674 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Giver det noget"
Giver det noget?
Jeg har købt en banan manifold til pug'en...Men ville lige høre om det overhovedt kan betale sig at sætte Power WRap om den, effekt messigt? Der er ikke gjort andet ved bilen...
Jeg har købt en banan manifold til pug'en...Men ville lige høre om det overhovedt kan betale sig at sætte Power WRap om den, effekt messigt? Der er ikke gjort andet ved bilen...
Skrevet af: Danny K - 12. nov 2006
Giver downpipe noget ?
Har en seat Leon 1m 1.9tdi 110hk den er chippet Har fundet en downpipe fra en golf 4 tdi som sku passe direkte på. Men spørgsmålet er så Vil det gi noget og sætte det på og med std...
Har en seat Leon 1m 1.9tdi 110hk den er chippet Har fundet en downpipe fra en golf 4 tdi som sku passe direkte på. Men spørgsmålet er så Vil det gi noget og sætte det på og med std...
Skrevet af: daniel P - 13. jun 2018
Spar penge på din forsikring
apr 2004
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 376
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 249
apr 2003
Følger: 60 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 586
og egentligt er det jo også klart når du samtidig fjerne en stor del modstand i udstødningssystemet!
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
Det gav en del mere larm og "prutten" og ind imellem et ordentligt brag fra de gasser som ikke nåede at blive afbrændt i kat'en.
Den støjer mindre nu hvor jeg har katalysator på igen. men syntes ikke jeg kan mærke effekt forøgelse ved at køre uden. ikke på en Corolla. Så skal det være noget vildere motor, evt. turbo som bare skal kunne komme hurtigt af med udstødningsgasserne.
Giver det noget af fjerne kat ??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside