{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

striben gennem mange år {{forumTopicSubject}}

jeg har et spørgsmål jeg har tænkt en del over i nogen år.
jeg har stillet spørgsmålet til et par personer der har været formænd og talsmænd for striben. deres svar vil blive offenligt gjort sener. men først vil jeg høre hvad i mener.

spørgsmålet er følgende.
hvordan kan det være at, gaderacer bruger formænd og talsmænd og andre der prøver at gøre en forskeld og som prøvet at få tingene til at fungere. de bliver svinet til og brugt som skydeskive. ovnikøbet så meget at når de vælger at træde af stillingen eller bare ikke gider mere. vælger de at blive helt væk og vælger de at holde kontakt eller kommet på tanken. køre folk hæts mod dem. hvorfor er der en del folk der bare ikke kan lide dem der gider gøre en forskeld og holde info møder. hvad er grunden til folk ikke kan lide dem.

nu har jeg selv været formand for forening i over 10 år og holdt infomøder. men jeg fatter bare ikke hvorfor folk dømmer formænd og talsmænd på forhånd uden at kende dem.
jeg håber i vil svare og uddybe jeres forklaringer.
tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  striben gennem mange år
  • #1   29. jan 2009 ikke endnu et tude emne peter, lad det nu ligge og kør med til vejle

• #2   29. jan 2009 Sneaky Fox .
    det er ikke et tyude indlæg det er noget jeg har undret mig meget over og det gælder også andre foreninger.

• #3   29. jan 2009 - Christian J - . det er fint nok. hader også dem der ikke kan lade andres ting være i fred.

men jeg ville ønske der var nogen der kom med fornuftige forklaringer på mit spørgsmål. og hvorfor bakker men den ikke op. men kun står og er pasive.

• #4   29. jan 2009 Skal jeg være ærlig, jeg har aldrig været på striben, aldrig været i kælderen eller aldrig været på tanken... jo da, tanken har strejfet mig op til flere gange, men at dømme efter de folk der ytrer sig her på BG, har jeg konstateret at de fleste der kommer disse steder ikke er synderligt intelligente mennesker, og ikke nogen jeg har særlig meget tilfælles med, jeg har derfor valgt at holde mig væk.

Se nu på dig selv Peter, hver eneste gang der er det mindste så råber du op om alt, og den samme diskussion (ikke diskotion) starter forfra igen og igen, du har konstant travlt med at gøre opmærksom på DIN egen personlighed, og alt det DU åbenbart gør til forskel, og det hænger mig personligt langt ud af halsen.

En af de ting der åbenbart gør at folk er trætte af formænd, er at de efter hvad jeg har forstået, lover i guld og grønne skove, men intet opnår. Der er stadig ikke noget ordentligt sted at køre, politiet er stadig på nakken af folk uanset hvor de kører osv.

”That’s just my point of view” og så har jeg ikke rigtig mere alt tilføje til dette emne!

• #5   29. jan 2009 jeg refferer til alle der har prøvet her på fyn henrik, jacok, machael, karina, tedy, paw og mig selv. hvorfor har folk brugt dem som skydeskive nogen er blevet lovet øretæver. mogen har fået smadret deres bil. alle har været udsatte for hæts af folk der bare ikke har kunde lide dem uden at kende dem. hvad driver folk til at være sån.
    de er jo personerne der har fået tingene til at køre og sørget for at alle gade racer fik info om hvad der skete kom nu med nogen bud og forklaringer. er der virkeligt så mange der har dårlig smag i munden at di ikke tør kommenter dette eller er alle bange for reprasalier.

• #6   29. jan 2009 Crone ! det gav mig ikke noget svar kun et synspunkt fra en der ikke har været på stregen som ikke har deltaget samt hørt hvad der er blevet sagt.
    jeg er bange for at den nye formand (kvinde) at hun nu bliver udsat for samme tur.

• #7   29. jan 2009 Crone ! hvad er det du prøver at fortælle med den første del i din text. at alle der kommer i kælderen og på tanken samt stregen er dumme mennesker. det er sån jeg forstår sigtat : men at dømme efter de folk der ytrer sig her på BG, har jeg konstateret at de fleste der kommer disse steder ikke er synderligt intelligente mennesker.

den syntes jeg er lidt grov uden at kende folk. man kan ikke dømme en bog på den cover

• #8   29. jan 2009 Peter, du kan jo næsten forvente samme svar som der altid kommer.

Det er muligt at du er ude på at køre en lidt mere generel diskussion om hvorvidt "masserne" gør oprør mod "ledelsen", og ret firkantet sagt, kan man sige, at folk følger gode ledere, og dårlige ledere bliver afsat.

Mere enkelt kan det vist ikke stilles op smiley

• #9   29. jan 2009 Du misforstår mit indlæg, eller også har jeg i min brandert fået formuleret det temmelig ringe! (det er jo kun torsdag en gang om ugen)

Jeg ser personligt ikke nogen ide i det for mig at dukke op, i og med at den diskussion der oftes kører her på BG, i mine øjne er dybt åndsvag, og da jeg som udgangspunkt så må gå ud fra at det er samme debat, og samme mennesker der kommer disse steder, derfor ser jeg som sagt ingen ide i at dukke op, da jeg intet har tilfælles med disse mennesker, men som der står først, hvad ved jeg, jeg har jo aldrig været der!
    De gentagne, i mine øjne direkte latterlige debatter og emner der gang på gang er dukker op her på BG (dette er endnu et af disse) er en af de ting der gør at jeg bare holder mig væk og som sagt ikke ser nogen grund til at dukke op...

Jeg ved også godt at det som med så meget andet er et få tal, der ødelægger det for mængden!

Men som sagt det er kun mit synspunkt, og det er ikke noget der behøver at blive taget yderligere op til debat!

• #10   29. jan 2009 - Jacob Skree (TeamSX) . jeg ved ikke hvordan jeg skal formuler det. for det bliver tydeligere. men jeg har svært ved at forstå hvordan en lille gruppe af mennesker. nærmest har et had mod dem der virkeligt prøver at gøre en forskeld i foreningesregi. forstår godt din point med oprør med ledelsen. men hvis flertaller er tilfreds med ledelsen. hvad driver så den person uden at nævne nogen navne hvad driver en person til at have had mod den person der er formand / talsmand. uden at kende vedkommen uden at have snakket med personen og som Crone ! mener gør jeg opmærksom på min personlighed. selv om det ikke er tilfeldet. jeg undre mig over hvorfor dem der har været i bestyrelser nærmest ikke kan komme nogen steder bag efter de har været ledende figure.
    er det noget psykisk med figuren er noget de ikke kan takle forde deres fader eller mor har øget overgrep eller hvad. hvorda kan folk gå så vidt til bare at skal hade den personlige figur eller har så stort had de bare skal prøve at destroer den person / personlig figur.
    syntes selv mange af de personer som har været topfigure har været flinke nogen har også været noget jeg ikke brød mig om men ikke grund til jeg ville svine dem til. men har kretiseret dem på det jeg har været uenig med og har selv taget personlig snak med dem om det.

• #11   30. jan 2009 Så sent som sidste år kom en gammel formandned i kælderen for at dele flyers ud han havde været formand for mere en ca 14år side og straks folk fik øje på ham var hadet der igen efter så mange år. ??? jeg forstår ikke hvad der driver folk til at være sån. jeg syntes det var spænnende at se ham igen og høre om hvad han have fordrevet tiden med siden sidst.

håber der kommer flere svar.

• #12   30. jan 2009 Det skal sgu heller ikke være for melodramatisk.

Jeg hader ikke dig Peter, det har jeg ingen grund til. Jeg har ikke været enig med dig på flere punkter, og jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg ser det kun som positivt at der er nogle der vil slå et slag for fællesskabet.

• #13   30. jan 2009 * DD * ( S14A til salg! ) gennem de år jeg har været det har der både været forening og klubber. fortiden er det fastlane fyn. som prøver at gøre en forskel.

de klubber / foreninger der har været der har haft flere medlemmer en bare 5-8 stk. streetrace fyn havde en årrekke 78 til 134 medlemmer. så forstår ikke (store stykker lagkage) hvad du mener med det.

• #14   30. jan 2009 - Jacob Skree (TeamSX) . nu er det ikke mig jeg snakker om. men frontfigurene der prøver at gøre forskelden.

jeg har heller ikke altid været enig med de punkter jeg har skulle forlægge. samt ikke altid har haft lyst til at forlæggen dem. jeg har altid prøvet at være så pasiv til møderne som muligt. men når man er blevet valgt til at forlægge det må man jo tage det sure æble med.

i det sidste du skriver er vi enige. jeg er bare opslidt på det område vil gerne hjælpe med vil ikke være frontfigur mere.

• #15   30. jan 2009 Crone!, har dett 100% som dig.. har aldrig kommet de steder og kommer nok heller aldrig til det... hvis jeg vil se ræs, blir det sq i vejle/esbjerg eller kbh

• #16   30. jan 2009 jeg tror stort set det er delt groft op ude på tanken. crone... Der er jo en gruppe der er flinke nok og stille og rolige, som faktisk har noget mellem ørene.. Og der er altid en eller anden der skal blive ved med at rive op i alt muligt

peter hvorfor bliver du ved med at sige at folk river op i alt muligt omkring tanken, kælderen, stregen osv... Så vidt jeg kan se, er du den ENESTE der starter et indlæg hver evig eneste gang omkring stregen.. Der er ik nogen der skriver herinde "stregen er noget lort på grund af peter".... Det har ikke stået skrevet og du føler dig truffet hver gang....
    og bare fordi man ikke har været på stregen betyder det ikke at man ikke nafå fortalt fra andre hva der sker derude, det kan ikke forhindre oflk i at ytre deres meninger...
    Nu må det her snart stoppe. du blev rimelig sur over i går at der var nogle der "mobbede" dig... Du er sku goså selv uden om det når du bliver ved med at skabe en diskussion..

Jeg tror bare du skal tie stille omkring den tank og lade folk være i fred i de grupper der nu er.. jeg ved ik om folk er enige med mig, men jeg har intet imod dig overhovedet, vi laver alle fejl.. men lad nu være med at skab kaos derude igen.. den gang der var krise derude var fordi du fik delt folk op i to grupper fordi du ikk helt ku styre dug herinde..

Det er IKKE ment som dårlig kritik, men der er SÅÅÅ mange efterhånden der har prøvet at få dig til at forstå at dine konstante indlæg om hva vi gør forkert er det der gør folk sure.. folk gider ik høre på det mere.. eller hva folk? jeg gider ihvertfald ikke.. kan vi ikk bare være der ude og så ik flere indlæg om kritik af den skide streg derude..

• #17   30. jan 2009 UNDSKYLD det lange svar. men det er et godt et af slagsen sys jeg selv

• #18   30. jan 2009 der sku stå "kan få*

• #19   30. jan 2009 Er krafthelvede enig. Lad os droppe alle de her tunge indlæg og have det sjovt istedet. der er jo ingen grund til at åbne "spilledåsen" hver dag peter. Du får sikkert aldrig et svar du kan bruge til noget. alligevel.

• #20   30. jan 2009 Josephine C og martin_FASTLANEFYN.DK ! lige et par ting hvis i ukke forstår spørgsmålet og ikke gider de tung indlæg så lad være med et læse dem. den anden ting har jeg forstået. bare det jeg skriver er nok til at det er et skidt indlæg den har jeg også fattet. fattede også at og jeg søger svar på noget og gerne vil lytte til hvad andre siger og skriver så er det forkert.

men et forum er til for at søge svar og til at dele og diskoter emner. bare ikke når det gælder mig jeg ved det. men så se og få fortaslt mig hvorfor at de frontfigur som der står om højre oppe så længe det har noget med race af gøre ikke kan omgås i samme gruppe efter de har valgt at stoppe. alle andre grupper / foreninger / klubber kan de saktens være i samme gruppe bag efter. men har det noget med race at gøre er hadet til frontfigurene så stort at frontfiguren ikke kan være der bag efter. havde det været en strikke klub hvor formanden valgte at gå på grund at vedkommen ikke gad mere eller et eller anden grund kunde samme person godt være medlem bag efter men har det noget med race at gøre kan de umuligt lade sig gøre. ????.

det er ikke kun ved os den er gal det er også i ålborg, dasu, rally klubberne. motorkros. alle grupper med race. hvorfor kan vi ikke tilgive vores frontfigur.

er der da ingen der kan svare på det enkle spørgsmål uden at skulle kommenter stregen. rgc, lindø, lodsepladsen, det handler om hvorfor hadet er så skide stort mod frontfigurene.

og Josephine C dejligt langt svar desvære har det ikke noget med spørgsmålet at gøre. ville heller have at du havde svaret og brugt krudtet på mit spørgsmål.

• #21   30. jan 2009 Josephine C vi du vøre så sød at uddybe den her da jeg ikke helt forstår.

den gang der var krise derude var fordi du fik delt folk op i to grupper fordi du ikke helt ku styre dug herinde..

hvis det har noget at gøre med stregen efter vi holde op på lindø har jeg sagt 10000 gange jeg ikke ville bestemme noget men kun kom med udtagelse som alle i andre også har gjort. og har deltaget som jer på lige fod. men mange af jer har stadig ikke forstået det. og i de ti år jeg sad som formand i streetrace fyn har jeg aldrig givet min stemme til noget som helst. har altid været neutral. altså ladt medlemmerne bestemme. jeg har kun kan du sige FORMIDLET HVAD FLERTALLET HAR BESTEMT OG ELLERS PASSET MIT BESTYRELSARBEJDE. skal jeg blive ved med at sige det. hvornår siver den ind i folks hoveder.

• #22   30. jan 2009 Jo tak i lige måde Christian J smiley

• #24   30. jan 2009 Vi er da nogle der tager på arbejde om morgenen, og sidder foran en computer smiley

• #26   30. jan 2009 gider ik engang svare.. smiley

Godmorgen alle..

• #27   30. jan 2009 Peter detvar ikke ment på den måde fåstå mig nu ret. ville bare være lidt lettere at der ikke var alle de diskutioner herinde for når man så kommer på tanken/kælderen bliver der stadig ikke snakket om andet. DEt er på ingen måde for at svine dig. Det ved du da smiley

• #28   30. jan 2009 martin_FASTLANEFYN.DK !
    det ved jeg godt det ikke var. men for fanden kan det være så svært at svar på det spørgsmål

• #29   30. jan 2009 martin_FASTLANEFYN.DK ! jeg kan jo ikke gør for at folk ikke kan fortage sig andet end hå nu har han skrevet et indlæg igen.
    hvis man ikke gider svare po det der står i indlæget. hvorfor skriver i så. i har ikke en gang læst spørgsmålet grundigt og forstået det.

de mennesker der seeder bag skermen og som virkeligt sætter sig ind i indlægne tør sku da ikke svare bange for reprasalier. med den opførsel. tror i er blevet for van til SMS og ikke kan overkomme texter der er længere end 150-160 tegn. det er nemmere at de indlæg kun er på 150-160 tegn for så får man en dårlig beskrivelse og kan svare som man har lyst uden at tænke over hvad det er der endligt står.

brugsvejledning.
    du enter BG tryk 1.

vil du se indlæg uden at svare tryk 1.
    vil du se indlæg og svar som du har lyst tryk 2.
    vil du se indlæg og svar på svære spørgsmål tryk 3.
    vil du se grupper tryk 4.
    vil du se indlæg og bare brok dig tryk 5.
    er ingen af ivernævnte punkter noget for dig tryk 6. og bliv overført til en sex side for mere stimulerende bevægelser.

• #30   30. jan 2009 sms text til dem der ikke kan følge med i tryk selv service 258036702378275448357480240680879592375880633#

• #31   30. jan 2009 ps virker kun på nokia

• #33   30. jan 2009 nej men nok for meget co fra bilen ha ha

• #34   30. jan 2009 ha ha ha Flemming N den dyrker jeg også klampen i bund

• #35   31. jan 2009 Har intet imod de tidligere formænd peter jeg har aldrig svinet dem til jo dig lidt fordi jeg hørte noget som jeg så senere fandt ud af ikke passede. og lige siden da har jeg ikke taget folk alvorligt når de kom rendene med deres slader. Det er jo nok en af grundene til at det går så dårligt med race herovre på fyn, fordi folk har mere travlt med at rende med slader end at kører race og hygge sig og snakker om biler. Altså det der er hele ideen med at komme på tanken/kælderen.

• #36   5. feb 2009 her er kommentarene som lovedet. en ting der er fælles for alle de formænd og kvinder jeg har snakket med er at, de alle deler den tanke at alle de mennesker der kommer til race er nogen mennesker der får for meget til næsen. for at de kan holde ud af se på sig selv om morgenen. og de helt har misforstået hvad meningen var med det der blev gjort før i tiden. samt siden lindø er folk gået helt amok og burde blive hjemme hos dem selv.

så kan det så diskoteres til hudløshed om det er rigtigt eller ej. giver dem dog ret i at folk i dag har misforstået hvorfor vi startede det vi gjorde den gang for 19 år siden

• #38   5. feb 2009 Så må du jo også være en af dem der får for meget til næsen peter...

• #39   5. feb 2009 ja ja...

man kan godt se hvor der får for meget til næsen ude på stregen efterhånden... for det er så tydeligt at se..

men de ødelægger det mest for dem selv.. for os der virkelig vil holde fast i det som blev starte for mange år siden, søger andre steder hen for at hygge os ude alt den ballade som der kommer ud af det..

men okay jeg har ikke være med i så mange år igen på stregen..
    da jeg begyndte at kommer på stregen så var det på lindø.. og ja det er da surt at vi ikke må være der mere... men folk ødelage det for sig selv, ved ikke at overholde de får regler som lindø har sagt.

men det med at formænd/kvinder bliver svinet til bare ved at vise sig på tanken, kælder, miljøcenter eller hvor folk nu mødes, kan jeg ikke se nogle grund til. de er mennesker lige som alle andre, med en fæller hobby. BILER.

hvorfor ikke stå sammen om den fæller hobby som vi har??? hvorfor alt en ballade hvert år om hvor skal vi køre? der er ikke lys nok! der kan kommer dyr! der er ikke plads nok!

vær glad for at vi overhovede har et sted at være hvor politiet ikke siger så meget til at vi er der.

• #40   6. feb 2009 Gaijin . nemlig skide godt sagt.

og til Kasper B og martin_FASTLANEFYN.DK ! hvis i havde læst indlæget vidste i hvorfor jeg skrev det jeg gjorde til sidst. sigtat af den Skrevet: 29-01-2009 21:50:40 jeg har stillet spørgsmålet til et par personer der har været formænd og talsmænd for striben. deres svar vil blive offenligt gjort sener.

• #41   6. feb 2009 he he martin_FASTLANEFYN.DK ! ikke noget af det du tanker. men ja co2 har jeg nok fået for meget

• #42   6. feb 2009 jeg forstår ik at den her diskussion kommer op og vende hver gang.. vi har diskuteret det SÅ mange gange..
    lad dem der ikke vil med, blive hjemme og ignorer dem der brokker dig.. du kan jo alligevel ik gøre noget ved det.. de personer det har været formænd har selv valgt det og der vil ALTID være nogle som er imod dem på alle punkter.. bare for at være på tværs.!

Det er på den anden side ligegyldigt for mig om folk bare vil mødes på tanken eller bazaren og få sig en snak med folk, eller om de vil til bilka eller miljøcenteret.. Det siger ikke rigtig noget hvem folk er.. Jeg gider heller ikke køre ræs, men jeg synes det er hyggeligt at mødes

• #43   6. feb 2009 "ignorer den der brokker sig "sku der stå

• #44   6. feb 2009 Josephine C du forstår ikke hvorfor diskussion kommer op og en endligt diskussion er det ikke. for ingen har kunde finde ud af at svare på spørgsmålet offentligt. men jeg er ved at have styr på hvorfor som det står i spørgsmålet. og der er mange faktore i folks mentalitet i forbindelse med race. men en stor del af dem de menesker der bare er så utilfredse og har svært ved at opføre sig ordenligt og se at der er nogen der prøver at hjølpe dem til at have det sjovt. er i psykisk ubalance. både spykisk og kropsligt. på det spykiske har de enden et problem med autoiteter figure i forbindelse med deres opvækst som de bare skal have pillet ned uden at de er klar over hvad effekt det har påå andre og spreder sig som ringe i vandet.

den anden gruppe er dem der har svært ved at styre deres dopamin trip. samt ikke er klar over at den rulette de køre på kan blive farligere end en bytur.

ve godt at en del af jer ikke forstår det her og det behøver i heller ikke jeg har fået tildels svar på mit spørgsmål.

til jer der ikke forstår se på den dopamin rus folk der har road rage har det. det er den samme rus folk har i forbindelse med race.

• #45   6. feb 2009 "men jeg er ved at have styr på hvorfor som det står i spørgsmålet. og der er mange faktore i folks mentalitet i forbindelse med race. men en stor del af dem de menesker der bare er så utilfredse og har svært ved at opføre sig ordenligt og se at der er nogen der prøver at hjølpe dem til at have det sjovt. er i psykisk ubalance. både spykisk og kropsligt. på det spykiske har de enden et problem med autoiteter figure i forbindelse med deres opvækst som de bare skal have pillet ned uden at de er klar over hvad effekt det har påå andre og spreder sig som ringe i vandet.
    "

Øhm...hvad er det du prøver at sige?

Du taler nedladende om folk igen - skal dette emne ikke bare have lov til at dø?

• #46   6. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) . det er da ikke på nogen måde nedladende bare en konklution. at de mennesker der kommer til race og mødes i de flokke har psykiske problemer og har trang til at vise deres vrede ved at at svine og nedgøre den der er frontfigur. ( talsmand /formand. kvinde.) selv om det er normalt flertallet og de aktive der bestemmer. og sjovt nok er den gruppe af utilfredse mennesker ikke en del af de aktive deltager. men kun en del af den gruppe der skal ødelægge det for de aktive.

* DD * ( S14A til salg! )
    jeg er ikke helt enig med dig i det. du har jo ikke svare på hvorfor de er så utilfredse at de begår hærværk og hets mod den personer det enden er stemt ind eller som du selv har sagt selvvalgte.
    nu har jeg fulgt med i 19 år og ingen af dem har været selvvalgte. men er blevet stemt inde af dem der har deltaget i debatten og alle de møder der har været. så ikke helt rigtigt.

tror meget af den utilfredshed der kommer fra den gruppe af ikke deltager lad os kalde dem det. de vil ikke melde sig ind i de foreninger og klubber der er men forlanger resultater uden at bakke det op på nogen mådeog fordi de har en agration de bare skal af med.
    havde de nu deltaget aktivt havde vi jo nok fået resultater. se nu bare i KBH 800 betalende medlemmer. mod eks. odense 20 ud af dem der kommer til race 500.
    ålborg mener jeg der var 30 medlemmer og 350 der kom til race.
    vejle 0 medlemmer og 600 til race på gode dage.
    havde nu alle haft den fornuft at melde sig ind. var resultaterne nok også blevet støre.
    om det er KBH ålborg esbjerg eller odense. kan man ikke stille medlemmer nok til at skabe resultater. fordi ikke deltager ødelægger det for alle. med deres psykiske problemmer som går ud over formænd og talsmænd

• #47   6. feb 2009 Det tror jeg du har ret i *DD * ( S14A til salg).... Det sku fornuftigt sagt.

og ja som jacob siger.. der kom den nedladense tone igen.. jeg siger det på en pæn måde og straks kommer den der "jamen du forstår det ikke", bare fordi jeg ikke er enig peter..

Peter du ved jeg ikke gider skændes med dig.. men folk har et problem med at folk er selvvalgte... jeg forstår ikke hvorfor der skal være en formand.. det har jo ikke gavnet.. og komemr heller aldrig til det... og nej nu skal du ikke begynde på "se dén indstilling er den der gør at vi aldrig får et sted".. I har miljøcenteret.. så bliv derude og lad os der bare vil have et stille og roligt træf uden formænd og instrukser osv osv.. jeg gider personligt ik høre på det.. og folk gider ikke høre på det her emne mere peter.. og jeg vil ikke have en irettesættelse tilbage.. Lad det Ligge!!

