{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

golf 3 problemer :( {{forumTopicSubject}}

ja jeg har fået lidt problemer med min golf. jeg var ude og køre en tur igår aftes og da jeg startede den ville den ikke holde i tomgang. den blev ved med at falde i omdr. gav den så et par hurtige tryk på speederen hvor det så gik væk. den lavede så akkurat samme nummer i morges da jeg skulle på arbrjede, men da jeg skulle hjem igen startede jeg den og igen ville den ikke holde sig ved de 1000 omdrejninger den plejer at stå ved når den er kold. jeg trådte en gang på speederen hvor den ikke rigtig ville ta gas og så skød den to gange. ikke noget højlydt eller noget men den skød. det gik væk efter jeg havde givet den lidt omdrejninger. hva faen kan det være? skal lige siges at den aldrig har haft startproblemer mens jeg har haft den. / steffen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 3 problemer :(
  • #1   27. apr 2009 jeg har lige skiftet bundstkket i tændingslåsen for et par måneder siden. så jeg tror ikke at det kan være det.

men har fet afvide t det måske kunne være benzinpumpen?

skiftede også til et kn filter hvorjeg har lavet et rustfrit rør der går ned i den originale luftfilterkasse men det kan vel ikke ha noget med det og gøre. den har kørt fint med det i over en uge.

Kommentér på:
golf 3 problemer :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce