{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Aygo osv. hvad har folk handlet sig til? {{forumTopicSubject}}

Hej, da kæresten og jeg skal bruge et par nye biler, så er valget faldet på en Aygo og en brugt familie bil, sidstnævnte er ikke afgjort endnu!

Men så kommer spørgsmålet: Jer der har købt Aygo eller en anden minibil, hvad har i handlet jer til af ekstra udstyr? Jeg er klar over at det er en mini/budget bil og derfor sætter jeg slet ikke næsen op efter noget som helst. Men da jeg nu køber den model med automatgear(samlet ca. 115.000) og jeg kan se de giver omkring 25.000 for en hvilken som helst brugt bil, ved køb af den dyreste Aygo model( koster ca. 122.000, den jeg køber er den næst dyreste), ja så kunne det jo være man kunne få lokket er sæt vinterdæk med eller noget i den stil!

Men hvad har i af erfaringer og hvad har i fået med?

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aygo osv. hvad har folk handlet sig til?
  • #1   7. jul 2013 Det kan du hvis du måske er heldig men kommer helt an på hvad de selv tjener på f.eks. En up hvis man køber den billigste tjener forhandlerne kun 4000 kr Per bil så kan man ikke handle sig til meget smiley

• #2   7. jul 2013 Det er rigtigt Capu! Fortjentsen ligger på 3000-5000.- på dem. Og de rokker sig ikke en meter på de biler. Mit bud er at kigge efter en som måske har kørt 20000-40000km og spare pengene der,da førstegangs køber har taget den store afskrivning. Husk på at der bliver solgt så mange af de billig biler, at man ikke får en skid for dem, når du prøver at sælge den tilbage til dem. F.eks bilen er ca 5 år kørt 60000km-- pris de vil gi dig; 30000-35000.- boom!!! smiley så køb brugt- mit råd! Forsat god dag. Mvh

• #3   7. jul 2013 Udstyr til Aygo: Hvis forhandleren er i det gode hjørne kan du nok klemme et sæt lister til siderne af bilen samt et sæt måtter ud af dem..
    Hvis de er MEGET skarpe så får du et sæt vinterhjul/undervognsbehandling med...

Mvh Tidligere Toyota sælger :o)

• #4   7. jul 2013 Ja jeg ville os købe en brugt mini bil..

Alt andet er for dumt!!

• #5   7. jul 2013 Dan H: Vil give dig helt ret... Lad andre som køber nyt tage det største tab og køb en som er brugt..
    Man kan få dem til små penge ved at vælge en fra 2008/2009 - og der er mange til salg.
    Evt. overvej en C1 eller 107 - det er kun designet som er anderledes og alt andet er ens.
    VIGTIGT: vælg en med A/C - de fåes til samme priser og det koster små 10.000 ekstra fra nyt :o)

• #6   7. jul 2013 Var som jeg skrev i mit oprindelige indlæg, godt klar over at fortjenesten ikke er ret stor, men hvis den blot er 4-5K, hvordan kan de så smdie 25K efter en hvilken som helst gammel rustbunke, den skal blot være indregistreret og kunne køre! Det må da så give dem et mega underskud! Så skal de hente fortjenesten på værkstedbesøg o.lign. men det gør det så nok heller ikke, med alle de service aftaler der tegnes!

• #7   6. dec 2013 Jeg har lige skrevet under idag på en aygo air+ MMT
    de har kun 1000 kr at prutte om.. dog fik jeg gratis montering af stænklapper og lakering og montering af spoiler.. og så et afslag på 700 kr.. ikke så meget..

Kommentér på:
Aygo osv. hvad har folk handlet sig til?

Annonce