• #48   6. feb 2009 og desuden som du skrivertil jacob, er du ikke manden til at konkludere hvordan folk er og hvordan tingene er-.. Det er DIT synspunkt. og DIT alene.. det siger INTET om hvordan tingene er... Tingene er fine, folk mødes og hygger sig... det er dig der skaber splid med det her hele tiden..

du skrev tidl her at folk brokker sig til højre og venstre... nå.. send mig ET indlæg herinde der er nyt hvor der står som overskrif: "jeg hader formænd og miljøcenteret i odense"... Det ser du ikke nogen steder... du behøver ikke blande dig i hva folk synes hele tiden og dømme dem ud fra det... lad det dog ligge

• #49   6. feb 2009 gider ik den her tråd mere.. så du behøver ik svare peter.. jeg har intet imod dig rent personligt.. vi skal alle være der.. men jeg er træt af dig på mange områder herinde... det er altid dig der kommer med fine ord og fejlagtigt prøver at argumentere for din sag... Der er ingen der gider høre på det jo.. smiley Du må da snart forstå det..

• #50   6. feb 2009 Det er helt rigtigt hvad Josephine skriver - de eneste indlæg hvor folk brokker sig over dig Peter, er indlæg du selv har lavet, hvor du, nogle gange direkte, andre gange indirekte, sviner folk mere eller mindre til.

Du holder ikke igen med at fortælle folk hvor dumme de er, hvor meget de skal holde kæft, og hvor psykopatiske de er, men alligevel opretter du selv indlæg efter indlæg, hvor du tuder over noget der egentlig skete for et halvt år siden, og som der ikke er nogen der er interesserede i mere.

Stregen i Odense er ikke en forening, men mere et udtryk for hyggeligt samvær lørdag aften ...lad det forblive sådan

• #51   6. feb 2009 ja ja fint Josephine C du snakker uden om hele tiden og det er fint nok. så lad være med at skrive hvis du ikke vil have jeg svare. den kommentar du lige er kommet med går i fulstendig forkert retning.

* DD * ( S14A til salg! )
    hvis man var så utilfreds med de frontfigure hvorfor så ikke melde sig inde og ændre tingene. man har jo muligheden for at ændre tingene på mange måder. men de personer vælger kun at gener den der er blevet valgt som frontfigur.
    tror næppe de vil som du skriver : som mener at de skal styre hvad der foregår. de er der jo kun for at tingene fungere og tager nærmest straldet fra offentlige instandser. samt alt det strald folk ellers lukker ud i hovedet på dem.
    alle køre vil jo gerne have der er styr på tingene og at der er faste rammer så de har en fair changce mod modstanderen. samt de lægger mærke til og der kommer modkørende / politi m. m.

tror mange af dem der er sure eller syntes frontfiguren er en klaphat. har manglende indblik i hvad frontfiguren laver og hvorfor.

• #52   6. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) . hvis det bare var så vel som du skriver. og dette indlæg handler ikke om mig. så det gider jeg ikke kommenter.
    så sent som i lørdags kunde man se resultatet. vil ikke nævne navne. men en lille gruppe af folk kom dumpende og robte og skreg som de plejer så dem der kom for hyggens skyld og som havde været der i en times tid valgte at hive plykkerne op og køre hjem. det er den samme gruppe af mennesker der hele tiden køre hets mod frontfigurene.
    og jo der er en forening / klub for stregen. ???? se så lidt ved de fordi de heller ikke er aktive eller fordi de aktive har valgt at sorter denne gruppe fra.

• #53   6. feb 2009 Jeg var ikke nogle af stederne i lørdags, så jeg skal ikke kunne sige hvad der gik galt, men hvis dit indlæg er rettet mod nogle bestemte menneskers opførsel i lørdags, kan du så ikke lægge ud med at skrive det i dit indlæg, i stedet for at snakke om at der er en generel hetz mod folk...jeg har sgu aldrig oplevet den opførsel dernede, og jeg har da trods alt været med i 10 års tid

• #54   6. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) . det er jo ikke en genneral hetz med en bestemt gruppe. hvorfor skal i forvride det.
    syntes netop det er syndt at alle ikke kan aksepter hinanden og deres fejl. samt bare mødes og have det sjovt. som har kunde lade sig gøre så mange gange før.
    spørgsmåler er jo som står skrevet i indlæget. hvorfor hadet skal overgå det vi endligt er der for.

• #55   6. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) . prøv at svar på følgende spørgsmål.
    hvorfor kan vi alle ikke aksepter at vi ikke alle køre skyline.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter den talsmand der er nu vi ikke gider deltage aktivt.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at der er nogen der holde styr på tingene og får det til at fungere hvor vi køre.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter vi er forskellige.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at vi alle burde kunde komme uden at blive svinet til.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at har man et problem med en person tager man snakken med den person som man har problemet med. i stedet for at bagtale personen.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at folk har de køretøjer de har råd til og lyst til.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at ikke alle har monster meget forstand på tuning.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at nogen køre dårligere end andre eks. nybegynder.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at give noget vidre til andre med et godt humør.

bare nogen af de ting der ikke bliver dyrket hvor gaderacer samles.

• #56   6. feb 2009 syntes det er meget skægt den måde i forvrider hver gang spørg om noget. skal det bare forvrides til at det skal handle om hvad jeg laver af fejl eller hvad i mener jeg lanver af fejl.

og svare jeg mener i jeg sviner andre til eller på anden måde nedgøre andre ?????. selv om jeg bare kommenter erfaringer. ha ha. mød mig privat og opfattelsen bliver anderledes.

• #57   6. feb 2009 peter .. det staves "acceptere".. smiley

Jeg snakker ikke udenom. dette kan ikke misforståes:

FOLK GIDER IKKE HØRE PÅ DIG MERE HVERKEN HER ELLER PÅ STREGEN. hvad er det du ikke forstår.....???

Du havde sikekrt nogle gode ideer for 19 år siden, men de ter 19 år siden for helved... det kan du bare ikke blive ved med at vade i... jeg gider ikke disses.. jeg sagde det på en pæn måde og er skide ligeglad med hvad du siger om mig til folk, for hvis dine "venner " tror på hva du siger om andre, så er de sku ligesom jeg har det med dig : folk ejg ik gider høre mere på nu....

• #58   6. feb 2009 Ja DD, tro helt sikkert du har ret..

For mange virker det som om du tuder over at du ikke længer er front figuren og derfor laver tudeindlæg efter tudeindlæg om hvordan det skal være på stregen og hvor dumme folk er fordi de ik gider dig...
    Folk gider ikk det platte lort.. kom videre tak..

• #59   6. feb 2009 Jo Peter, jeg skal gerne svare på dine spørgsmål:

1. hvorfor kan vi alle ikke aksepter at vi ikke alle køre skyline.
    - Tjah, jeg kører ikke Skyline, og det har jeg da fint accepteret!

2. hvorfor kan vi alle ikke aksepter den talsmand der er nu vi ikke gider deltage aktivt.
    - Hvem er den nuværende talsmand, og hvorfor accepterer vi ikke vedkommende...eller hvem accepterer ikke vedkommende?

3. hvorfor kan vi alle ikke aksepter at der er nogen der holde styr på tingene og får det til at fungere hvor vi køre.
    - Kan du ikke lige uddybe hvad du mener med at folk skal acceptere det?

hvorfor kan vi alle ikke aksepter vi er forskellige.
    - Say what?!

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at vi alle burde kunde komme uden at blive svinet til.
    - Jeg er da aldrig blevet svinet til dernede/ude, og har heller ikke svinet nogle til derude.

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at har man et problem med en person tager man snakken med den person som man har problemet med. i stedet for at bagtale personen.
    - Igen, korrekt. Man burde tage snakken op med vedkommende, i stedet for at oprette 100 emner på bilgalleri, ikke Peter?

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at folk har de køretøjer de har råd til og lyst til.
    - Føler man sig truffet? Hvis der er nogle der har negative kommentarer til ens bil, så skal man sgu da bare være ligeglad. Jeg ville da også gerne kunne komme kørende i en SUpra, men det er der ikke gysser til. Bedømmer sgu ikke folk på deres biler!

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at ikke alle har monster meget forstand på tuning.
    - Jeg kan ikke engang montere et åbent luftfilter på min egen vogn...så det er hermed accepteret!

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at nogen køre dårligere end andre eks. nybegynder.
    - Det handler ikke om accept, men fakta! Det er nemt nok at få en bil til at køre, men det kræver erfaring at begå sig forsvarligt i trafikken!

hvorfor kan vi alle ikke aksepter at give noget vidre til andre med et godt humør.
    - Jeg er sgu altid i godt humør ...

bare nogen af de ting der ikke bliver dyrket hvor gaderacer samles
    - igen, FORKERT! Jeg tror du lægger mærke til de ting du finder negative, og så glemmer du at lægge mærke til sammenholdet, hyggen osv...se nu lidt lyst på det i stedet!

• #60   6. feb 2009 Peter du er pisse fin når du ik råber op om fællesskab og alt muligt andet lort... Det er de her indlæg fra dig som alle snakker om at de ikke gider.. du har før nævnt at alle dine venner på stregen hadede mig osv.. det er glemt nu.. men.. det er lidt det samme her.. HELE dit slæng synes at det her er noget skidt og skal rettes op på, du lyder som en der står i spidsen for dem der vil have et bedre sted... Flot peter.. dig og hvem.. de 5-6 andre du er sammen med derude... og hvem er det du angriber? de ca 200 andre der jævningt kommer derude. og aldrig brokker sig. peter du er på dybt vand her.. glem det... der er ikke flere der gider de her indlæg... derfor er der heller ingen der giver respons på dit første spørgsmål. folk tænker bare "åh nej ik igen" når du laver de her indlæg

• #61   6. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) .
    se hvor lidt du ved om stregen i odense det er vivian.

• #62   6. feb 2009 Josephine C jeg er med på du ikke kan finde rundt i det og at du bare skal forvride det., fair nok Josephine C det bestemmer du selv. er også klar over at i ikke vil forstå spørgsmålene.

fint nok

• #63   6. feb 2009 vi ser hende jo aldrig alligevel... Der har ik været nogen der har haft intelligens nok eller evne til at styre det.. vivian er skide sød, synes jeg, men jeg synes ikke der behøver være nogen deer "bestemmer"/er formand/talsmand eller whatever du nu kalder det

• #64   6. feb 2009 det er dig der ikke forstår svarene stakkels peter.. smiley

Du forstår ikke det simple budskab der hedder "vi gider ikke høre på dig"

jeg er skide ligeglad med hva du skriver herinde.. ved det bare er endnu et tudeindlæg over hva stregen var for 20 år siden og hva den er nu.. der er ingen der bestemmer mere og du står ikke og vifter med armene mere til ræs. Get over it...

• #65   6. feb 2009 det er der jo så andre der mener og ja hun er da fin nok. det syntes jeg så også de andre talsmænd har været

• #66   6. feb 2009 Josephine C åbenbart ikke du bliver ved med at svare

• #67   6. feb 2009 der er jo ingen der gider deltage i den debat her.. det er vores pointe hele vejen igennem. folk er skide ligeglade med det du skriver... det rager dem en fjer... det er dig der ikke forstår det.. og folk har prøvet at sige det til dig i flere år nu.... DU er grunden til at folk ikke gider stregen.. hvornår får du det ind i hovedet...

• #68   6. feb 2009 Haha nogen mennesker bliver åbenbart dummere og dummere med årene.
    Og hermed ikke nævnt nogle navne, men mon ikke PERSONEN godt selv kan se hvem det er.!!!

• #69   6. feb 2009 bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

nogle der giver at giver besked når folk engang bliver enig om hvad, hvordan, hvornår, og hvor. at alt det lort som folk snakke om stopper??

nej jeg har ikke noget imod dig peter, og det ved du..
    har heller ikke noget imod dig josephine c og alle jer andre som skrive.. jeg kender jer ikke, og det gør ikke mig noget, men vi har en fælles hobby og det er biler... så hvorfor ikke lader det være ved det???

vi samle jo for at snakke om vores biler, og hvad vi har lavet ved dem, hvad vores planer er for bilen osv.

• #70   6. feb 2009 hørt jeg gir dig ret

• #71   6. feb 2009 nemlig lige pointen Gaijin . nogen aftter det bare ikke og det er jo det jeg heletiden har spurgt om hvorfor det er så svært.

Gaijin .
    er fruen kommet hjem john er skide sur og mut så kom forbi en dril ham

• #72   6. feb 2009 David N ha ha ha eller er di unge ikke så kloge som de selv mener ha ha ha

• #73   7. feb 2009 Peter --> Du skriver "nemlig lige pointen Gaijin . nogen aftter det bare ikke og det er jo det jeg heletiden har spurgt om hvorfor det er så svært."

Ja, men vær nu som os andre - hygge sammen med ligestillede, og ikke alle de spørgsmål om hvorvidt der er nogle der føler sig bedre end andre.

Alt det snak om at svine hinanden, at der er nogle der føler sig bedre end andre osv, lad det nu bare ligge, så skal du se, så bliver det hele godt igen.

Du er jo garanteret et fint menneske, jeg kender dig desværre ikke, men de her indlæg, som du snart har lavet mange af, de tjener ikke rigtigt noget formål, udover at de får dig til at se ud som om du føler dig forsmået over at folk ikke ser dig som en "leder" for Stregen mere. Og ja, det ved jeg du har sagt mange gange at du ikke vil være, men hvad er så meningen med disse indlæg?

Det kan da godt være at jeg har misforstået din hensigt med at lave det, men så må du jo udtrykke dig mere klart, så der ikke er noget at misforstå.

Lad nu hele den hér mølle køre i havet, og lad os ikke diskutere det mere - der er ingen af os der får noget ud af det, og det gavner heller ikke sammenholdet på nogen måde.

Prøv nu at starte på en frisk

• #74   7. feb 2009 Føler du dig truffet eller hvad peeeterman

• #75   7. feb 2009 davidman nej overhovede ikke. for som jeg og nogen venner snakkede om i aftes så kan vi se at siger jeg noget er i uenige men siger en anden det samme er i enige. som jo er tegn på at i bare har set jer sure på mig men det kan jeg leve med.
    for dette indlæg har lært mig meget.

- Jacob Skree (TeamSX) .
    jeg er jo lige nøjagtigt som jer. elsker at se og køre race. samt kommer der for hyggens skyld. og jeg er lige så utilfreds med balademagerne som i er. det er så syndt at nåvi nu deler så meget at vi ikke kan samles et sted og hygge os. samt at i er så negative at i ikke kan finde ud af at svare på spørgsmålene med en smule fornuft. ved godt du har svaret tildels. men du var ikke så fandens seriøs i svarene.

jeg tror du misforstod pointen i hvorfor jeg spurgte. syntes det er syndt at det skal gå ud over vivian nu. bare fordi hun er den der hendvender sig til folk nu og beder dem køre ordenligt kommer svaret : du lukker bare røven jeg skal nok bestemme hvordan jeg selv køre. det er sku da lige en måde at svare på og hvorfor så sur på hinde nu. kan vi ikke svare høfligt til hinanden.

en anden ting jeg ahr aldrig ville være leder. jeg blev valgt i ti år og det er det. men jeg har ikke selv bedt om det. men jeg må jo have gjort noget rigtigt siden jeg er blevet valgt. og dem der er sure på mig må jo ikke vide nok om mig. men er jeg utilfreds giver jeg den tilkende det samme er tilfældet hvis der er noget der undre mig. meningen med indlægene er jo at der er noget der undre mig og jeg har en utilfredshed som jeg gerne vil høre hvordan andre stiller sig til det.

så hvis i lod være med peter dit og peter har dat. peter og hans indlæg og det har peter. uden endligt at svare på det der står tja, så køre indlægne til i bliver åååhhhhh nej. men nogen af jer - Jacob Skree (TeamSX) . Josephine C * DD * ( S14A til salg! ) Kasper B i følger jo med i indlægne. så der må være noget af det der binder jer. måske at der er noget rigtigt om det jeg skriver. og dt med jeg skal udtrykke mig mere klart den holder ikke en meter skriver lange meget klare indlæg og dem brokker i jer jo over i ikke gider læse.

nok fordi mine spørgsmål er meget krævende nok noget man skal tænke en del over inden man svare. eller bare nøjes med at skrive sin egen mening og synspunkt på sagen.

jeg har en meget håre holdning mod balademager som folk der kom ved fragten og lindø. balade så stopper løbene bare. til de lære at forstå at, alle skal kunde være der og opføre sig ordenligt.
    men det var den gang ved ikke hvordan vivian vil gøre det i dag.

men kom i kælderen i aften eller på tanken vi trænger til RACE det nye år er begyndt.

• #76   7. feb 2009 Der er nok bare forskel på hvordan folk siger tingene

• #77   7. feb 2009 ja det kan du nok have ret i David N.

• #78   7. feb 2009 David N det er jo bare syndt at små misforståelser kan ødelægge så meget. samt at når man gør sig blind så man ikke får noget godt ud af tingene istedet. du ved hvad jeg mener

• #79   7. feb 2009 *DD* ( S14A til salg! )
    har du noget imod folk der er ordblind?

folk er jo ikke selv skyld i at de er ordblinde..

• #80   7. feb 2009 * DD * ( S14A til salg! ) kan da godt være du mener jeg snakker /skriver nedladende til folk og stryge alle mennesker over én kam. men det er jo lige det jeg ikke gør. hovedeparten er jo dem der kommer af samme grund som mig for at se race og have det sjovt det jeg siger er jo at der er nogen rådne æbler der ikke kan finde ud af det. hvorfor er de bare dumme, uopdragen, bare nogen fjolser, eller hvorfor har de ikke så meget respekt for andre.

jeg kan forstå du ikke forstår hvad jeg siger hvad dialegt snakker du jeg kan fynsk, bornholmsk, nord jysk. og synder jysk.

og med at kritiser folk på deres ordblindehed er den lammeste og mest tavelige måde at fortælle andre at nedlade andre på. viser hvor lidt tolerangce du har.
    ser du dig selv som aldrig at lave fejl og alle ord er perfekte så tillykke med det. du må godt nok gå i små sko.

