan i sidde og sige man bare må købe en lupo hvis man ikk har råd ? ??
    det har da noget at gøre med at vi som det eneste land i verden betaler så meget i forvejen for vores biler..

det kan sku da ikk passe de skal blive ved med at trække penge ud af os.

• #9   23. nov 2012 Fandme pinligt og være dansker efterhånden

• #10   23. nov 2012 ja det er pinligt fordi vi ikk tør råb op om hvor utilfreds vi er med det !

• #11   23. nov 2012 Emil l
    Jeg er klar, hva skal vi gøre

• #12   23. nov 2012 for det først skal vi have resten af dansker med på den og så stromer vi sku borgen inden i kbh smiley

men altså man skulle jo lave en demo, som alle dem fra ungdoms huset gjorde, det er åbenbart det eneste der virker her i dk. for de fik da et hus igen, så hvis vi brænder nok biler af kan vi da være heldige at de sætter nogen af de afgifter ned

• #13   23. nov 2012 istede for at klage så gå imod jeg går med dem der har nosser til det smiley

• #14   23. nov 2012 Her er så lige endnu et skattestigning til husejere'

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1870160.ece

• #15   23. nov 2012 Danmark Gør Folket Fattige...... Lad os Rejse ud af landet hvis i ikke har nosserne nok til at redde DK !

• #16   23. nov 2012 i siger bare til jeg er klar og jeg kan godt få 30-50 folk med på den det er helt sikkert !!!

• #17   23. nov 2012 Well det kræver jo bare at finde en person, der har lyst til at starte sådan noget op... man kunne jo evt. starte en gruppe på facebook eller lign ?

• Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 320
    #18   23. nov 2012 Ikke for noget vel? Ja staten gør det billigere at køre grønt - hvis din bil ikke kører grønt, så køb en grønnere bil - hvis du ikke vil det - så hold dog din kæft og stop med flæb...

• #19   23. nov 2012 martin V
    det ville være en god ide ja smiley

• #20   23. nov 2012 så skal man lave en rigtig god og gennemtænkt side på facebook,ikke bare sådan noget pjat noget

• #21   23. nov 2012 jep. skal være en der har en smule styr på at skrive sådan noget rigtig.

• #22   23. nov 2012 jeg kommer aldrig til at eje sådan en lille øko taber bil der ikke kan trække et sæt 175/65/15 vinterdæk rundt på en våd vej. det kommer bare ikke til at ske.

jeg er frisk på en demo foran christians borg. nu har jeg simpelthen fået nok. hvis man ikke har købt en spark der i øvrigt ruster væk i løbet af 10 år og derfor forurener meget mere når den skal skrottes så skal man straffes....

• #23   23. nov 2012 jamen jeg syntes der er en der er god til at formulere sig skulle sidde sig ned og enten starte en side her inde eller på facen og så må vi jo ta over foran christians borg og lave en demo.

• #24   23. nov 2012 kender vi nogle der kunne være interessante at spørge

• #26   23. nov 2012 morten H: det kan da godt være de gør det billigere at køre grønt, og vi "bare" skal købe en grønere bil, det er ikke alle der lige har så mange penge at man kan gå ud og købe sådan en grøn bil.
    og hvis det er den rigtige bil, kunne jeg da godt finde på at købe en sådan en grøn bil.

• #27   23. nov 2012 Og mig som muligvis snart får en 200SX med små 300hk.... LORT. Rød regering burde smides i havnen

• #28   23. nov 2012 Jeg har min gamle spand som interrese. hvis jeg kan få en ny grøn bil til små penge som jeg tøt at smide min familie ind kunne jeg godt finde på at købe sådan en...
    Men beholder nu stadig min interrese..

• #29   23. nov 2012 problemet i den røde regering er at det bliver ikke billigere at køre grønt men dyrere at køre "rødt" (er rød det modsatte af grøn? hehe) ligesom med fedt af giften blev det ikke billigere at købe sundt men dyrere at købe usundt. hvis nu de gjorde det omvendt ville det jo have en meget bedre effekt. 180% på "røde biler" og 70% på grønne biler. så kan alle være med

• #30   23. nov 2012 Jamen er der ingen her der er friske på at oprette sådan en gruppe, skal med glæde hjælpe til hvis der er behov... men må indrømme har ikke lige super meget tid, har tre jobs for at kunne beholde min bil, som jeg allerede sys er dyr nok

• #31   23. nov 2012 Superfjams, du har nemlig helt fat i det rigtige der.

Syndes det fint at det skal være dyre ikke at være med til at redde miljøet, også derfor det er et rigtig godt forslag der er kommet op med at gøre de grønne biler billigere, jeg syndes da også selv det er irriterende at skulle betale mere og mere for at have det sjovt, men vi må nu engang bare stå sammen ved det fælles ansvar der er for at redde miljøet, vi har max 6 år til at få gennemtrumfet en global aftale, og nej det er ingen tid, jeg er stolt over at være dansker, netop fordi vi faktisk har en regering der går forrest med at få CO2 tallet ned, bevares de fejler da også på en helt del punkter, men kig på det større billede, ingen succes uden fejl, OG NEJ ER IKKE SOCIALDEMOKRAT, har altid stemt Venstre og vil jeg altid gøre

• #32   23. nov 2012
    Martin V

Det får man ikke en dyt ud af, vi må vente til soen kalder til valg også er det bye bye

• #33   23. nov 2012 PowerHønen

Så du mener at det er de danske borgere der skal bære de tungeste byrder med miljøet ?. Vi er et møg lille land, der ville ingengang være en forskel hvis vi alle kørte i hummer's det er du bare hjernevasket til at tro. Steder som Usa og Dubai må jo tænke wtf smiley

• #34   23. nov 2012 Helle Thorning har jo ikke det der ligner hjerne!!!!!!!

• #35   23. nov 2012 Ja jeg ved da at i UAE har benzin prisen lige rundet de 3 kroner literen ... SKANDALE SIGER JEG JER ... SKANDALE !!!!!!!!!

• #36   23. nov 2012 Power> jeg er heller ikke socialpsykokat, dog kan jeg godt se din pointe...omvendt tror jeg bare der sker NADA så længe Kina og USA kan sige "fuck jer, vi gider ikke gøre noget for klimaet"....

Jeg forstår bare ikke hvorfor der altid skal puttes afgifter på alting...det er den eneste løsning den nuværende regering kan komme på, som svar på en hvilken som helst problematik....afgifter og skatter...

• #37   23. nov 2012 Syntes da også helt klart, at det er fedt at Danmark er så gode til det grønne, men måske vi godt kunne tage en slapper, bare til de andre lande kommer op på niveau med vores... kan ikke se hvorfor vi skal bruge så meget tid på at lægge i toppen...

Og Philip s
    det er jo netop den indstilling der ødelægger det hele... man bliver sku da nød til at kæmpe for det her... vi kan jo ikke bare vente på der bliver valg, og håbe at resten af befolkningen er enige med os andre ?... man bliver jo nød til at gøre sig bemærket, så regeringen måske kan få øjne op for hvor mange mennesker, der måske ikke lige har råd til at en grøn bil ( eller af andre grunde bedere kan li en "rød" bil )

• #38   23. nov 2012 ja vi er et lille land på 5.000.000 mennesker..

hvorfor hunden skal vi være forgangs land for hele verden..

Det er jo dumt..

• #39   23. nov 2012 Jeg er satme også klar på og storme borgen!! DK er sq ved og være godt rådden efterhånden!!

• #41   23. nov 2012 Martin V

Meningsmålingerne syntes jeg taler klart for sig selv.

• #42   23. nov 2012 håber der er en der vil oprette en gruppe så vi kan få en demo op og stå !

• #43   23. nov 2012 Philip s
    Kan du ikke forklare mig din logik ? her kommer mit gæt
    hmm jeg kunne godt tænke mig at tingene bliver lavet om, kunne være jeg skulle gøre noget ved det... Nej fuck it sidder udemærket på min flade røv, så satser vi på det bliver lavet om automatisk ?

• #44   23. nov 2012 Jeg vil sku gerne oprette en facebook gruppe.

Men ved sku hvad jeg lige skal skrive i den...

Så smid en PB til mig med hvad gruppen skal hedde og hvad gruppen formål er.. så udvælger jeg den bedste og laver en gruppe med det..

• #45   23. nov 2012 Martin V

Overhovedet ikke, jeg diskutere en masse politik. Men det er da ultra naivt og tro at hvis vi kunne få samlet 500 mand at borgen ville makke ret ?

• #46   23. nov 2012 Du tænker også for småt ;P

• #47   23. nov 2012 Bare et eksempel ^^. Men vi er sikkert enige politisk, det er bare formuleringen som kan faile

• #48   23. nov 2012 Tror vi er helt enige, tror bare jeg er kommet til det punkt hvor jeg er træt af der ikke sker en skid... er træt af at høre på folk klage (inklusiv mig selv) uden nogen i det mindste prøver... smiley

• #49   23. nov 2012 Igen et tiltag der favoriserer den eller dem der ingen finansielle problemer har.
    Tag den enlige moder med to børn og en gammel Opel Astra Stc. Hun bliver straffet for ikke at have penge til at have en ny til nyere bil.
    Så tænker man jo sikkert straks, hun kan da bare tage i banken og låne til en ny, det er der jo ikke alle der kan.

• #50   23. nov 2012 jamen vi starter sku bare et parti.

Et parti der går ind for et afgift fri danmark.
    hvor alle har plads til at være den de er. rig som fattig.
    En fair betaling til en et offendelig system, hvor vi føler vi for noget for pengene..
    God og fair udlændnings poletik der tilgode ser landes økonomi og holdninger.

• #51   23. nov 2012 lav en facebook gruppe også set et datum og en tid hvor alle biler i DK skal standse og stå stille i 5min lige meget hvor i landet de er. kan man bare få 10000 biler til at stande i 5min så bliver helle landet opmærksam på det.
    Nu arbejder jeg for staten, me jeg er sku ikke bange for at gøre lidt modstand når de bliver ved med at ødelæge det for os!

PS jeg har lavet det smiley
    https://www.facebook.com/groups/449342818434485/

• #52   23. nov 2012 Det syntes jeg fandme er i orden at de laver dem om. De nuværende er jo TOTALT hul i hovedet. Som det er lige nu betaler man jo dobbelt så meget i vægtafgift hvis man kører i en Diesel bil der kører dobb så langt på literen som en benziner og dermed forurener VÆSENTLIGT mindre.

Jeg HÅBER at de gør det sådan at man får målt bilen til syn og man der bliver sat til at betale XXXX i vægtafgift. Hvis det bliver sådan vil der pludselig være en MEGET kontant og god bonus ved at få økochippet bilen, eller eftermontere katalysatorer og partikefiltre.

• #54   23. nov 2012 Som om en facebook gruppe gør nogen forskel.

• #55   23. nov 2012 Henric S

Det skal jo ikke kun henvende sig til bilafgifter,det er også bare alle de høje afgifter der bliver opkrævet

• #56   23. nov 2012 HansZafiraOPCHald
    Som om at sidde og klage på bilgalleri gør nogen forskel ?
    Et eller andet skal man starte, og når man tænker på hvor mange danskere der bruger facebook, er det måske et udemærket sted at få fat i danmark på ?

• #57   23. nov 2012 Hmm lyder sku rart Kenny A
    Tjek lige det link Kenny har postet, det var sku da rart
    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/11/23/091349.htm

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #58   23. nov 2012 Men alle de skattestigninger får vi vel også snart betalt tandlægebesøget. Helt ærligt, hvad skal de punge os for den måde hele tiden? Glader mig til næste valgskifte. Danmark har da aldrig været så til grin som nu.

• #59   23. nov 2012 Sku' man ikke baaare.. Flyt? Det koster nok i sidste ende det samme som afgifterne gør.. Men, når året så er omme, så er det sparet pga. afgifterne i det land man nu vælger at flytte til, er væsenlig lavere.. THIS IS STUPID!

• #60   23. nov 2012 Andersen.
    Jov det burde man, og er da også helt klart til seriøst overvejelse, når man engang er færdigudlært... desværre 2½ igen...

• #61   23. nov 2012 2½ år.. Det ikke slemt!
    - Men ja.. Det kraftige overvejelser!

• #62   23. nov 2012 http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/11/23/091349.htm

Det passer ikke, det er bare rygter....

• #63   23. nov 2012 Problemet med den slags "omlægninger" som der tales om er, at alle ændringer i registreringsafgiften skal være så godt som udgiftsneutral for staten.. eller på dansk, staten får enorme summer penge ind fra registreringsafgiften, som der indgår i det danske statsbudget.
    Staten har ikke råd til at miste særlig meget på den konto, så HVIS økospande skal blive billigere, så skal det staten taber i afgift tjenes ind andet steds.. så i det samlede regnestykke kommer gennemsnitsdanskeren til at spare 0,00 kr..

• #64   23. nov 2012 Er Danmark et lille land ? Ja, det er vi, og vi er ingenting i forhold til lande som Kina og USA, og lige præcis de 2 lande er det største problem, og det er vitalt at de 2 lande ser at komme mere på banen, men vi kommer ikke udenom at ALLE lande står med et samlet ansvar, dette inkludere altså nu engang også borgerne, så nej mener ikke at vi som almene borgere står med ansvaret selv, men mener vi skal støtte op omkring de muligheder vi nu engang får tilbudt.
    Det igen derfor jeg skriver at vi står med et samlet ansvar, alle sammen, men det kræver godt nok at regeringerne gør det attraktivt at støtte op om det, og mener at et forslag som at nedsætte eller helt fjerne afgifter på de virkelig grønne biler, er et godt skridt på vejen, men nej jeg tror nu heller ikke på vi kommer til at se nedsatte afgifter, men håber da bestemt på det, da jeg uden tvivl ville overveje meget at købe en grøn bil til hverdagsbrug og så bruge min sommerbil, netop som sommerbil,

• #65   23. nov 2012 Danmark er nu engang i forgangsland for alle de andre lande, især i EU, og nogen skal jo stå i spidsen for det, men vi må desværre nok indse at 2020 planen ikke kommer til at holde så længe at Kina og USA er så fikserede på økonomien, self er dette et kritisk punkt for USA, men Kina forstår jeg slet ikke at de ikke gør mere for miljøet, de mener åbenbart at nu hvor de er begyndt at tænke i vindstrømsenergi så er problemet løst

• #67   23. nov 2012 Hvis registreringsafgiften på noget som helst tidspunkt bliver hævet ud over de 180% på personbiler - uanset hvor meget de sviner! - så sætter jeg gladeligt en dag af til en demonstration foran "Borgen" - nu må de kræftedderme stoppe med det hippie-trip!! Vi bilglade mennesker har fandme allerede lagt penge nok i statskassen! Nu må det være på tide at lade det gå ud over nogle andre. Der er allerede rigeligt med grund til at købe en "grøn bil" hvis man sænker afgiften lidt på de biler. Det er fandme ikke fair at os der ser det som en af livets glæder at køre i en fed bil skal have frarøvet den mulighed i form af afgifter! - men de skyder jo egentlig sig selv i foden! - Vi skal da nok finde noget sjovt at køre i - det bliver bare det ældre og bruger endnu mere benzin..
    - Og til jer der ikke fatter en bjælde, og kommer med kommentarer som "tag en tudekiks" eller hvad fanden i finder på - hvad helvede laver i på den her side??? Hvis i ikke kan se det urimelige i at vi skal betale så meget mere for biler her i landet end andre steder, så kan det sgu da kun være fordi i ikke har interesse for biler.. For hver gang man vælger at gøre det dyrere at købe en luksusbil, kan man være sikker på at der bliver gjort mere for at holde liv i de gamle benzinslugere! Alternativt må man jo gøre alvor af tanken og rykke syd for grænsen HVOR LIGNENDE AFGIFTSREGLER ALDRIG VILLE KUNNE FÅ GANG PÅ JORDEN!! Hvad fanden gik der galt den gang regeringen vedtog at lægge 180% afgift på biler, og hvorfor blev det ikke stoppet??

