{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvaliteten af mekonomen reservedele?
  • #1   28. apr 2013 Som den skal være til prisen. de har jo flere mærker

• #2   28. apr 2013 Kommer an på hvem der laver dem...

• #3   28. apr 2013 Som udgangspunkt rigtig god. Og der er jo 3 års garanti på alle deres resservedele.

• #4   28. apr 2013 Det er tæt på samme kvalitet som original dele.

• #5   28. apr 2013 Mnage af de dele de sælger kan du også købe i thansen

• #6   28. apr 2013 fungere perfekt...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #7   28. apr 2013 Størstedelen er af OEM kvalitet, men de som alle andre, kan jo blive ramt af en kedelig produktion, men har kun haft gode erfaringer

• #8   28. apr 2013 Jeg vil lige sige at reservedeler fra mekonomen ikke MÅ på nogle måder samlingnes med THansen. når man snakker reservedele,,, arbejde der selv så jeg ved det. også er der jo 3 års garanti, reservedele kan se ens ud men det er ikke produceret samme sted derved er kvaliteten IKKE den samme...

• #9   28. apr 2013 Brembo (standard ) skiver har jeg altid fået og de har holdt mega godt ude. At blive skæve på min tidligere bil med go power

• #10   28. apr 2013 Det er helt det samme som Thansen- det er navnet til forskel. Kender en som arbejde ved FTZ og han siger det er oftest, de samme reservedele, men Det skal være med tahansens eller mekonomen eller et andet firmsa logo på..

Sågar levere de også dele til VW af samme reserveldel.

• #11   28. apr 2013 Har kun haft gode oplevelser med mekonomen. Men synes også de ofte er lige så dyre som originale dele.

• #12   28. apr 2013 Henning H

Kør Meko ikk Nissen kølere bl.a? det gør thansen også

Tandremme
    støddæmpere
    v-remme

Kan lige indskude at TH forhandler KYB dæmpere som er OEM Mazda dæmpere.

er nogle af de ting som du får hos meko som du også kan få hos thansen ( samme leverandør )
    Der er også ting fra FTZ du også kan få fra thansen

alt hvad thansen sælger er altså ikke lort. ( ikke fordi jeg handler der så meget, men når det er samme dele jeg får bare billigere gør jeg )

Men bremsedele skal man ikke køre i TH, det dur bare ikke smiley

men generalt er dele fra Moko ganske fine.

• #13   28. apr 2013 Så Henning H denne pære fra osram http://www.thansen.dk/product.asp?c=8843265405&n=1200283591&pn=-1097967475 virker IKKE fordi den er solgt i T Hansen??????
    og det samme gælder denne rem fra goodyear http://www.thansen.dk/product.asp?c=8843265405&n=368785408&pn=907137873 ????

Tror du skal kikke ud af jeres egen dør og indse at der også er andre firmaer der kan have kvalitets reservedele...

• #14   28. apr 2013 Det jo noget fis at sige at alle reserve dele er noget lort bare fordi det er solgt i Thansen.. Du betaler jo for den kvalitet du vil have.. Og mange af deres reservedele virker jo ganske fint da det jo er nogle af de store mærker der laver dem!

• #15   28. apr 2013 Kim B

Ja sæt dem på plads..... smiley

• #16   28. apr 2013 nu er de slid dele jo heller ikke dem der er værst og skift hvad med en vand pumpe feks eller en tandrem det var sq ikke noget jeg turde og køre med fra thansen og nogle stumper er de samme ja men det er langt fra alle også er der lige kvaliteten af det der er osse stor forskel nu handler vi ved mekonomen på arbejde og er der problemer så bliver de byttet og det er sjællendt men igen som der osse er nævnt man kan jo løbe ind i en defekt vare men som sagt det høre til sjælendenhederne også den anden ting meknomen giver 3 års garanti på resevedele hvor imod thansen kun giver 1 års garanti

• #17   28. apr 2013 Christian M

Læser du ikke de andre indlæg...

Tjek Kim B´s nederste link lige ovenover..... (tandrem goodyear)

Mener du ikke at det er et ok mærke... ?

Og har vi kun 1 års garanti på nye vare i Danmark ? Er købeloven blevet lavet om for nylig.... ?

• #18   28. apr 2013 Hvorfor ikke en T-rem? den skal kunne holde til bil producentens km/års interval. kan den ikke det, betaler rem producenten den efterfølgende reperationen, hvis ikke der er tale om en monterings fejl

En rem købt hos f.eks. meko kan være lige så ringe som den i th... men problemet er bare det er samme rem du får, bare i en anden æske.

• #19   28. apr 2013 buggi boy: jo det gør jeg skam jo goodyear lave gode dæk men som sagt jeg ville ikek satse på en trem i min bil fra dem af der ville jeg bruge mekonomens dayco remme dem har der sq aldrig været problemer med mig bekendt har vi 1 års garanti i danmark og 2 års reklamations ret men reklamations retten skal du bevise varen var defekt da du købte den;)...

aNONYMOUS: prøv du og få dem til og betale det når skaden er sket tvivler på det sker

• #20   28. apr 2013 Mekonomen, au2parts og FTZ.. og flere er proff forhandlere. Dem ville jeg ikke have problemer med at handle hos.
    T.Hansen.. bliver det sidste sted i verden jeg ligger penge for reservedele, det er sinpelt hen for useriøs en forhandler, både på kvalitet, reklamation og service

• #21   28. apr 2013 aNONYMOS: problemet er muligvis ikke holdbarheden af produktet.. men reklamations håndteringen ved evt skade.

Jeg handler hos Au2parts og FTZ og der er intet pis, de bytter delene og betaler de ca 380kr/t x den tid det tager at skifte delen igen, som er satsen ved reklamations skade.
    DET vil jeg gerne se dig få dækket hos Svansen

• #22   28. apr 2013 Rasmus F
    Helt enig... hvis der er et problem med en res. del tager det nok en del længere tid at få dem til at fatte det end alle andre steder.

Handler selv hos FTZ og der er ingen problemer overhovedet med mindre man har voldtaget indpakningen smiley

• #23   28. apr 2013 Snakker vi alm, private indkøb eller som firma... ???

Tror nu der er stor forskel alle steder, hvis man kommer som privat og køber er par gange på 2-3 år,,,

Frem for at man handller samme sted flere gange dagligt.....

Kan stadig ikke se hvad der skulle vær galt med en goodyear rem, for den kan man skam også købe mange andre steder end i T Hansen...

Mange af de meninger er wannabee og fejl 40 mekanikere....

Hvis du har møgknoklet kasser eller varer så er der sgu ingen der vil bytte med et smil..

For en korrekt og rigtig mekaniker prøver ALDRIG at montere inden han har sammenlignet den nye reservedel med den gamle inden man begynder at montere..

Men desværrer er det nok flere af dem der bar kører blindt på og giver andre skylden...

Men Mekonomen er nu lige så god som alle andre.. de har bare nogle dyre prisen hvis man handler som privat....

• #24   28. apr 2013 Nu snakker vi jo ikke om at tage varer retur efter at æskerne er blevet åbnet.

Vi taler om erstatningen ved skade efter en reservedel er gået i stykker inden for garanti perioden.

• #25   28. apr 2013 Okay mange tak for alle svaret. Det virker til folk syns det er okay hos dem smiley

• #26   29. apr 2013 Rasmus F

Det læste jeg nu i et af svarene, men hvis du har en erhvervs konto ved t hansen og handlede der ofte, så tror jeg nu man er stillet anderledes... ligesom ved mekonomen, ftz osv.

Også derfor at jeg skrev som jeg gjorde...for mange aner jo ikke hvordan de skal montere delene...
    Og kan se dem der handler ved ftz som du selv skriver har gode erfaringer,, og ja,se det jo erhverv.. ikk...
    Men nok om det... smiley

Kommentér på:
Kvaliteten af mekonomen reservedele?

Annonce