• #81   7. feb 2009 * DD * ( S14A til salg! )
    jeg har læst din mening. som du skriver 2 gange men dine faks er ikke rigtige og er også nævnt.
    og jeg respekter din mening.

• #82   8. feb 2009 * DD * ( S14A til salg! )
    du ved sku da, lige så godt som jeg. at mogen gange går det lidt hurtigt med at skrive.

• #83   8. feb 2009 Hvornår er det egentlig begyndt at gå ud over Vivian?

Hun er da både frisk og fornuftig, det er i hvert fald mit indtryk!

Nå, men det er ikke andet end mudderkast i de her indlæg alligevel. Peter, mine svar på dine spørgsmål var måske ikke så seriøse, og alligevel lidt. Du kaster dem ud i forum som om at det enten var mig du møntede dem på, eller at det generelt var alle de var rettet mod, og det er jo ikke fair, når der er nogen der opfører sig pænt, og ikke laver den ballede du taler om.

Anyway, jeg kender dig ikke, og synes derfor ikke jeg kan tillade mig at have noget mod dig - vi skal nok tage nogle af de fornuftige ting til os, som du trods alt har fået klemt ind i nogle af dine indlæg, og hvis du så til gengæld vil være så rar at lytte til os, når vi siger at denne form for indlæg ikke rigtig tjener nogen noget godt - især ikke dig selv.

Hvis du i fremtiden har nogle kommentarer til at folk har opført sig åndssvagt eller lavet ballede, så husk lige at beskrive HVEM du taler om, i stedet for at få det til at lyde som om alle mennesker i Odense er nogle tåber, for så ved du hvilke svar der kommer herinde, ikke smiley
    Det er jo ikke forkert hvad Don Drift siger - selvom du skriver hvad du skriver i god tro eller mening, så kommer det altså ud som om du nærmest skælder folk ud og kalder dem alverdens ting - IKKE et specielt godt grundlag for at køre en debat!

Fortsat god weekend.

• #84   8. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) .
    ja det er jo det jeg spørg om hvorfor det nu skal gå ud over hinde og hvorfor det er gået ud over alle de andre. der incl mig.
    Vivian er jo som jeg tager et andsvar og snakket med folk. samt beder dem køre ordenligt hvor forlk står og straks få man på hatten og er et dumt svin m. m. jeg troede også nu der var kommet en kvinde så tænkte folk nok lidt mere over hvordan de svarede. men nej, tverdig mod.

jacob jeg tror du har misforstået mig. mine spørgsmål var ikke bemyntet på dig men generalt på de der kommer med nedgørende ord og udhængning på frontfigure som vivian er nu. uden at de endligt bliver stærkt provokeret. men behøver ikke en gang sige andet end gider du ikke nok køre pænt, så vi kan få lov til at holde til her. og straks ja luk røven fis af, du skal kræfedme ikke tro du er noget.
    det er en meget stor overreaktion syntes jeg.

de indlæg du snakker om har jo ikke noget med det her at gøre. det her indlæg var et spørgsmål noget jeg undrede mig over.
    mange af de andre indlæg har enden været utilfredshed. eller fortællinger på hvordan man kunde finde bedre løsninger. samt hvordan det har været i gennem årene. og dette indlæg har ikke en pind med de andre at gøre.
    men mange har dømt indlægne på baggrund af hvad de har hørt om mig via rygter. spørg dem der kender mig og du vil få en anden historie.
    jeg er en grundig mand der høre på hvad alle siger og tænker over hvad alle siger. men kommer de med forkerte oplysninger eller dømmer mig på forkert grundlag eller ikke taler sandt. irettesætter jeg dem om hvordan det har været da jeg selv har været til stede. dem der så dømmer mig på forkert grundlag og kommer med mærkelige udtagelset som du selv er kommet med et par gange med mine indlæg er muderkastning og jeg kun er ude på balade blive jeg lidt sur. for normalt er jeg den der finder så mange løsninger som miligt inden jeg udtaler mig om noget jeg ikke ved noget om. hver gang folk spørg mig om hvad de så skal vælge får de valg muligheder og jeg blande mig ikke i hvad de vælger.

så når i kommer med jeg har gjort dit og jeg har gjort dat. samt vil bestemme. er det direkte løgn. er altid neutral. men jeg hjælper gerne og jeg tager også gerne skridet når andre ikke tør. både til foredrag og når der skal råbes højt. for folk får den info som skal ud.

du ville også blive sur hvis jeg sagde dine kommentar er noget lort og plader. for det er de jo ikke når man svare på den høre jeg jo efter. og jeg læser og bruger de svar du giver hvor jeg kan læse det er seriøst svaret. der hvor du så svare noget useriøst. tænker jeg jo bare nå.

til det sidste du skriver. HVEM vi taler om.
    nej ville ikke lave mere rav i den, end der var i forvejen. så derfor ville jeg ikke nævne navne. gider ikke flere sure mennesker. end nødvendigt. og det drejede sig ikke kun om dem fra odense. men over alt hvor der blive kørt race

• #85   8. feb 2009 - Jacob Skree (TeamSX) .
    ja race on. i lige måde. den er snart overe. weekenden

• #86   9. feb 2009 Det er fandme godt det ikke koster noget i blæk at skrive herinde for så var verdens recurser sguda ved at være opbrugt!

• #87   9. feb 2009 ja eller at vi skulde bruge en gammeldags skrivemaskine ding rrrrrrrrrrrrr for så havde vi undt i pegefingerne ding rrrrrrrrrrrr

• #88   9. feb 2009 hhahaha

• #89   9. feb 2009 Tror jeg ville blive træt af den der ding lyd i længden!

• #90   9. feb 2009 ha ha var sjov da jeg var barn ding ding hjemmeis

• #91   10. feb 2009 Okaj men det du da vidst vokset stærkt fra!

• #92   10. feb 2009 David N ha ha der er flere former for hjemme is ding ding der er hjemme is bilen som man bare skal besøge når man har børn og så er der hjemme is til lille mor når hun lejer med isvaflen. elsker nå hun slikker is pinden. ha ha ha

Kommentér på:
striben gennem mange år

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce