{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Hvad kan være galt.. kom med bud =) {{forumTopicSubject}}

Hey Nu er min skønne og pålidelige ca18det (not) begydnt at sige lyde igen, men denne gang kan vi ikke lige gennemskue hvad der får den til det.

DEn er blevet fuldt renoveret for 2000 km siden næsten al indmad i motoren skiftet, og toppen blev geilet og testet og intet var galt. Den blev kørt til med masser af olieskift og mappet hos JR for kun 2 uger siden.

Men nu er den begyndt at tikke... meeen kun når den bliver varm eller når jeg lige har fyret den af.. Aldrig når den er kold eller når jeg kører stille i den... Det lyder som klar ventilstøj, dvs det lyder helt som man lige starter den før den får bygget olietryk, mit olietryk úr i kabinen er ikke sat til endnu (men bliver det nu).. Hver gang den har gjort det har jeg selvfølgelig holdt ind til siden og hentet den dagen efter. Vi troede først det kunne være olien der skulle skiftes igen fordi den måske ikke var kørt helt til. Skiftede til 10-60 edge sport. Men igår gjprde den det igen..

Vores bud er at der er et eller andet der får olietrykket til at falde når den bliver varm, men vi har ikke rigtig nogen ide om hvad det kan være, er der nogen der har et par bud på ting vi kan tjekke inden vi begydner at skille den ad =)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan være galt.. kom med bud =)
Kommentér på:
Hvad kan være galt.. kom med bud =)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce