{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Installation af højttalere ..how to do {{forumTopicSubject}}

Hey hey I kloge mennesker smiley

Jeg mindes allerede at have oprettet et lignende indlæg i dag, men det findes ingen steder, så jeg prøver lige igen (er nok kommet til at lukke BG inden jeg gemte beskeden).

1. Er det muligt, uden at hamre og brase for meget, at installere en 4" eller en 5,25" i dørsiderne på en S13?

2. hvordan SATTAN kommer jeg ind til baghøjttalerne? Jeg har prøvet at fjerne den enlige skrue deromme, men der var alligevel ikke noget der gav sig da jeg hev i lortet..help! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Installation af højttalere ..how to do
  • #1   18. sep 2008 Lige et spørgsmål mere - hvilken størrelse sub vil I anbefale til S13'eren? Jeg har en idé om at 10" passer meget godt til bilens størrelse. Jeg er IKKE interesseret i voldsomt bulder, men bare en kontant og hårdtslående bas smiley

• #2   18. sep 2008 Følger lige med her, da jeg snart skal til at købe højttalere. =)

• #3   18. sep 2008 Meget nemt:

Der kan sidde 5.25" foran evt os 6.5 hvis de ikke er så dybe! Har selv 6.5 foran, du skruer 2 skruer ud i venstre side, in oppe i højre hjørne og en nede hvor du kan smide din mobil ved kontakterne:)

Så sidder dørhåndtaget i en ramme som skal klikkes af, kan godt kræve en tynd skruetrækker.. Samme med kontakterne til rudderne, resten af døren sidder i klips som du bare trækker ud.¨.

Jeg bruger 5.25" omme bagved! For at bruge dem har jeg lavet min egen holder til højtaleren i 1cm mdf, fungere perfekt!

Mvh Martin

• #4   18. sep 2008 Martin O --> Tak for vejledningen omkring at komme ind til dørhøjttalerne, men det var egentlig baghøjttalerne jeg var interesseret i - dørsiderne har jeg langt om længe fundet ud af at afmontere smiley

Men angående et komponentsæt foran, evt med 5,25" - hvor er de at montere i dørene? Kan man nogenlunde bruge standard-beslagene, eller skal der trylles?

• #5   18. sep 2008 Drop std. beslag, lav dem i mdf, alt for nemt med en stik sav:)!

Brug samtidig 6.5 for mere lyd foran..

Bagved, sidder der et net over, som os sidder i klik system og du skal passe på den ikke knækker, men det kan godt skilles ad!

Bagefter kan du komme til at skrue højtaleren ud og så hele siden af.. Sidder med et par skruer kun og derefter klik ting..

Mvh Martin

• #6   18. sep 2008 jeg køre med 6½ foran..

• #7   18. sep 2008 Jacob, du er ikke flyttet til jylland endnu, vel ? Ellers kan jeg sku komme forbi og hjælpe dig lidt !

• #8   18. sep 2008 Ulstrup - jeg er flyttet tilbage til Fyn smiley Men det skal da ikke skille os smiley

• #9   19. sep 2008 Jørgensen, fik du dem til at være der uden at skære i dørsiden?

Kommentér på:
Installation af højttalere ..how to do

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce