RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg har lige et spørgsmål?
  • #1   21. jan 2013 Så ring rundt til forsikringsselskaberne, det kan de nok fortælle dig...

• #2   21. jan 2013 Prøv og ring til dem ..? Det er nok vejen frem

• #3   21. jan 2013 Ring til et forsikringsselskab... Der er ikke en kæft herinde der kan besvare dit spørgsmål 100% til fulde.
    Hedder du mærsk til efternavn, så lyder det som en okay ide at få sig en Alfa. Hvis ikke, så prøv eventuelt at lede efter noget andet smiley

• #4   21. jan 2013 okay mange ta:-)
    har i nogen erfaring med alfa?
    jeg har hørt så mange sige de går hele tiden i stykker:-S?

• #6   21. jan 2013 okay men det er da ikke alle sammen?
    man kan vel bare bare være uheldig

• #7   21. jan 2013 Elproblemer hele bundet.. Mekanikeren bliver din bedste ven

• #9   21. jan 2013 nå okay?
    jeg syntes det er svært og finde ud af folk siger forskellige ting om alfa:-S?
    jeg syntes det er en fed bil og har en ven der ikke har nogen problemer med sin

• #10   21. jan 2013 Min lære er alfa mekaniker han siger 156'eren megete tit er i stykker og det er en bil man skal holde sig fra smiley

• #11   21. jan 2013 ja 2,0eren har jeg fået afvide jeg skal holde mig fra for den har fået mange tæsk som regl og 1,8eren har alfa lavet en fejl i motoren og 1,6eren er der ikke noget galt med.
    afil8ed skal jeg bare søge alfa 156

• #13   21. jan 2013 nåre okay tak
    nåre ja det ville jeg nok også men det er en af mine voksne venner.
    han har næsten kun haft alfa og har ikke haft nogen problemer.

• #14   21. jan 2013 Har 2 forskellige erfaringer med de Alfa 156 der, en af mine venner havde en 2.0 og den var BARE noget lort, men når den kørte, kørte den fantastisk...

En adnen kammerat havde en 1.6, den kørte sådan nogenlunde stabilt, i kde store udfald, men den rustede til gengæld, som ind i helvede...

• #15   21. jan 2013 nå okay det jeg ked af og høre for jeg syntes det er en fed og flot bil men den er jo dyr i reservedele.

• #16   21. jan 2013 Fiat?
    Honda?
    Toyota?

• #17   21. jan 2013 jeg ville endelig gerne ha en honda cr-x
    eller en Toyota corolla

• #18   21. jan 2013 jamen jeg ved det ikke:-)
    altså det skal være højst 25000Kr
    men jeg skal lige ha pengene først self jo men kigger bare lige nu

• #19   21. jan 2013 i orden
    mange tak:-)

• #20   21. jan 2013 eller en audi a4:-)
    men er den dyr i forsikring tror i det?

• #21   21. jan 2013 OMFG!!!

Hvordan kan du tro at folk kan fortælle dig hvor meget du skal betale i forsikring??
    Utroligt folk ikke snart lærer det!

• #22   21. jan 2013 okay tak:-)
    sorry man:-S

• #23   21. jan 2013 En alfa 156 kan være et dyrt bekendtskab specielt for en på 18år... Hvis du vil ha dig en skal du gå efter en fra årg 2000 og fremefter, før det havde de seriøse problemer med rust, dermed ikke sagt at der ikke findes rustfrie eksemplarer fra før 2000( kender selv en der har en) Motormæssigt, så er 2.0 mere "skrøbelig" i den forstand at man skal holde mere øje med den. En 1,6 er en fin motor til en 156´er... at en 156´er er dyr i reservedele er en gammel skrøne, de koster ik mere at lave en så mange andre biler.... tænk på der findes mange af dem på markedet og mange fabrikanter af dele og udstyr. Ang forsikring så skal du nok regne med den vil blive rimelig dyr når det er førstegangs billist....

• #24   21. jan 2013 ja det ved jeg med de der 2,0 har fået af vide

• #25   21. jan 2013 det var da en tåbelig overskrift.

• #26   21. jan 2013 Lige meget hvad du køber som førstegangsbil så bliver det som regel et dyrt bekendtskab, og så er det alligevel sjovere at smide sine penge og kærlighed efter noget der kører ordentligt.
    Alfaer er hverken dyrere eller billigere end gennemsnittet at skrue på, men du skal have øjnene (og en bilkyndig ven) med dig når du kigger på dem.
    Det er bedre at gå videre til den næste, end at købe en der er misligholdt især når udbuddet er stort nok.

Hvis du har en ven som selv har en så spørg ham om hans erfaringer, og om han vil med ud og kigge efter en til dig.

PS. Jeg kører selv alfa, og har ingen problemer med hverken rust eller motor.

• #27   21. jan 2013 tak for det Thomas:-)
    jamen det var det jeg sagde og du har ret men jeg ville bare gerne ha en fed bil:-)
    men self kan jeg købe en og lave lidt ved den smiley
    har jeg ret?:-)

• #28   21. jan 2013 Bare husk at en misligholdt alfa er lig med store udgifter, så du skal finde en med sund motor og uden rust.

Hvis det er din første bil vil du med garanti forelske dig i den første du prøver, så sørg for at have en ven med som kan tale dig fra at købe den.
    Tag også ud og prøv så mange du kan, du ved jo ikke hvordan de rigtigt skal køre før du har prøvet flere af dem.

• #29   21. jan 2013 okay mange tak:-)
    jeg har set på en opel vectra

• #30   21. jan 2013 Jeg ville købe et eller andet småt og uden alt for mange heste. Generelt set er de billigst i forsikring samt i drift.

En eller anden gammel Corsa, Polo, 106, Saxo osv. uden alt for stor en motor og i mekanisk fin stand, så bør du have en bil der er overkommelig at holde kørende som ny bilist. Så kan man altid skifte over i en Alfa, Vectra eller lignende, når man har et par års anciennitet og priserne er til at bide over.

• #31   22. jan 2013 ja det snakkede jeg med min onkel om som er mekaniker:-)
    så jeg kiggede på en toyota corolla eller en peugot 106 eller en 206

• #32   22. jan 2013 men tak:-)

• #33   22. jan 2013 Sad lige og fulgte med i dit indlæg, jeg arbejder i Alm. Brand forsikring, du er velkommen til at ringe på 6341 3922 eller sende en mail på abmamk@almbrand.dk, så skal jeg nok give dig nogle priser hvis det er. Skal self, nok finde en god pris smiley

• #34   22. jan 2013 det lyder godt mange tak:-)

Kommentér på:
jeg har lige et spørgsmål?

Annonce