{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.236 visninger | Oprettet:

L A
L A
Tilmeldt:
1. sep 2007
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102

Skade på bil ingen kontakt til modpart {{forumTopicSubject}}

Har fået en skade på min bil hvor modparten har skylden, fik reg nr på bilen, navn, og forsikringsselskabs navn og telefon nummer. Problemet er bare at der ikke svares når jeg ringer smiley hvad gør jeg...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade på bil ingen kontakt til modpart
  • #1   7. apr 2013 kommer vel an på hvem du ringer til, du skal bare kontakte modparts forsikring

  • #2   7. apr 2013 Han skal da ikke kontakte modparts forsikring. Kun sit ejet, så klare de resten.

  • #3   7. apr 2013 Hvis du ikke har kasko, så skal du bare anmelde skaden ved modpartens forsikringsselvskab, så kontakter de deres kunde og får hans/hendes version...

    (Sådan er det blevet da man ellers bare skulle vente indtil modparten fik taget sig sammen til at anmelde selv)


  • #4   7. apr 2013 Lad mig gætte du har ikke kasko på, så skal du bare kontakte modpartens forsikringsselvskab

  • L A
    L A Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102
    #5   7. apr 2013 Jeg har kasko på. Jeg aftalte med modparten at det skulle gå uden om forsikringen hvis det ikke blev for dyrt. Jeg har fundet en der kan lave det, kan bare ikke få fat i modparten for at høre om det skal gå gennem forsikringen eller ej.... Men det må det jo så gøre, jeg går ikke ud fra der er nogen der kan oplyse mig om modpartens adresse ud fra reg. nummer på bilen...

  • #6   7. apr 2013 så kontakt din egen forsikring. På den anden måde ender det med at du selv hænger på skaden.

  • #7   7. apr 2013 Modparten har skylden?

    En rigtig god ide er at lave en film lige efter udheldet er sket, så man både kan få sin egen bil filmet med den skader, og så også kan filme skaderne på modpartens bil smiley

    Nogle personer er bare så dumme, og kan de slippe så gør de det helt sikkert.
    Vidner er også en god ting at have smiley


  • #8   7. apr 2013 der bliver KUN bøvl ud af det du har gang i,få den på værksted og lad dem stå for det hele

  • L A
    L A Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102
    #9   7. apr 2013 takker for svar


Kommentér på:
Skade på bil ingen kontakt til modpart

Annonce