JEG BLI'R SINDSYG!!!

Tak for ordet.. smiley

• #68   23. nov 2012 problemet er sku ikke afgifterne på bilerne...

grøn ejerafgift reducerer i forvejen folks hang til tørstige biler... det jeg så er nervøs for er brændstofpriserne... når 70% af de solgte biler lige nu er de helt små og økonomiske, det tal stiger altså hvis de bliver billigere.. = staten får mindre ind i afgifter på de biler der bliver solgt i forvejen, og det skal der kompenseres for, ERGO brændstof priserne vil stige voldsomt... bare vent og se!!

og til sidst..

LORTELAND!!!

• #69   23. nov 2012 Ja okay, men hvis man i det mindste kan købe den bil man drømmer om, så kan man da prøve at begrænse hvor mange km man kører, eller ha en øko-spand til de lange ture..

• #71   24. nov 2012 Det er sku heller ikke kun bilafgifterne den er gal med, siden at den globale finanskrise har gjort folk fattigere og fattigere de sidste år, har regeringen, butikkerne og bankerne takket os ved at sætte priserne op på alt.
    Lønningerne stiger jo nærmest ikke, og det er jo selvfølgeligt klart at nogle skal betale for finanskrisen, men hvorfor skal staten ikke være med til at betale, i stedet for at skovle penge ind fra folk der i forvejen er ramt af krisen.
    Jeg ser sku kun politikerne som nogle gribbe der bare skal have skovlet så mange penge i statskassen som muligt, uden at have nogen form for samvittighed, over hvor hårdt det går ud over folk der i forvejen har mindre og mindre penge til sig selv.
    Næsten hver dag ser man en ny prisstigning som de har fået strikket sammen så det lyder godt i de flestes ører, der kan bla. nævnes fedtafgiften , sukkerafgiften og hævede bødetakster, hvor mange vil mene at det er sku en god ide da alle har sine fordele, MEN FAT DET NU, DET ER KUN FOR AT FÅ PENGE I STATSKASSEN!!!

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 60
    #73   24. nov 2012 Det kan godt være at nogen mener vi skal være et grønt land(inkl. vores regering) og at en bil jo bare er et transport køretøj til at komme fra a til b. Det er også helt fint, folk har ret til og have deres mening og hvis de har lyst til og køre langt på literen så lad dem da.

Men lige så vel har folk også ret til og mene at et køretøj ikke bare er et transport køretøj, at det er noget man bliver glad for at tage en tur i bare for sjov, det er jo også noget folk har 100% ret til og mene og gøre.

Regering forbyder ikke folk og køre i store benzinsluger, men de straffe folk som gør, hvilket jeg synes er dybt uretfærdigt.

En af de ting vi kan være stolte af som dansker er vores frihed, derved også friheden til og køre en bil der forurener, om regeringen kan lide det eller ej.

Om så 70% af danskerne ville køre økonomiske biler så er der stadig 30% som ikke vil og som har deres ret til ikke at gøre det.

En til jeg virkelig står inde for er at lade folk vælge, om det er om man skal købe en miljø venlig bil eller ej, eller om man skal begynde og ryge eller ej, så er det et valg folk har deres ret til selv og træffe.

• #75   25. nov 2012 Som jeg skrev før er det ikke kun bilejere det går ud over, her er lidt læsning hvor man kan læse om skatte og afgiftsstigninger på 21 mia kr i årende 2011-2013, det er et sindsygt dårligt tidspunkt med så store stigninger på skatter og afgifter når feks fødevarer er steget med adskillige procent over de sidste år, og i en periode hvor mange folk i forevejen ikke har mange penge i lommen.

http://www.cepos.dk/publikationer/analyser-notater/analysesingle/artikel/skatter-og-afgifter-stiger-med-21-mia-kr-i-aarene-2011-2013-en-dobbelt-pinsepakke/

• #76   25. nov 2012 Håber fandme folk er blevet klogere og at de fleste stemmer blåt næste gang..

• #77   25. nov 2012 blå giver jo bare skatte lettelser til de rige og og andre fattigrøve kommer til at betale mere... alle dem ting rød blok indføre fjerne blå blok jo ikke...

• #78   25. nov 2012 Jeg syntes bestemt heller ikke man skal stemme på venstre, de vil da bare gnide sig i hænderne over alle skatte og afgiftsændringerne, og derefter gøre endnu mere forskel på rig og fattig, da de jo mener at det er de rige der skal føre landet videre.

• #79   25. nov 2012 Tror egentlig bare de går ind for at man skal gøre sig fortjent til sin velstand - i stedet for bare at nasse på systemet - det har der sgu været rigeligt med eksempler på.. I min verden gi'r det udmærket mening at dem der arbejder mere, har råd til mere.. De har jo også lidt afsavn for at drive en forretning..

• #80   25. nov 2012 De vil jo bla have at hvis du bor sammen med din kæreste uden at være gift, i begge to har arbejde, men du så bliver fyret og ikke har sparet nok timer sammen til dagpenge, så skal i begge to leve af din kærestes løn.

Bare et eksempel på at hvis du stemmer på venstre og pludseligt er i den ende af samfundet der har mistet arbejde, mistet din arbejdsevne med feks sygdom, eller på anden måde ikke kan tjene dine egne penge, så skal du trampes på til du ligger helt stille.

• #81   28. dec 2012 Problemet er at vi dansker er for dumme, vi finder os i alt...

Der er kun et at gøre sig op og job sort.

• #82   7. jan 2013 godt man er så gammel, at man har prøvet at leve i en tid hvor der ikke var regler for alt, har smagt en smule på friheden i det gode gamle DANMARK, , er heldigvis blevet så gammel, at jeg snart ska dø, he he .. inden man blir slået ihjel af told & skat, og dumme udulige politikker.. hygge aften , til alle.. mvh hc

• #83   10. jan 2013 Manta driver, en facebook gruppe, er som at pisse i modvind. Det hjælper ikke en skid. I må danne et parti. Det er sjovt som alle mener at det hele er socialdemokraternes skyld. Nu skal i lige huske den borgerlige regering har været på magten i 10 år, og Helle prøver vel at rette op på nogle ting, som lille lars har ødelagt. Problemet er bare, at de sidder alle sammen i en rundkreds, med ryggen til hinanden, og armene over kors, og siger: jeg gider ikke lege med dig. Ligesom i børnehaven. Så der er ikke nogen af de fjolser der kan blive enige. Hele lortet skulle skiftes ud.

Looney.t Ja jacob haugaard og Mogens Glistrup. De eneste der nogensinde har stået frem og sagt HVAD DE MENER. Ikke hvad de tror vi gerne vil høre..

• #84   26. mar 2013 Martin V; hvad er det for en bil siden du skal have 3 Jobs? :). Om jeg må være idiot og spørge :).

• #85   26. mar 2013 Lars holdte flere løfter end Helle Thorning Shit hun gør :). Hvis jeg bar' statsminisle.. Så var der gratis øl, fjams og hornmusik, og afgifterne røg i bund :).
    Peace! GOD PÅSKE smiley

• #86   31. mar 2013 Hvis jeg skulle lave en demonstration iforhold til noget der påvirker infrastrukturen, som afgifter på biler jo på en måde gør..

Så havde jeg organiseret at man lammede motorveje og hovedveje i myldre tiden. Selfølgelig med plads til udrykningskøretøjer. Men.. Når buschaufføre ikke bliver behandlet ordentligt, så køre busserne ikke. Når lærene ikke bliver behandlet ordentligt, så der ingen undervisning.. Når trafikanter ikke bliver behandlet ordentligt, tja.. Så burde det vel være sådan, er det ikke er noget der køre? (: Men var os kun min teoretiske idé.. d:

Kommentér på:
Nye afgifter..... Igen !

Annonce